Relaties
alle pijlers
pfff... die scharrel
woensdag 12 september 2007 om 11:25
Sommige mensen hebben echt een bord voor hun hoofd.
Tijdens mijn studententijd zat ik in een vriendenclubje die van alles samen deden. In dat groepje zat een jongen waar ik eigenlijk heel erg verliefd op was (achteraf denk ik waarom).
Op een avond gingen we samen een film kijken en kwam van het een het ander en zijn we in bed beland. Ik helemaal in de 7e hemel. Uiteindelijk na een paar sex dates zag hij het toch niet zitten.
Onze vriendschap is daardoor verwatert aangezien hij wist dat ik heel verliefd op hem was en hij daardoor misbruik van mij heeft gemaakt (om wat sexuele ervaring op te doen) en aangezien ik geen serieuze kandidaat voor hem was, hij daarmee de vriendschap op het spel gezet heeft.
Het vriendenclubje is uit elkaar gevallen (niet daardoor) en we zijn nu bijna 10 jaar verder (ben ondertussen getrouwd en heb een kind).
Via vrienden heeft hij mijn emailadres achterhaalt en krijg ik nu opeens een mailtje van hem.
Bottomline: Hij mist onze vriendschap en vraagt zich af of we niet weer vriendjes kunnen worden.
Destijds droeg ik hem op handen omdat ik verliefd op hem was (lekker voor zijn ego) en achteraf besef ik de vriendschap erg door een roze bril zag. Achteraf was het gewoon een betweterige eikel.
Zonder oud zeer op te rakelen wil ik hem wel even afpoeieren. Iemand leuk suggesties.
Ik zat zelf te denken aan:
"Fijn dat het goed met je gaat. Met mij gaat ook alles goed, ben getrouwd en heb ondertussen ook een kindje.
Ik heb een leuke club met vrienden en op dit moment niet zo'n behoefte om oude vriendschappen nieuw leven in te blazen.
Groetjes Maschoep"
Maar leukere suggesties zijn altijd leuk.
Tijdens mijn studententijd zat ik in een vriendenclubje die van alles samen deden. In dat groepje zat een jongen waar ik eigenlijk heel erg verliefd op was (achteraf denk ik waarom).
Op een avond gingen we samen een film kijken en kwam van het een het ander en zijn we in bed beland. Ik helemaal in de 7e hemel. Uiteindelijk na een paar sex dates zag hij het toch niet zitten.
Onze vriendschap is daardoor verwatert aangezien hij wist dat ik heel verliefd op hem was en hij daardoor misbruik van mij heeft gemaakt (om wat sexuele ervaring op te doen) en aangezien ik geen serieuze kandidaat voor hem was, hij daarmee de vriendschap op het spel gezet heeft.
Het vriendenclubje is uit elkaar gevallen (niet daardoor) en we zijn nu bijna 10 jaar verder (ben ondertussen getrouwd en heb een kind).
Via vrienden heeft hij mijn emailadres achterhaalt en krijg ik nu opeens een mailtje van hem.
Bottomline: Hij mist onze vriendschap en vraagt zich af of we niet weer vriendjes kunnen worden.
Destijds droeg ik hem op handen omdat ik verliefd op hem was (lekker voor zijn ego) en achteraf besef ik de vriendschap erg door een roze bril zag. Achteraf was het gewoon een betweterige eikel.
Zonder oud zeer op te rakelen wil ik hem wel even afpoeieren. Iemand leuk suggesties.
Ik zat zelf te denken aan:
"Fijn dat het goed met je gaat. Met mij gaat ook alles goed, ben getrouwd en heb ondertussen ook een kindje.
Ik heb een leuke club met vrienden en op dit moment niet zo'n behoefte om oude vriendschappen nieuw leven in te blazen.
Groetjes Maschoep"
Maar leukere suggesties zijn altijd leuk.
woensdag 12 september 2007 om 11:28
woensdag 12 september 2007 om 14:16
Hmm..
"Hoi ... , met mij gaat alles goed. Ik heb een superleuke man aan de haak geslagen en inmiddels een prachtig kindje. Gaat het met jou ook goed?"
en dan vervolgens als hij eens iets wil afspreken zeg je gewoon:
"Wat aardig dat je het vraagt, maar als ik heel eerlijk ben, heb ik daar gewoon niet zo'n behoefte aan, sorry.."
haha vooral die sorry zal het m doen.
"Hoi ... , met mij gaat alles goed. Ik heb een superleuke man aan de haak geslagen en inmiddels een prachtig kindje. Gaat het met jou ook goed?"
en dan vervolgens als hij eens iets wil afspreken zeg je gewoon:
"Wat aardig dat je het vraagt, maar als ik heel eerlijk ben, heb ik daar gewoon niet zo'n behoefte aan, sorry.."
haha vooral die sorry zal het m doen.
woensdag 12 september 2007 om 15:16
hihi, ik plaats geen onderwerp omdat ik niet over hem heen ben maar:
1. omdat het leuk voor mijn ego is dat hij nu opeens weer iets van mij wil.
2. ik nu de kans heb om hem af te poeieren en dat voelt wel lekker.
geen haar op mijn hoofd dat ik met hem afspreek.
Waarschijnlijk reageer ik niet eens op zijn email, maar het is zo leuk om gemene dingen te bedenken om terug te mailen om vervolgens het mailtje gewoon te deleten, geen reactie is misschien wel de meest duidelijke boodschap.
1. omdat het leuk voor mijn ego is dat hij nu opeens weer iets van mij wil.
2. ik nu de kans heb om hem af te poeieren en dat voelt wel lekker.
geen haar op mijn hoofd dat ik met hem afspreek.
Waarschijnlijk reageer ik niet eens op zijn email, maar het is zo leuk om gemene dingen te bedenken om terug te mailen om vervolgens het mailtje gewoon te deleten, geen reactie is misschien wel de meest duidelijke boodschap.
woensdag 12 september 2007 om 15:34
Oke, maar loslaten betekent ook dat je geen actie onderneemt op welke manier dan ook en aangezien je net een topic hebt geopend, kan ik alleen maar concluderen dat je nog met hem bezig bent. Sterker nog je geeft aan dat het leuk voor je ego is en dat het je een lekker gevoel geeft.
Hamvraag is, waarom steek je nog energie in iemand die je heeft gebruikt in het verleden? Steek je kostbare energie toch lekker in je kindje en je man en vergeet die loser .
woensdag 12 september 2007 om 15:43
woensdag 12 september 2007 om 18:13
O, maar dat lekker puh gevoel krijg je juist door hem compleet te negeren. Zijn hele bestaan ontkennen, dat is nog veel erger dan een reactie. Geloof me negeren is nog veel en veel erger. Mensen kunnen daar heel erg onzeker door worden en het is buitengewoon pijnlijk als iemand je niet eens de moeite waard vind om energie in te steken.
woensdag 12 september 2007 om 18:14
In ieder geval niet over de plotselinge breuk van toen beginnen! Dan is het net alsof het je nog steeds verschrikkelijk dwars zit haha, dat moet je ook niet hebben, lijkt mij....
Ik zou gewoon normaal zeggen dat alles goed gaat, je hebt een man en een prachtig kind enz. En daarna heel eerlijk dat je er niet echt op uit bent, om een oude vriendschap nieuw leven in te blazen. Kortom, precies wat je zelf zegt dus... Vraagt hij waarom?! Dan zeg je gewoon dat je gelukkig zo bent... Klaar!
Ik zou gewoon normaal zeggen dat alles goed gaat, je hebt een man en een prachtig kind enz. En daarna heel eerlijk dat je er niet echt op uit bent, om een oude vriendschap nieuw leven in te blazen. Kortom, precies wat je zelf zegt dus... Vraagt hij waarom?! Dan zeg je gewoon dat je gelukkig zo bent... Klaar!
woensdag 12 september 2007 om 18:17
woensdag 12 september 2007 om 18:22
woensdag 12 september 2007 om 22:22
woensdag 12 september 2007 om 22:41
PW en nou kappen met dramatiseren pls want dit wordt echt heel vervelend zo.
Ik zou schrijven
"Ik heet inmiddels geen ... meer maar Karel en heb nu een snor, en een lul van 40 cm. Tof man. Ben eindelijk uit de kast durven komen na mijn vruchteloze gefriemel met jou. Ja, ik wil graag een keer afspreken. Bar De Lederen Pet, om acht uur vanavond??"
Ik zou schrijven
"Ik heet inmiddels geen ... meer maar Karel en heb nu een snor, en een lul van 40 cm. Tof man. Ben eindelijk uit de kast durven komen na mijn vruchteloze gefriemel met jou. Ja, ik wil graag een keer afspreken. Bar De Lederen Pet, om acht uur vanavond??"
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.