Moderator

22-03-2007 20:44 984 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden. :)

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Ola Angel,

ik heb een foto in het 'Buikenfoto-topic' geplaatst maar hij is nogal groot uitgevallen. Zou je 'm kunnen verkleinen of anders weghalen?

Thanks.

Groetjes Selma
Selma Duim, ik heb de foto iets verkleind. Ik hoop dat de verhoudingen behouden zijn gebleven. Foto's verkleinen gaat op dit forum niet meer zo makkelijk als op het oude.
Hoi Angel,

Is het mogelijk dat in het topic "juni 2008 mama's" het schema van Marrije wordt vervangen door mijn schema. Zie haar berichtje van 12-10 om 8.56 uur en mijn schema die ik zojuist heb geplaatst.

Is het ook mogelijk om het schema op de een of andere manier te vergroten?

Thanx
Hallo Angel,

Ik het mogelijk om het topic Sinds Januari 2007 mama te verwijderen, er wordt toch niet meer op geschreven.

Met vriendelijke groeten,

I k k e
I k k e schreef op 16 oktober 2007 @ 09:19:

Hallo Angel,

Ik het mogelijk om het topic Sinds Januari 2007 mama te verwijderen, er wordt toch niet meer op geschreven.

Met vriendelijke groeten,

I k k e
Ik heb het topic gesloten. Het is nu helemaal naar onder gezakt en zal tzt vanzelf verdwijnen.
jippies schreef op 15 oktober 2007 @ 21:23:

Hoi Angel,

Is het mogelijk dat in het topic "juni 2008 mama's" het schema van Marrije wordt vervangen door mijn schema. Zie haar berichtje van 12-10 om 8.56 uur en mijn schema die ik zojuist heb geplaatst.

Is het ook mogelijk om het schema op de een of andere manier te vergroten?

Thanx
Ik zie jouw schema niet staan. Als ik de link achter het kruisje kopieer, dan kom ik ook niet bij jouw schema terecht. Als je Marrije de goede link mailt/geeft, dan kan zij de tabel in de openingspost ook aanpassen trouwens.
Mijn schema staat onder juni 2008 mama's. Het probleem is dat Marrije niet meer zo veel aanwezig is. Is het mogelijk dat er een berichtje van mij helemaal boven aan het topic verschijnt, zodat ik daar het schema in kan kopieëren?
Hoi angel!

Zou jij misschien Zoyla mijn emailadres toe kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Hova
Laat maar zitten, angel, het is inmiddels al op een andere manier gelukt!

Evenzogoed bedankt!

Groetjes, Hova
Viva Angel4 schreef op 15 oktober 2007 @ 19:56:

Selma Duim, ik heb de foto iets verkleind. Ik hoop dat de verhoudingen behouden zijn gebleven. Foto's verkleinen gaat op dit forum niet meer zo makkelijk als op het oude.

Angel, bedankt maar ik ben wel een beetje uit proportie getrokken ;-) Als je de foto zou willen weghalen dan verklein ik 'm zelf en plaats de foto dan opnieuw.

Ik kan nu het bericht namelijk niet meer wijzigen...

Bedankt.
jippies schreef op 20 oktober 2007 @ 14:32:

Mijn schema staat onder juni 2008 mama's. Het probleem is dat Marrije niet meer zo veel aanwezig is. Is het mogelijk dat er een berichtje van mij helemaal boven aan het topic verschijnt, zodat ik daar het schema in kan kopieëren?
Nee, dat kan niet. Maar je kunt natuurlijk wel een nieuw topic openen. :-)
Selma Duim schreef op 22 oktober 2007 @ 08:16:

[...]

Angel, bedankt maar ik ben wel een beetje uit proportie getrokken ;-) Als je de foto zou willen weghalen dan verklein ik 'm zelf en plaats de foto dan opnieuw.

Ik kan nu het bericht namelijk niet meer wijzigen...

Bedankt.
Zal ik doen.
Hoi Angel,

Ik heb een nieuw topic aangemaakt "juni 2008", wil je het oude "juni 2008 mama's" sluiten en in het nieuwe topic een verwijzing naar het oude maken.

Bedankt.
Het topic is dicht en in het nieuwe topic staat een link naar het oude.
Het oproepje [ Contact gezocht met clomid slikkers! ] is verplaatst naar het prikbord > contact.
Ha Angel, wij willen de titel van ons topic aanpassen. Kan dat of moet er dan een nieuw topic geopend worden?

Groetjes,

Soep
Hoi Angel,

Zou jij in de titel van "Bezig voor de eerste - Part 2" de ":cheer 2:" weg willen halen? Deze staat dus achter de titel.

Alvast dank je wel.

En zou je topic: "Bezig voor de eerste..." (dat is deel 1) willen sluiten? We hebben nieuw topic geopend, omdat we graag het schema in openingsbericht wouden hebben staan. En degene die in het eerste deel openingsbericht ahd geplaatst, komt daar niet meer.

Ook hiervoor alvast dank je wel!

Groetjes Dreadlokje!
Soep schreef op 29 oktober 2007 @ 13:13:

Ha Angel, wij willen de titel van ons topic aanpassen. Kan dat of moet er dan een nieuw topic geopend worden?

Groetjes,

Soep

Ik kan de titel voor je aanpassen, maar je kunt ook gewoon een nieuw topic openen. De oude kan ik eventueel sluiten, maar dat hoeft niet. Als er niet meer op gereageerd wordt, verdwijnt het topic ook uiteindelijk vanzelf.

@Dreadlokje, ik heb je verzoekjes afgehandeld.
Dank je wel Angel!
Hallo angel, wil je bij het topic: groente-/fruithapjes hoe krijg je het erin, hetvolgende weghalen:

:smile:

Dit staat een beetje dom.

Dank je wel!
Done!
De enquete [ besluitvorming van zwangere tienermeisjes ] is verwijderd.
Hoi Angel,

Zou je mijn e-mail adres door willen geven aan FantasticFour?

Thanks
Ik moet even kwijt dat ik het forum er geweldig vind uitzien, maar het walgelijk traag vind geworden. Jammer, eerst kwam ik hier dagelijks lezen, maar nu zit ik me zo te irriteren dat ik het vaak maar oversla.

Jammer hoor!

Zo, dat moest eruit O.o
Het topic [ Bloedonderzoek gedaan voor IUI;ws Hep B geconst.HELP! ] is verwijderd op verzoek van TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven