Ja, en nou weet ik wel dat jullie deze toppik ook gewoon gaan negeren, maar ik ben zoooooooooooooo kwaad dat ik wegga. Ik richt gewoon een nieuw forum op, want hullie daar negeren me niet.
Mik: jou wil ik wel speciaal even bedanken, want jij bent de enigste die mijn posting gelezen had.
Ik denk dat iedereen hier ontzettend zin heeft in een vette ban!
Xander (en zuss) lees het moderator topic een paar pagina's terug en je krijgt een indruk. Als zinnige topics klakkeloos worden verwijderd wat heeft het dan nog voor zin? Dan maar onzinnig.
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat. Maar ik moet even kwijt aan de topicopener....je zet jezelf op deze manier wel erg voor lul. Ga gewoon en laat de boel de boel. Op de manier waarop je nu bezig bent word je niet echt serieus genomen.
Anoniem_12394
donderdag 13 september 2007 om 20:14
Ik heb geen flauw idee waar dit over gaat. Maar ik moet even kwijt aan de topicopener....je zet jezelf op deze manier wel erg voor lul. Ga gewoon en laat de boel de boel. Op de manier waarop je nu bezig bent word je niet echt serieus genomen.
Ik wilde net zeggen Fisten dat mijn stoornis juist is dat ik al jaren niet serieus ben genomen. En daarom dat ik van die rare versprekingen maak, dat weet iedereen hier op Viva. Op mijn eigen forum doen ze veel liever en hebben ze er begrip voor. Dus ik ben weg hier, ik ga mee met marieanus!!!!!!!!!!!!!!!!!