Digi
alle pijlers
Internet Streaming Radio: suggesties?
vrijdag 31 augustus 2007 om 00:20
Ik heb het compleet gehad met al die domme overbetaalde "leuke" DJ's (met nog ergerlijke sidekicks), de eindeloze hoeveelheid journaals per dag, debiele reclames, kwissen, prijsvragen en spelletjes op de FM-radiostations, dus ik luister nu vaak naar dit 24/7 Deep House Music station uit Minneapolis USA.:
www.dogglounge.com
Wie van jullie kent een internet radio station dat de moeite waard is? Ik heb een heel ruime muzieksmaak, mocht je iets goed vinden of willen aanbevelen: vertel!
www.dogglounge.com
Wie van jullie kent een internet radio station dat de moeite waard is? Ik heb een heel ruime muzieksmaak, mocht je iets goed vinden of willen aanbevelen: vertel!
vrijdag 31 augustus 2007 om 00:36
Hallo,
Ik raad je screamer radio aan...gebruik dit al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Honderden zenders uit de hele wereld, met verschillende genres! Kortom, een aanrader:
http://www.screamer-radio.com/
Laat je even weten wat je er van vind?
Ik raad je screamer radio aan...gebruik dit al een tijdje en ben er zeer tevreden over. Honderden zenders uit de hele wereld, met verschillende genres! Kortom, een aanrader:
http://www.screamer-radio.com/
Laat je even weten wat je er van vind?
vrijdag 31 augustus 2007 om 00:45
Vooralsnog vind ik het vooral heul veul radio ;) Ik moet ook nog slapen vannacht he? Wel een goede tip, maar doe eens 1 suggestie, iets wat jou het meest bevalt?
*zucht* waar zijn de tijden gebleven toen er nog maar 5 radiostations waren? En de muziek stipt om middernacht stopte? Toen was het leven nog overzichtelijk............... helaas
*is erg blij dat de Eighties never nooit meer terug komen* haha
*zucht* waar zijn de tijden gebleven toen er nog maar 5 radiostations waren? En de muziek stipt om middernacht stopte? Toen was het leven nog overzichtelijk............... helaas
*is erg blij dat de Eighties never nooit meer terug komen* haha
vrijdag 31 augustus 2007 om 11:05
Voor amerikaanse talkshows: http://www.modavox.com/wtrstudioa/
Vooral de show van Flylady, It's all about the kids en Pet talk with mr G. zijn goed te beluisteren. Je kunt ze ook als mp3 downloaden voor onderweg.
Let er wel op de tijden die ze daar laten zien zijn de tijden in San Diego.
Vooral de show van Flylady, It's all about the kids en Pet talk with mr G. zijn goed te beluisteren. Je kunt ze ook als mp3 downloaden voor onderweg.
Let er wel op de tijden die ze daar laten zien zijn de tijden in San Diego.
vrijdag 31 augustus 2007 om 20:13
Leuk topic, ik ga eens wat dingen uitproberen.
Maaaarrrr, daarvoor kwam ik hier eigenlijk niet Sorry dat ik even off topic ga.
Ik heb een vraagje aan Xander. Kun jij mij misschien vertellen waar je die font vandaan hebt, die je in je avatar hebt gebruikt? Ik zoek nog zoiets (en andere mooie fonts) om te gebruiken in Photoshop. Hopelijk lees je dit en alvast bedankt voor je antwoord!
Maaaarrrr, daarvoor kwam ik hier eigenlijk niet Sorry dat ik even off topic ga.
Ik heb een vraagje aan Xander. Kun jij mij misschien vertellen waar je die font vandaan hebt, die je in je avatar hebt gebruikt? Ik zoek nog zoiets (en andere mooie fonts) om te gebruiken in Photoshop. Hopelijk lees je dit en alvast bedankt voor je antwoord!
woensdag 5 september 2007 om 14:35
je moet naar www.surfmusic.de alle radio zenders van de wereld!!!!
woensdag 5 september 2007 om 22:55
O ja, om ook nog even on topic te blijven:
http://www.nederland.fm/
Er staan geen hele bijzondere dingen tussen, maar ik vind het vaak wel handig om zo tussen stations te wisselen.
http://www.nederland.fm/
Er staan geen hele bijzondere dingen tussen, maar ik vind het vaak wel handig om zo tussen stations te wisselen.
vrijdag 7 september 2007 om 00:16
Mail gecheckt
Nee, avatar vind ik niet zo belangrijk eigenlijk. Daar was ik ook al best trots op Of vind je het niks Maar ik wil graag wat klooien voor een internetsite waar ik wel eens actief ben. Logo's e.d. En op mijn werk moeten we wel eens wat grafische dingetjes doen, maar er is niemand die écht verstand van zaken heeft. Het is dus altijd heel erg een kwestie van proberen, testen en 100 keer opnieuw doen. Ik kom met plaatjes nog wel een heel eind, maar heb moeite met op een mooie manier teksten/woorden toevoegen. Het wordt vaak te klein of te priegelig ofzo. Of het lijkt heel wat in Photoshop zelf, maar als het dan uiteindelijk online komt, is het toch net niks.
Bedankt voor je hulp alvast trouwens!
Nee, avatar vind ik niet zo belangrijk eigenlijk. Daar was ik ook al best trots op Of vind je het niks Maar ik wil graag wat klooien voor een internetsite waar ik wel eens actief ben. Logo's e.d. En op mijn werk moeten we wel eens wat grafische dingetjes doen, maar er is niemand die écht verstand van zaken heeft. Het is dus altijd heel erg een kwestie van proberen, testen en 100 keer opnieuw doen. Ik kom met plaatjes nog wel een heel eind, maar heb moeite met op een mooie manier teksten/woorden toevoegen. Het wordt vaak te klein of te priegelig ofzo. Of het lijkt heel wat in Photoshop zelf, maar als het dan uiteindelijk online komt, is het toch net niks.
Bedankt voor je hulp alvast trouwens!
zondag 23 september 2007 om 00:17
http://www.raimasoftware.com/
RaimaRadio allows you to listen to and record radio stations from around the world. While listening to your favorite radio station you can record it anytime you want. Browse through the radio stations or just select a random station and enjoy Internet radio!
You have total control over your radio stations allowing you to add or delete a station anytime you want. Need to play a station from another applicaton then just enable global hotkeys and control it anytime.
It will also show album art and station logos where available.
If you are having problems with RaimaRadio use the forum or send an email.
The scheduling system now uses the Windows Task Scheduler for more information click here.
Email: support@raimasoft.com
RaimaRadio allows you to listen to and record radio stations from around the world. While listening to your favorite radio station you can record it anytime you want. Browse through the radio stations or just select a random station and enjoy Internet radio!
You have total control over your radio stations allowing you to add or delete a station anytime you want. Need to play a station from another applicaton then just enable global hotkeys and control it anytime.
It will also show album art and station logos where available.
If you are having problems with RaimaRadio use the forum or send an email.
The scheduling system now uses the Windows Task Scheduler for more information click here.
Email: support@raimasoft.com
zondag 23 september 2007 om 00:42
maandag 24 september 2007 om 23:07
Ik heb mijn bureau-radio maar weggegeven (weinig keus qua zenders en k*t ontvangst) en luister nu via de PC vooral naar "JFK" (= Jazzy-Funky-Kool) via:
www.nederland.fm
JFK is een soort Skyradio, dus zonder al dat irritante gekwek, maar met een veel betere muziekkeus dan Sky. Helaas wel nog steeds die overbodige journaals ieder uur, maar ja, die zijn ook handig voor een plaspauze
(Moet nog wel even een beetje redelijk vormgegeven surround speakers kopen nu ik dankzij internet-radio eindelijk eens meerdere goede nummers achter elkaar kan horen!).
www.nederland.fm
JFK is een soort Skyradio, dus zonder al dat irritante gekwek, maar met een veel betere muziekkeus dan Sky. Helaas wel nog steeds die overbodige journaals ieder uur, maar ja, die zijn ook handig voor een plaspauze
(Moet nog wel even een beetje redelijk vormgegeven surround speakers kopen nu ik dankzij internet-radio eindelijk eens meerdere goede nummers achter elkaar kan horen!).
vrijdag 28 september 2007 om 14:59
Ja inderdaad, Ferry Maat is inderdaad wel helemaal oké! Sowieso is Radio Veronica een hele lekkere zender!
Ook luister ik veel naar TMF Radio!
Das helemaal zonder geouwehoer en non stop top 40 muziek, heerlijk!
Hoop dat je hier wat mee kunt!
Groeten, Sonja
Ook luister ik veel naar TMF Radio!
Das helemaal zonder geouwehoer en non stop top 40 muziek, heerlijk!
Hoop dat je hier wat mee kunt!
Groeten, Sonja