Werk & Studie
alle pijlers
Wat wil je worden? Droomberoep.
dinsdag 16 oktober 2007 om 16:53
'Wat wil je worden'? Wat is je droomberoep? Of heb je dat al?
(stel je had alle mogelijkheden! Dus niet 'eigenlijk wil ik danseres worden maar ik ben al 52 en ik heb geen dansopleiding dus ik word liever secretaresse'...neeee, dan wil je dus eigenlijk danseres worden ) )
En ben je ook echt op weg naar je droomberoep / bestaan?
(stel je had alle mogelijkheden! Dus niet 'eigenlijk wil ik danseres worden maar ik ben al 52 en ik heb geen dansopleiding dus ik word liever secretaresse'...neeee, dan wil je dus eigenlijk danseres worden ) )
En ben je ook echt op weg naar je droomberoep / bestaan?
dinsdag 16 oktober 2007 om 17:14
Heel vroeger wilde ik graag klaarover worden (vond de moeders die dat deden geweldig), daarna arts (totdat de bloederige programma's op tv kwamen) en daarna vond ik heel lang eigenlijk van alles wel leuk. Ben nu ICT consultant, en daarin kan ik mijn brede interesses helemaal kwijt, maar de werktijden van een klaarover spreken me nog steeds wel aan ha ha.
dinsdag 16 oktober 2007 om 17:35
dinsdag 16 oktober 2007 om 17:44
dinsdag 16 oktober 2007 om 18:55
Ik ben hard om weg om mijn droombaan te krijgen. Eerst nog even afstuderen
Ik heb heel lang zitten zoeken wat het mooiste, leukste beroep was. Heb het eindelijk gevonden! Productieleider in de theaterwereld!
Laat mij maar regelen en organiseren, dan ben ik op m'n best
Vroeger wilde ik trouwens juf, archeoloog of de decormaakster van Sesamstraat worden
Ik heb heel lang zitten zoeken wat het mooiste, leukste beroep was. Heb het eindelijk gevonden! Productieleider in de theaterwereld!
Laat mij maar regelen en organiseren, dan ben ik op m'n best
Vroeger wilde ik trouwens juf, archeoloog of de decormaakster van Sesamstraat worden
dinsdag 16 oktober 2007 om 21:10
Sorry even beetje offtopic, maar in het verlengde van de droombaan die ik nu evt ook ambieer
quote littlefaith:
Voor nu: journalist/werken bij tijdschrift (volg nu ook een opleiding die daar mee te maken heeft)
einde quote
welke opleiding doe je dan littlefaith? ben namelijk zelf ook wel geinteresseerd in die hoek
quote littlefaith:
Voor nu: journalist/werken bij tijdschrift (volg nu ook een opleiding die daar mee te maken heeft)
einde quote
welke opleiding doe je dan littlefaith? ben namelijk zelf ook wel geinteresseerd in die hoek
woensdag 17 oktober 2007 om 10:23
Wat leuk, dat heb ik ook een tijdje geambieerd. Doe nu kleine productieklusjes soms. Alleen heb ik er geen opleiding voor gevolgd (dat merk ik ook wel, hehe). Wat voor theater wil je doen dan? Groots, klein, musical, dans?
ik wil zelf trouwens het allerliefst schrijven voor theater. Dat doe ik nu wel, maar ik krijg er nog niks voor betaald, da's wel jammer opzich :P
woensdag 17 oktober 2007 om 10:36
Ik hoop over ongeveer 20 jaar mijn droomberoep te hebben!
En dat is een eigen praktijk, waar ik therapieën en behandelingen geef voor kinderen en jongeren met psycho-sociale / gedragsproblemen. Hoe en wat precies, daar ben ik nog zoekende naar. Misschien toch wat meer naar het alternatieve, bijv. in combinatie met contact met dieren. Who knows.
Heb mn HBO-opleiding afgerond en ben eind van dit schooljaar klaar met mijn Master. Daarna maar eens aan de slag in het werkveld en over 20 jaar zien we wel of er iets van mijn droom uit is gekomen.
En dat is een eigen praktijk, waar ik therapieën en behandelingen geef voor kinderen en jongeren met psycho-sociale / gedragsproblemen. Hoe en wat precies, daar ben ik nog zoekende naar. Misschien toch wat meer naar het alternatieve, bijv. in combinatie met contact met dieren. Who knows.
Heb mn HBO-opleiding afgerond en ben eind van dit schooljaar klaar met mijn Master. Daarna maar eens aan de slag in het werkveld en over 20 jaar zien we wel of er iets van mijn droom uit is gekomen.