Kinderen
alle pijlers
Moderator
donderdag 22 maart 2007 om 20:44
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 15 oktober 2007 om 19:56
Selma Duim, ik heb de foto iets verkleind. Ik hoop dat de verhoudingen behouden zijn gebleven. Foto's verkleinen gaat op dit forum niet meer zo makkelijk als op het oude.
maandag 15 oktober 2007 om 21:23
donderdag 18 oktober 2007 om 22:41
Ik heb het topic gesloten. Het is nu helemaal naar onder gezakt en zal tzt vanzelf verdwijnen.
donderdag 18 oktober 2007 om 22:45
Ik zie jouw schema niet staan. Als ik de link achter het kruisje kopieer, dan kom ik ook niet bij jouw schema terecht. Als je Marrije de goede link mailt/geeft, dan kan zij de tabel in de openingspost ook aanpassen trouwens.
maandag 22 oktober 2007 om 08:54
Nee, dat kan niet. Maar je kunt natuurlijk wel een nieuw topic openen. :-)
maandag 22 oktober 2007 om 08:54
donderdag 25 oktober 2007 om 22:51
Het topic is dicht en in het nieuwe topic staat een link naar het oude.
donderdag 25 oktober 2007 om 22:52
Het oproepje [ Contact gezocht met clomid slikkers! ] is verplaatst naar het prikbord > contact.
maandag 29 oktober 2007 om 14:13
Hoi Angel,
Zou jij in de titel van "Bezig voor de eerste - Part 2" de ":cheer 2:" weg willen halen? Deze staat dus achter de titel.
Alvast dank je wel.
En zou je topic: "Bezig voor de eerste..." (dat is deel 1) willen sluiten? We hebben nieuw topic geopend, omdat we graag het schema in openingsbericht wouden hebben staan. En degene die in het eerste deel openingsbericht ahd geplaatst, komt daar niet meer.
Ook hiervoor alvast dank je wel!
Groetjes Dreadlokje!
Zou jij in de titel van "Bezig voor de eerste - Part 2" de ":cheer 2:" weg willen halen? Deze staat dus achter de titel.
Alvast dank je wel.
En zou je topic: "Bezig voor de eerste..." (dat is deel 1) willen sluiten? We hebben nieuw topic geopend, omdat we graag het schema in openingsbericht wouden hebben staan. En degene die in het eerste deel openingsbericht ahd geplaatst, komt daar niet meer.
Ook hiervoor alvast dank je wel!
Groetjes Dreadlokje!
woensdag 31 oktober 2007 om 07:51
Ik kan de titel voor je aanpassen, maar je kunt ook gewoon een nieuw topic openen. De oude kan ik eventueel sluiten, maar dat hoeft niet. Als er niet meer op gereageerd wordt, verdwijnt het topic ook uiteindelijk vanzelf.
@Dreadlokje, ik heb je verzoekjes afgehandeld.
maandag 5 november 2007 om 20:40
Done!
maandag 5 november 2007 om 20:47
De enquete [ besluitvorming van zwangere tienermeisjes ] is verwijderd.
maandag 5 november 2007 om 21:59
dinsdag 6 november 2007 om 20:12
Het topic [ Bloedonderzoek gedaan voor IUI;ws Hep B geconst.HELP! ] is verwijderd op verzoek van TO.