softcup en sex

01-09-2007 11:22 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje...

Iemand ervaring in het hebben van sex met een softcup in?!

Ik ben op dit moment zo'n ding aan 't 'uitproberen', maar kan me dus echt niet voorstellen dat die tijdens de sex door beide partijen niet wordt gevoeld.

Sowieso, ben ik wel benieuwd naar de ervaringen met de softcup, óf alternatieven natuurlijk....

(binnenkort is mijn vriendje hiero en dan moet ik waarschijnlijk nét ongesteld gaan worden...grrr...)
Ik heb een aantal keer softcup gebruikt,maar vond t niks...lekte door en vriend voelde het met sex zitten.Vriendin van me zweert er echter bij en har vriend merkt er niks van.Misschien heeft dit met lengte van piemel te maken dat weet ik niet....Waarom niet gewoon met je vriend uitproberen?

Groetjes
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar, de reacties zijn nog al verschillend.

Ik zie mijn liefje niet zo heel vaak, maar juist deze week gaan we spontaan wat leuks doen en juist nu..... balen dus.

Maar mss heeft iemand er ervaring mee.

Waar koop je ze? Bij de etos waren ze uit het programma, terwijl ze wel goed werden verkocht
Ik vind zelf de beppies een stuk fijner.
Ik heb er goede ervaringen mee. Alleen het eruit halen is een minder werkje...
ik heb ze gekocht bij DA en ik zal mijn ervaringen laten weten!
wipkipje schreef op 04 september 2007 @ 10:36:

Ik heb er goede ervaringen mee. Alleen het eruit halen is een minder werkje...
En tijdens de sex?
Ik vond het ook niet zo'n succes. Bleef me steeds afvragen of ie wel goed bleef zitten, mijn vriend voelde hem zitten en het eruit halen was helemaal een bende...

Iemand schreef over Beppies, dat zijn toch die sponsjes? Daar heb ik juist weer wel hele goede ervaringen mee. Blijft tijdens de sex wel goed zitten, mijn vriend zei het wel te kunnen voelen, maar dat was volgens mij meer omdat ie het wist. Als ik niks had gezegd had hij het waarschijnlijk niet eens gemerkt. Was in ieder geval beter dan steeds tegen die ring van de softcup aanstoten... Die sponsjes zijn te koop bij de sexshop.
Ik heb er wel redelijk positieve ervaring mee. Ik kon het ding niet te lang laten zitten, want dan ging het lekken, maar voor de seks zelf vond ik het goed te doen. Mijn ex voelde het soms wel zitten, maar meestal niet op een hinderlijke manier.
Bedankt voro jullie reacties.

Zal gelijk weer een ervaring van mij vertellen...

Heb de softcup dus zelf ook uitgeprobeerd ondertussen en gelijk maar weer afgeschaft, ik vind het helemaal drie keer niks.

Voel 'm niet zitten, maar heb wel constant het idee dat ie naar beneden zakt. Vind het eruit halen helemaal niks, tjezus wat een bende en de ring voel je dus echt wel heel duidelijk. Ook tijdens de sex.

Ik heb ondertussen 'besloten' dat ik maar es de Gynotex Wet sponsjes ga uitproberen. Gisteren adn ook gelijk maar besteld op het internet bij www.condomerie.com (daar kwam ik ze het goedkoopste tegen (zelfs met verzendkosten), iig vele malen goedkoper als bij de Christine le duc om de hoek.

Hier hoor ik tot nu toe toch echt enthousiastere verhalen over, en ik kan me er ook iets meer bij voorstellen omdat het toch gemaakt is van zacht materiaal. Maar of deze me wel gaan bevallen...?! We zullen 't merken!
Ik heb laatst ook de Gyotex uitgeprobeerd. Inbrengen ging probleemloos, tijdens de sex ook geen last van gehad, hij zei dat hij hem wilde voelde zitten maar dat was niet hinderlijk. Maar, toen moest ie er uit....Om een lang verhaal kort te maken, ik ben de volgende dag naar de huisarts gegaan want ik kreeg dat ding met geen mogelijkheid eruit. De huisarts had nog nooit van dat ding gehoord (best genant dus eigenlijk) en moest met behulp van een of andere tang dat ding er uit vissen. Hij zei ook dat hij zo diep zat dat ik dat nooit zelf voor mekaar had kunnen krijgen. Lekker dan. Nou die zijn wat mij betreft dus ook afgeschreven al snap ik best dat anderen er wel lyrisch over zijn.
Ik ben ook best in paniek geweest toen ik hem eens zo diep had zitten.

Mij lukt het meestal wel door of gehurkt te gaan zitten en mijn vingers als soort van pincet te gebruiken. Of als dat niet lukt de tip op de site''s van deze sponsjes te gebruiken. Laat met de douche of met het flesje van lactocyt je vagina vol water lopen. Het sponsje zuigt het water op en wordt zwaar. Zo zal het iets zakken en is het vaak wel eruit te halen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik raakte natuurlijk ook in paniek, want het werd me langzamerhand echt wel duidelijk dat het mij met geen mogelijkheid zou lukken. Ik wist niet dat ik die watertruc kon gebruiken, maar dan nog vraag ik me af of dat gewerkt zou hebben. De huisarts zei dat ie zo diep zat, dat het me echt niet gelukt was. Ik zou ze nu alleen nog durven te gebruiken als ik geen sex zal hebben. Balen...
Ik heb 'm alleen gebruikt voor de sex en die ervaringen waren dus goed.
Haha, heb een aantal weken geleden ook een ochtendje doorgebracht op de huisartsenpost na het gebruiken van zo'n Beppie-sponsje (en een nachtje seks)... Heb van tevoren thuis natuurlijk op alle mogelijke manieren geprobeerd dat ding eruit te vissen, maar voelde hem niet eens zitten.... Erg genant!

Overigens kon de dienstdoende huisarts het sponsje ook niet meer vinden... gewoon foetsie! Zij deed er een beetje makkelijk over (zo van, komt er heus wel een keer uit, misschien ben je hem wel verloren, kan geen kwaad, blabla) maar het zat mij toch niet zo lekker...

Daarna nog aantal dagen fanatiek blijven voelen, en pas na een week ineens... tadaa! Voelde ik het sponsje ergens ver weg en kon ik hem te pakken krijgen.

Voelde mezelf echt smerig en heb de rest van de Beppies gelijk in de kliko gegooid!

Heb later het verhaal nog wel eens tegen mijn eigen huisarts verteld. Deze was totaal niet te spreken over het handelen van de dienstdoende arts van de huisartsenpost. Hij zij dat het wel degelijk gevaarlijk kon zijn als je met zo'n ding in je lijf rond blijft lopen... Heb dus toch wel beetje geluk bij ongeluk gehad.. 1 ding staan vast: nooit meer een tampon zonder touwtje voor mij!!!
In het Soa en vrij veilig topic staan ook wat links naar alternatieven. Ik weet niet meer of er in de eerste 2 bladzijden ook nog ervaringen staan. null
Ik heb gisteren voor het eerst zo'n Gynotex soft tampon gebruikt en ik moet zeggen ik vind het toch echt wel een uitkomst. Zo nu en dan gaan we naar een speciale avond in een parenclub en laat ik nou net ongesteld worden. Balen dus, want de vorige keer was ik ook al ongesteld. No way dus dat ik dit keer weer die avond wilde missen. Bestellen op internet was te laat en heb ze dus maar bij Christine le Duc gekocht. Ik heb dus een superavond gehad gisteren. Het eruit halen was geen probleem, maar ja ik ben niet zo 'diep' dus kreeg 'm er makkelijk uit. Moet zeggen dat als ik gewone tampons gebruik, ik ook altijd het touwtje mee naar binnen duw, was het dus al gewend om effe te priegelen.
Whoosh schreef op 23 september 2007 @ 14:11:

Ik heb gisteren voor het eerst zo'n Gynotex soft tampon gebruikt en ik moet zeggen ik vind het toch echt wel een uitkomst. Zo nu en dan gaan we naar een speciale avond in een parenclub en laat ik nou net ongesteld worden. Balen dus, want de vorige keer was ik ook al ongesteld. No way dus dat ik dit keer weer die avond wilde missen. Bestellen op internet was te laat en heb ze dus maar bij Christine le Duc gekocht. Ik heb dus een superavond gehad gisteren. Het eruit halen was geen probleem, maar ja ik ben niet zo 'diep' dus kreeg 'm er makkelijk uit. Moet zeggen dat als ik gewone tampons gebruik, ik ook altijd het touwtje mee naar binnen duw, was het dus al gewend om effe te priegelen.

Fijn om een hele positieve reactie te horen over de Gynotex sponsjes. Ik heb die nu dus ook aangeschaft na ongeloofelijk falen van de softcups.

Ik ga de sponsjes van het weekend voor het eerst testen tijdens mijn menstruatie, en ook tijdens de sex met mijn date.Ben erg benieuwd of het mij net zo goed bevalt als jou. Hoop het zeer zeker van wel natuurlijk. Het lijkt mij echt een uitkomst namelijk.

In hoeverre heb jij het idee dat je partner het sponsje voelt zitten tijdens de sex? Zowel tijdens het neuken als vingeren, want ik kan me voorstellen dat ook dat weer verschil uitmaakt....

Enneh... qua reuk?!

Mss btje 'rare' vragen, maar ik vind het gewoon nog btje spannend om die dingen te gaan gebruiken tijdens de sex. Zou het toch lullig vinden als ik alsnog zou gaan lekken... (lekker verhaaltje hè?!)

Hoop dat je m'n vraagjes wilt beantwoorden, en natuurlijk zijn meer ervaringen ook van harte welkom, graag zelfs!!!

Thnx!
Meestal als je neukt komt dat sponsje vanzelf dieper te zitten dan je hem ingebracht had. Dus ik heb ook wel eens flink moeten zoeken. Maar ik vind ze ideaal en het is mij gelukkig ook nog steeds gelukt ze te vinden.
Lekken doet het echt niet of je moet wel heel erg menstrueren. Met condoom om voelt een man er minder van dan zonder. Sommige voelen het andere merken er niets van.
En als je ermee gaat zwemmen (sauna), zuigt dat ding zich dan ook vol net als een tampon?
ja, het kan zelfs gebeuren dat het als je in water hebt gezeten dus wat zwaar wordt en iets zakt door al dat water.
doddie schreef op 26 september 2007 @ 06:44:

Meestal als je neukt komt dat sponsje vanzelf dieper te zitten dan je hem ingebracht had. Dus ik heb ook wel eens flink moeten zoeken. Maar ik vind ze ideaal en het is mij gelukkig ook nog steeds gelukt ze te vinden.

Doddie, bedankt voor je superreactie.

Zo blij om te lezen dat er zo enthousiast over die dingen wordt gedaan, wordt steeds minder 'eng' om ze te gaan gebruiken.

Geen 'vervelende' reacties van je partner gehad ook?!

Hoe zit het eigenlijk met de geur...? Ik blijf toch het idee hebben dat als je ongie bent en zo'n sponsje gebruikt je toch wel een btje ruikt..., of heb ik het dan echt vreselijk mis?

Het zou zo lullig zijn als je partner niet het idee heeft dat je ongie bent, en je lekker begint te vingeren en te beffen en 'ineens' doordat hij het voelt zitten, én wat ruikt, zijn acties staken gaat...
doddie schreef op 26 september 2007 @ 06:45:

Lekken doet het echt niet of je moet wel heel erg menstrueren. Met condoom om voelt een man er minder van dan zonder. Sommige voelen het andere merken er niets van.
Hij blijft bij jou dus netjes recht voor je baarmoedermond zitten als ik het goed begrijp?! Gaat niet kantelen ofzo? Ik ben niet erg ongesteld, dus dan zou het bij mij ook niet door moeten gaan lekken als ik het zo hoor van jou...
Het kantelt wel eens maar dan nog sluit het de baarmoeder mond voldoende af om niets door te laten. Het sponsje is ten slotte knijpbaar dus altijd iets groter dan nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven