verandering leestekens

04-10-2007 18:42 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
de leestekens van mijn toetsenbord veranderen steeds!! hoe kan dit? ik weet wel hoe ik het terug moet zetten, maar ik vind het zo irritant dat ik dat steeds opnieuw moet doen....
Die hormoonslavernij!!
Taalinstellingen toetsenbord wijzigen. Configscherm --> Landinstellingen --> tabblad Talen --> Details

Toetsenbord op Nederlands- Vereigde Staten internationaal zetten.

Dan blijft ie staan als het goed is.
je bedoelt dat als je shift en 9 indrukt dat je dan dit ) ziet? dus dat de tekens verschuiven? dan heb je ws onbewust ctrl en shift tegelijkertijd ingedrukt. druk gewoon nog eens ctrl en shift samen in en alles springt weer terug
Ah ok, het stond op nederlands-nederlands, nu niet meer dus dan moet het goed gaan...
Die hormoonslavernij!!
Lalein schreef op 04 oktober 2007 @ 19:18:

je bedoelt dat als je shift en 9 indrukt dat je dan dit ) ziet? dus dat de tekens verschuiven? dan heb je ws onbewust ctrl en shift tegelijkertijd ingedrukt. druk gewoon nog eens ctrl en shift samen in en alles springt weer terug
dat bedoel ik ja, maar heb zelf niets ingedrukt, al ik ctrl en hift gebruikte ging het idd wel terug, maar iedere keer als ik dan bv internet opnieuw opstartte was het weer zo, maar goed, het zou nu verholpen moeten zijn.
Die hormoonslavernij!!
hift? met een s duzzz...
Die hormoonslavernij!!
DAs leuk, ik had dit probleem dus ook en starte maar steeds de pc opnieuw op. Wist ik veel dat dit d eoplossing is! Forummers BEDANKT!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame schreef op 04 oktober 2007 @ 20:03:

DAs leuk, ik had dit probleem dus ook en starte maar steeds de pc opnieuw op. Wist ik veel dat dit d eoplossing is! Forummers BEDANKT!!!
Ja.. ook namens mij, dit probleem heb ik ook heel vaak!
Lalein :worship:

Ik heb dit ook nog wel eens.

Helemaal uit mijn dak hier omdat ik nu weet hoe ik ze weer onder de goede toetsen krijg :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven