En Dierewier in 25 veranderen en de geboortedatum van Nesta in 25 februari veranderen. Ik wil mezelf wel weer in de strijd gooien om een nieuw topic te openen maar voordat ik het weet heb ik weer een nieuwe poll aan mijn broek hangen.....heb er nog problemen mee in het dagelijks leven \\:-)//
Ik zie er goed uit he Laluna, Sonja doet wonderen bij mij, ben wel blij dat het vet op de goede plekken zit
thanks dr Pep voor de uitleg voor Dummies, nu moet het toch lukken
Anoniem_14704
vrijdag 7 september 2007 om 05:54
Meiden, ik ga lekker op vakantie! Zal dus twee weken niet meelezen Een beetje lief zijn tijdens mijn afwezigheid, en als ik terugkom verwacht ik natuurlijk hele verhalen over jullie kleintjes!:rolling:
Fijne vakantie Freya! Kweetniet waar je heen gaat maar ik hoop dat het mooi weer is daar! Ik vind je wel Die Hard-meelezer nu je om 6 uur `s ochtends met 1 been al in de auto nog even snel komt melden dat je op vakantie gaat!
Nou ik heb eens wat geprobeerd en heb de uitleg gelezen hoe je een tabel kan plaatsen hier (bij het openen van een nieuw MAF topic) maar....Noem me onnozel maar ik snap er geen barst van. Dus ik waag me er niet aan (voorlopig)
Kijken of Dr pep mij goed geleerd heeft of beter en liever gezegd of ik zo snel van begrip van...als dit lukt ga ik aan de slag met een nieuw topic, beloofd!
Plaatje staat ik ga aan de slag met een nieuw topic, iemand nog suggesties voor onderwerp anders ga ik er gewoon zelf weer een zooitje van maken haha, Kess zet die bank maar klaar, ik moet er straks vast weer over praten!