Entertainment
alle pijlers
Moderator
donderdag 5 juli 2007 om 00:40
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel3@gmail.com .
vrijdag 31 augustus 2007 om 21:52
vrijdag 31 augustus 2007 om 21:55
woensdag 5 september 2007 om 13:06
Beste Angel,
Zou je mijn topic titel; Komt Gooische vrouwen nog terug? willen veranderen in iets van
Gooische Vrouwen, nieuwe afleveringen ....
................ of kijk maar wat voor inspiraties je hebt voor een leuke topic titel.
Toen ik het topic opende was het niet zeker of het terug zou komen. Inmiddels weten we dat het volgende week weer begint. Mijn OP heb ik zelf al aangepast.
Alvast bedankt.
Zou je mijn topic titel; Komt Gooische vrouwen nog terug? willen veranderen in iets van
Gooische Vrouwen, nieuwe afleveringen ....
................ of kijk maar wat voor inspiraties je hebt voor een leuke topic titel.
Toen ik het topic opende was het niet zeker of het terug zou komen. Inmiddels weten we dat het volgende week weer begint. Mijn OP heb ik zelf al aangepast.
Alvast bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 5 september 2007 om 21:49
donderdag 6 september 2007 om 22:07
Ik heb het andere topic gesloten, aangezien het topic dat jij hebt geopend inmiddels meer reacties bevat.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 19 september 2007 om 23:52
Ik moest driemaal je bericht lezen voordat ik 'm begreep, maar het topic is verwijderd vanwege spamming, bedankt voor de tip!
woensdag 26 september 2007 om 23:55
Het topic Girl Games is verwijderd. Oproepjes zijn niet toegestaan.
vrijdag 28 september 2007 om 20:51
Daysha, ik heb het topic voor je omhoog gehaald!
donderdag 4 oktober 2007 om 21:25
Is goed, ik zal het verwijderen. Overigens had ik het ook voor je kunnen verplaatsen.
donderdag 4 oktober 2007 om 23:47
beste angel ,sinds het nieuwe forum krijg ik heel vaak de foto's NIET te zien!! het is altijd weer een verrassing wanneer ik wel of niet iets te zien krijg. ook verschilt het iedere keer qua topics. de ene keer is het bij entertainment en de andere keer bij overige of zo?? waar ligt dit aan??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
zondag 7 oktober 2007 om 00:51
Lichtbron, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Wellicht helpt het als je je cache opschoont. Helpt dat niet, stel dan je vraag even in het bugtopic op de Vivapijler, wellicht weet een van mijn collega's of de redactie raad.
vrijdag 12 oktober 2007 om 15:35
@Lichtbron, het kan zijn dat de topics waar jij geen plaatjes kunt zien al wat ouder zijn. Als de berichten waar de plaatjes in horen te staan van juli dit jaar zijn of ouder, dan klopt het dat je de plaatjes niet kunt zien. Dat zijn namelijk berichten die in het oude forum zijn geplaatst en de plaatjes zijn niet meegekomen met het nieuwe forum. Als de berichten recent zijn (dus na half augustus ongeveer) en je ziet de plaatjes niet, dan kan het zijn dat de website waar ze staan ze weg heeft gehaald of dat het niet toegestaan is de plaatjes te linken.
woensdag 7 november 2007 om 10:27
Je e-mail adres is doorgegeven aan Dalida, xxxRosalitaxxx. Volgens mij heb ik het laatst toegevoegde mailadres doorgegeven.
maandag 12 november 2007 om 22:57
Het topic Vara-leden gezocht! is verplaatst naar het prikbord.