Entertainment alle pijlers

Moderator

05-07-2007 00:40 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel3@gmail.com .
Angel, zou jij mijn topic titels kunnen veranderen? Sersie moet natuurlijk serie zijn.

Thanks!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
AnneDaisyMay schreef op 31 augustus 2007 @ 16:50:

Angel, zou jij mijn topic titels kunnen veranderen? Sersie moet natuurlijk serie zijn.

Thanks!
De titel is aangepast.
Joeysmiles schreef op 31 augustus 2007 @ 13:48:

Angel,

Playmobil heeft het topic "Boycot 1850" geopend. Zelf is ze al tot de ontdekking gekomen dat er al een topic is voor irritante reclames. Volgens mij kan "Boycot 1850" wel gesloten worden wegens dubbeloppigheid.

Groet,

Joey
Het topic is gesloten.
Beste Angel,

Zou je mijn topic titel; Komt Gooische vrouwen nog terug? willen veranderen in iets van

Gooische Vrouwen, nieuwe afleveringen ....

................ of kijk maar wat voor inspiraties je hebt voor een leuke topic titel.

Toen ik het topic opende was het niet zeker of het terug zou komen. Inmiddels weten we dat het volgende week weer begint. Mijn OP heb ik zelf al aangepast.

Alvast bedankt. :worship:
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mylenevalerie schreef op 05 september 2007 @ 13:06:

Beste Angel,

Zou je mijn topic titel; Komt Gooische vrouwen nog terug? willen veranderen in iets van

Gooische Vrouwen, nieuwe afleveringen ....

................ of kijk maar wat voor inspiraties je hebt voor een leuke topic titel.

Toen ik het topic opende was het niet zeker of het terug zou komen. Inmiddels weten we dat het volgende week weer begint. Mijn OP heb ik zelf al aangepast.

Alvast bedankt. :worship:
De titel is aangepast.
Thanks.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik keek niet verder dan dat mn korte neusje lang is.... ik heb ene dubbel topic over pavarotti's dood geopend. Die van mij mag dus weer gesloten worden!

Al vast bedankt!
LuLuBell schreef op 06 september 2007 @ 13:48:

Ik keek niet verder dan dat mn korte neusje lang is.... ik heb ene dubbel topic over pavarotti's dood geopend. Die van mij mag dus weer gesloten worden!

Al vast bedankt!
Ik heb het andere topic gesloten, aangezien het topic dat jij hebt geopend inmiddels meer reacties bevat.
Ik niet klikken maar volgens mij is het topic de hunk van het bedrijf een reclame als je de rood gemarkeerde tekst aanklikt linkt het naar een andere site
citroentaart schreef op 19 september 2007 @ 18:50:

Ik niet klikken maar volgens mij is het topic de hunk van het bedrijf een reclame als je de rood gemarkeerde tekst aanklikt linkt het naar een andere site
Ik moest driemaal je bericht lezen voordat ik 'm begreep, maar het topic is verwijderd vanwege spamming, bedankt voor de tip!
Het topic Girl Games is verwijderd. Oproepjes zijn niet toegestaan.
Hi Angel,

Ik kan mijn topic nergens vinden; 'caribbean music' :cry:

Is deze weggehaald?
Daysha, ik heb het topic voor je omhoog gehaald!
Bedankt! :)
Dit bericht is aangepast.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 29-09-2007 00:20
Reden: Oproepjes zijn niet toegestaan. Tevens topic verwijderd.
% gewijzigd
Angel, mijn topic over betalen met Paypal mag worden verwijderd. Ik heb het nu bij digi geplaatst.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Re__ske schreef op 04 oktober 2007 @ 11:58:

Angel, mijn topic over betalen met Paypal mag worden verwijderd. Ik heb het nu bij digi geplaatst.
Is goed, ik zal het verwijderen. Overigens had ik het ook voor je kunnen verplaatsen.
beste angel ,sinds het nieuwe forum krijg ik heel vaak de foto's NIET te zien!! het is altijd weer een verrassing wanneer ik wel of niet iets te zien krijg. ook verschilt het iedere keer qua topics. de ene keer is het bij entertainment en de andere keer bij overige of zo?? waar ligt dit aan??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
lichtbron schreef op 04 oktober 2007 @ 23:47:

beste angel ,sinds het nieuwe forum krijg ik heel vaak de foto's NIET te zien!! het is altijd weer een verrassing wanneer ik wel of niet iets te zien krijg. ook verschilt het iedere keer qua topics. de ene keer is het bij entertainment en de andere keer bij overige of zo?? waar ligt dit aan??
Lichtbron, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Wellicht helpt het als je je cache opschoont. Helpt dat niet, stel dan je vraag even in het bugtopic op de Vivapijler, wellicht weet een van mijn collega's of de redactie raad.
Viva Angel3 schreef op 07 oktober 2007 @ 00:51:

[...]

Lichtbron, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Wellicht helpt het als je je cache opschoont. Helpt dat niet, stel dan je vraag even in het bugtopic op de Vivapijler, wellicht weet een van mijn collega's of de redactie raad.
euh, wat is een cache??? sorry maar ben een leek als het aankomt op computers!! maar ik zal mijn vraag ook stellen in het bugtopic,thanks!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
@Lichtbron, het kan zijn dat de topics waar jij geen plaatjes kunt zien al wat ouder zijn. Als de berichten waar de plaatjes in horen te staan van juli dit jaar zijn of ouder, dan klopt het dat je de plaatjes niet kunt zien. Dat zijn namelijk berichten die in het oude forum zijn geplaatst en de plaatjes zijn niet meegekomen met het nieuwe forum. Als de berichten recent zijn (dus na half augustus ongeveer) en je ziet de plaatjes niet, dan kan het zijn dat de website waar ze staan ze weg heeft gehaald of dat het niet toegestaan is de plaatjes te linken.
Hallo Angel, zou je mijn e-mailadres kunnen doorgeven aan Dalida? Alvast bedankt.
Hallo Angel, ik hoop dat je mijn e-mailadres nog niet hebt doorgegeven, want ik heb het net gewijzigd. Ik heb wat problemen met het oude adres. Als je mijn nieuwe aan Dalida wilt geven, ben ik je dankbaar.
Je e-mail adres is doorgegeven aan Dalida, xxxRosalitaxxx. Volgens mij heb ik het laatst toegevoegde mailadres doorgegeven.
Het topic Vara-leden gezocht! is verplaatst naar het prikbord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven