Bob de Bouwer kleding?!

08-10-2007 15:58 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Voor het zoontje van een vriendin ben ik op zoek naar Bob de Bouwer kleding. Heb de stad afgestruind maar kon het nergens vinden :-( Weet misschien iemand hoe ik aan Bob de Bouwer kleding kan komen? Welke winkels dit verkopen? Hij is een heeeeeele grote fan :worship: en ik zou hem zo graag met een trui ofzo verrassen!

alvast bedankt

groetjes Jana
Zeeman!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
C&A
.
Bedankt voor de tips! Daar was ik dus nog niet geweest, ga er zo meteen even kijken!

Darsjhan, ik vind het zelf ook vreselijk, net als zijn moeder die het daarom niet voor hem koopt...maar ik weet zeker dat ik dat jochie er heel blij mee ga maken! En daar doe je het toch voor (en die vriendin van mij neemt nog wel wraak als ik zelf misschien later kinderen krijg :)
Ik hou er zelf ook niet van maar voor die kinderen is het wel heel erg leuk. Heb nu wel een shirt van tijgertje gekocht dat ging nog net...

Bij de Wibra hadden ze ook shirtjes van bob de bouwer in de aanbieding maar dat was vorige week en weet nietof ze die dannu nog hebben. Verder verkoopt de V&D alles van Bob de Bouwer
Ik denk dat op marktplaats ook wel veel te vinden is.

xx lisa.
op de albert kuijp, dappermarkt, en zwarte markt bever wijk....woon misschien niet in nedeland maar hier laaalt mijn oeder altijd de bob kleding voor mijn jochies!
.
Ik heb vanmiddag bij de wibra een Bob pyjama gekocht, zag ook boxershortjes liggen maar waren te groot.
Laatst had mijn moeder een t-shirt van Cars (Bliksem) meegenomen. Zoonlief heel blij, ik geirriteerd, want oma weet dat ik het gruwelijk vind en dan toch lekker aan mijn wensen voorbij gaan. En bedankt. Enfin, heb t-shirt gebombadeerd tot pyama. Ik zou dus ook nooit een trui kopen als je weet dat je vriendin het gruwelijk vindt. Koop dan inderdaad een pyama, net zo leuk en heb je in ieder geval geen geirriteerde vriendin.
darsjhan schreef op 08 oktober 2007 @ 17:13:

[...]

Ik zou het eigenlijk niet zo leuk vinden als mijn vriendin dit soort dingen koopt terwijl ze weet dat ik er niet van hou. Ik zou dan kiezen voor een pyjama, dat vinden kinderen óók erg leuk en vriendin vindt dat vast niet zo erg als een shirtje of broek want kind hoeft er niet mee over straat :)

Ik zou het ook vreselijk vinden en beslist niet aantrekken bij mijn kind.

Een pyjama vind ik ook nog kunnen, heeft Tijn ook maar never nooit geen bovenkleding!
Ik zou het ook vreselijk vinden, en als hij het krijg dan zou ik het denk ik niet aantrekken bij mijn zoon.

Ik heb het ook wel gezien bij de Neckerman. Je kan dan beter een dvd of boek van Bob de Bouwer kopen. Jochie net zo blij, en moeder ook!
Blind Guardian schreef op 08 oktober 2007 @ 19:37:

Ik zou het ook vreselijk vinden, en als hij het krijg dan zou ik het denk ik niet aantrekken bij mijn zoon.

Ik heb het ook wel gezien bij de Neckerman. Je kan dan beter een dvd of boek van Bob de Bouwer kopen. Jochie net zo blij, en moeder ook!
Wederom bedankt voor de reacties. Jullie hebben wel gelijk dat het niet echt tof is als ik dat kind iets geef wat zijn moeder niet voor hem wil kopen. Dus ff vriendin in kwestie gebeld om te vragen of ze er op tegen is. Gelukkig vindt ze het helemaal niet erg (ik zei nog: anders koop ik een pyama, met dank aan sommige Viva-forummers) en kon ze het wel waarderen dat ik zoveel moeite voor d'r zoontje doe. Hihi gelukkig maar

groetjes
Ik snap niet dat jullie het allemaal zo vreselijk vinden?

Ik kan ook niet zeggen dat het de mooiste kleren van de wereld zijn ofzo, maar als zo'n kindje dat toch leuk vindt? Daar groeit ie wel weer overheen hoor.

Mijn kleine broertje van 4 is helemaal wild van spiderman. Hij heeft er dan wel geen hele garderobe van ofzo, maar wel een t-shirt en een pyjama (met 'muts/masker'). En overdag trekt ie af en toe gewoon zijn pyjama aan en gaat ie spiderman-netje spelen. Ik vind dat super leuk om te zien! :)

Maja, ieder zijn smaak natuurlijk ;-)
.
ja misschien ook wel...

toch vind ik er nog steeds niks mis mee
Ik wel.......als kleding

voor speelgoed maakt 't me niet uit :)
Ik ben wel benieuwd trouwens: Onder wat voor categorie moeders val ik als ik mijn zoontje in Bob de Bouwershirts laat lopen? 8-P Ik ben zelf helemaal geen fan van merchandising, en heb het lange tijd geprobeerd om Bob en consorten uit de kledingkast te weren. En vervolgens geprobeerd beperkt te houden tot onderkleding. Maar als ik nu zijn gelukkige toetje zie, wanneer hij zijn Bob de Bouwer vest aanheeft... denk ik... ach... wat maakt mij het ook eigenlijk uit. Dat overkwam me vorig jaar ook toen mijn dochter verliefd werd op een knalroze prinsessen-winterjas. Ik heb de jas altijd met afgrijzen bekeken, maar ze was er zo blij mee...
kaaskopje_ schreef op 08 oktober 2007 @ 23:19:

Ik ben wel benieuwd trouwens: Onder wat voor categorie moeders val ik als ik mijn zoontje in Bob de Bouwershirts laat lopen? 8-P Ik ben zelf helemaal geen fan van merchandising, en heb het lange tijd geprobeerd om Bob en consorten uit de kledingkast te weren. En vervolgens geprobeerd beperkt te houden tot onderkleding. Maar als ik nu zijn gelukkige toetje zie, wanneer hij zijn Bob de Bouwer vest aanheeft... denk ik... ach... wat maakt mij het ook eigenlijk uit. Dat overkwam me vorig jaar ook toen mijn dochter verliefd werd op een knalroze prinsessen-winterjas. Ik heb de jas altijd met afgrijzen bekeken, maar ze was er zo blij mee...

Mijn jongens laten hun gelukkige toetje zien bij een bob de Bouwer auto, dvd, puzzel of spelletje.

Ze komen dus echt niets te kort als ze geen Bob de Bouwer trui, broek of schoenen krijgen.
Haha, ik zou zo graag een winkel willen vinden waar géén Bob de Bouwer-kleding is te vinden. Voor mijn gevoel word je er mee doodgegooid... Maar niet dus?!
.
Ik vond het zelf ook verschrikkelijk.

Mijn zoontje heeft een shirt van Bob van oma gekregen en elke dag, echt elke dag vraagt hij of hij het aanmag. En als het dan mag (rotweer :-$ of we gaan naar oma ;-) of gewoon) dan zingt hij lang zal ze leven, hoera hoera en heb ik het gelukkigste kind van de wereld. :heart:
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Blind Guardian schreef op 09 oktober 2007 @ 07:53:

[...]

Mijn jongens laten hun gelukkige toetje zien bij een bob de Bouwer auto, dvd, puzzel of spelletje.

Ze komen dus echt niets te kort als ze geen Bob de Bouwer trui, broek of schoenen krijgen.

En dat maakt me dan nog méér nieuwsgierig. Want wáárom "mag" een dvd, auto, puzzel of spelletje wèl, en kleding niet? Gaat het er dan om hoe de buitenwereld reageert op kleding? Speelgoed is ok, want dat ligt in huis en ziet niemand iets van? Of zit ik er dan naast?

Waarom mag onderkleding die niet gezien wordt, wèl, en bovenkleding niet? Dan laat je je toch (onbewust?) leiden door (mogelijke negatieve) reacties uit de omgeving?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven