Rouvoet verspilt geld aan idiote dingen

14-09-2007 11:34 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Andre Rouvoet kwam op mij altijd over als een intelligente man, maar nu hoorde ik gisteren dat hij geld gaat verspillen aan een welkomstcd voor pasgeboren baby's. Dit meesterwerkje gaat gezongen worden door Idols-winares Raffaella en gaat ouders helpen (?) bij de opvoeding. 8-O

Ik vind het werkelijk compleet van de pot gerukt om overheidsgeld te besteden aan zoiets onzinnigs! Laat hij dan extra geld uittrekken voor jeugdzorg, daar is meer behoefte aan. Wat vinden jullie?
Waar hoorde je dat?
als t waar is: eensch. Maar ik vond Rouvoet altijd al rare ideeen hebben.
Zijn boek ligt nog steeds naast mn bed, ik moet nog lezen over zijn rare ideeen :-)
Het stond op teletekst, gisteren.

De titel van het meesterwerk op die CD is ook geweldig: "het nationale welkomstliedje". Jippie, nu komt het met de opvoeding van mijn spruit (die nog onderweg is, dus wie weet komt die CD nog wel op tijd voor ons) natuurlijk helemaal goed.
nou ja flower, rare ideeen, rare ideeen, das misschien wat harsh, maar ik vind de manier waarop hij denkt gewoon bijna middeleeuws soms, dat bedoel ik ermee. ;-)

(wel eigenlijk vind ik zijn ideeen dus wel raar. hihihihihi)
Gezongen door Rafealla?? he gat. ik vond het wel een aardig idee. Veel zal het niet kosten. Ik denk dat de bedienden van de koningin bijvoorbeeld al jaarlijks meer kosten.
Misschien wordt het wel een heel pattriotistisch lied. Dan slaan we 2 vliegen in één klap, want minister van Middelkoop vind ons Nederlanders niet pattriotistisch genoeg. Kan de baby direct geconditioneerd worden tot kleine nationalist! ;-)
ik vind het raar, ook al is het relatief weinig geld wat hij eraan uitgeeft. Als het 50.000 euro kost om dit leuke hebbedingetje te organiseren, dan kan ik nog wel tien andere diensten/stichtingen/organisaties bedenken die dat geld heel erg goed kunnen gebruiken, en ook met een nut zeg maar. Ik vind het echt kolder. @-(
.
Pinksterbloempje schreef op 14 september 2007 @ 12:15:

Kan de baby direct geconditioneerd worden tot kleine nationalist! ;-)
Beetje offtopic, maarre: weet iemand of en waar je babykleertjes van Lonsdale kan kopen, of dat uberhaupt bestaat?
Sunlight, heb je gezien wat de 100 dagen tour heeft gekost ? Dit kabinet weet heus wel zelf nog 10.000 anderen onzinnige dingen te verzinnen om ons belastinggeld aan te besteden :)
fleurtje schreef op 14 september 2007 @ 12:21:

[...]

Beetje offtopic, maarre: weet iemand of en waar je babykleertjes van Lonsdale kan kopen, of dat uberhaupt bestaat?
Cool, ik heb een mini-trainingspakje gevonden op Marktplaats!
Pinksterbloempje schreef op 14 september 2007 @ 12:15:

Misschien wordt het wel een heel pattriotistisch lied. Dan slaan we 2 vliegen in één klap, want minister van Middelkoop vind ons Nederlanders niet pattriotistisch genoeg. Kan de baby direct geconditioneerd worden tot kleine nationalist! ;-)

Weet wel een toepasselijk welkomstlied,een Nederlandse vertaling van "We are the champions" van Queen..

Nou ,als de baby zich dan nog niet welkom voelt,weet ik't ook niet meer..Ik ga Rouvoet even bellen... :rofl:
Hey Lord,don't ask me questions
Ze kunnen het beter in het arabisch uitgeven.
We kunnen ook een Duitser vragen de tekst voor het lied te schrijven. Bij voorkeur degene die ooit het volkslied van tekst heeft voorzien. Daar word je acuut nationalistisch van.

Enne, nog een tip voor Rouvoet: van die speeldoosjes voor kleintjes, die kunnen dat lied dat ook spelen en daar vallen de kinderkes heerlijk bij in slaap! :rolling:
Ehm, wel het hele verhaal van het project moet verteld worden he. Het is niet alleen een welkomstliedje en een cd die worden aangeboden.

Kijk op www.hallowereld.nl

Wat is Hallo Wereld? Hallo Wereld is een voorlichtingsprogramma via e-mail.

Met als doel zwangere vrouwen te helpen met een gezonde leefstijl.

Na de geboorte ondersteunt Hallo Wereld een gezonde opvoeding.
Perfectionisme is niet perfect...
yathibiyya schreef op 14 september 2007 @ 14:43:

Ehm, wel het hele verhaal van het project moet verteld worden he. Het is niet alleen een welkomstliedje en een cd die worden aangeboden.

Kijk op www.hallowereld.nl

Wat is Hallo Wereld? Hallo Wereld is een voorlichtingsprogramma via e-mail.

Met als doel zwangere vrouwen te helpen met een gezonde leefstijl.

Na de geboorte ondersteunt Hallo Wereld een gezonde opvoeding.
Ik blijf het een idioot idee vinden, die cd. Maar dank voor je aanvulling.
Gruwel. Wat een tenenkrommend liedje.

En waarom staat er een 'Agis'-knop op een site van een overheidsinitiatief?
Ik heb even de demo, via de link, bekeken en bij de vragen kun je slechts twee antwoorden aanklikken. Op zich weinig mis mee, maar het antwoord is nogal afhankelijk van de situatie van (a.s.) moeder en kind.

Het is geen gek idee om in een maatschappij waarin iedereen veel op internet zit, er teveel dikke kindjes zijn, door veel mensen te weinig bewogen wordt en ongezond gegeten, eens iets via internet te proberen. En dat de overheid daar achter staat vind ik ook niet gek. Die cd mochten ze van mij in een donker gat steken, dat dan weer wel. :rofl:

Het kabinet doet zijn uiterste best om te redden wat er te redden valt. Nederland zit vol met allochtoon gespuis, dikke klagende wijven, nietsnuttende forummers, en heeft een overschot aan domme vmbo-ertjes.

Gelukkig komt men eindelijk tot het besef dat het verval van Nederland te stoppen is door te proberen meer beta-leeringen te laten doorstuderen.
"Het kabinet doet zijn uiterste best om te redden wat er te redden valt."

Uhuh. Ze doen hun uiterste best om hun achterhaalde, op gggristelijke normen gebaseerde onzin-regeltjes bij de bevolking door de strot te duwen. Een driewerf bah voor onze reli-leiders.
Achterhaald? Zoals het de laatste decenia gegaan is is achterhaald. Den Uyl heeft de boel verziekt. Lubbers heeft geprobeert op te trekken maar dat kanker paars was de nekslag. Resultaat: ontevreden mensen die uitersten stemmen en toch nog ontevreden blijven. Kankeraars zoals jij zijn de spreekwoordelijke stuurlui.
Euh Willem volgens mij begon je zelf om 18.30 met stuurlui zijn. Maar ja, het woord gggggggristelijk viel weer hè, dus nu ben je beledigd... En wat die cd betreft: ze hadden 'm beter meertalig kunnen maken. Anders dring je zo'n pasgeborene maar de Nederlandse taal op enzo. Hebben de PvdA en GroenLinks daar nog geen Kamervragen over gesteld?

Ik kan het liedje niet afspelen, hoe gaat dat liedje? "Vertrouw op God maar zet je fiets op slot, dan douwen wij een liedje door je strot"?
willem1959 schreef op 14 september 2007 @ 19:54:

Achterhaald? Zoals het de laatste decenia gegaan is is achterhaald. Den Uyl heeft de boel verziekt. Lubbers heeft geprobeert op te trekken maar dat kanker paars was de nekslag. Resultaat: ontevreden mensen die uitersten stemmen en toch nog ontevreden blijven. Kankeraars zoals jij zijn de spreekwoordelijke stuurlui.
Ik weet nog een leuke site waar ze handleidingen voor tijdmachines plaatsten, lijkt me echt iets voor jou Wim! Een beetje technisch inzicht is wel vereist, maar ach, je bent vast wel ergens goed in....toch...Wim?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven