Panty zonder slipje?

10-06-2010 00:04 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat me af te vragen of jullie een panty dragen zonder slipje er onder (of er over).

Als je een mooie panty koopt, bijv van Wolford, dan is het eigenlijk niet nodig.

Vooral als je een panty zonder naden neemt (bijv Fatal).

Die sluit zo mooi aan. Zonde om er een slipje of onderbroek aan toe te voegen.

En het voelt ook erg lekker, zonder. Ook leuk als je stoute plannen hebt. Bijv tijdens het winkelen, paskamer, terrasje, op een roltrap, etc.

Wat vinden jullie partners er van?
Alle reacties Link kopieren
heel soms als het warm is zoals vandaag draag ik mijn slip speciaal voor braderie en kermis

Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel met korte begonnen trouwens. Daar had ik nog een handig hulpmiddel bij:







Tegenwoordig moeten er tien verpleegkundigen komen om me in dat ding te sjorren. Eerst gaat mijn corrigerende onderbroek aan en dan húp snel mijn steunkousen panty. En dan pas 's avonds als hij met dezelfde hulp weer uit gaat weer ademhalen...
Alle reacties Link kopieren
Als ik een panty draag dan een onderbroek eronder, een erover en op mijn hoofd zodat het mijn partner direct duidelijk is dat het geen dag is voor stoute plannen!
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 00:51:

heel soms als het warm is zoals vandaag draag ik mijn slip speciaal voor braderie en kermis

[afbeelding]



Hé daar was ik ook!!

En zo te zien vond mijn vriend jouw slip errug mooi, ik vond al dat ie zolang wegbleef toen ie een broodje knakworst ging halen.



Nu ik dit gezien heb kan ie van mij een knakworst krijgen!
Alle reacties Link kopieren
hier oefen ik mijn act, de bedoeling is dat ik die ga uitvoering in mijn pantie met spijkerslip

Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 10 juni 2010 @ 00:51:

[...]





Nee duh....die is verdwaald in je grote onderbroek.





Nee hoor. Ik heb daar al van alles in teruggevonden, hele dozen pantykousjes, mijn kantklossen die ik kwijt was, de Burda, etc. etc.



Maar geen partner hoor. Er heeft nog nooit een partner in mijn onderbroek gezeten. Of eraan, for that matter. Of er überhaupt bij in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwup schreef op 10 juni 2010 @ 00:50:

[...]





Mijn voorstelling is ook vooral errrug bloederig met een paar missende tanden en iets wat door de gehaktmolen is geweest Dat iets is dan vast n mannelijk onderdeel???
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 00:54:

[...]





Nee hoor. Ik heb daar al van alles in teruggevonden, hele dozen pantykousjes, mijn kantklossen die ik kwijt was, de Burda, etc. etc.



Maar geen partner hoor. Er heeft nog nooit een partner in mijn onderbroek gezeten. Of eraan, for that matter. Of er überhaupt bij in de buurt.Onvoorstelbaar met zulke spannende, lustopwekkende onderbroeken
Alle reacties Link kopieren
Q, je had nog een slip laten liggen na dat laatste BEO weekend hier op de boerderij. Tenminste hij is denk ik van jou of van BGB

Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 00:56:

[...]





Onvoorstelbaar met zulke spannende, lustopwekkende onderbroeken Ja hè? Het is mij ook een groot raadsel. Maar ik heb weer een beetje hoop gekregen door deze TO. Als die houdt van panty's zonder slipje (en in mijn geval dus wel met onderbroek), dan ben ik de vrouw voor hem! Ik hoop dat iemand me met hem in contact kan brengen...
Alle reacties Link kopieren
Heeft TO zijn kwakje nou al tegen het beeldscherm aangemikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 00:58:

[...]





Ja hè? Het is mij ook een groot raadsel. Maar ik heb weer een beetje hoop gekregen door deze TO. Als die houdt van panty's zonder slipje (en in mijn geval dus wel met onderbroek), dan ben ik de vrouw voor hem! Ik hoop dat iemand me met hem in contact kan brengen...Ik ben zo blij voor je, ik voel gewoon dat jullie soulmates zijn..in hart en ziel, in panty en onderbroek
Alle reacties Link kopieren
Oh, die is van mij, Meds! Ik had speciaal voor het BEO-weekend mijn sexy roze onderbroek aangetrokken. Ik wilde niet teveel onderdoen voor jullie. Maar toen raakte ik ineens ontzettend aan de dunne van die soep die je gemaakt had. Geen idee wat je erin gedaan had, maar ik heb het in mijn broek gedaan. Dus die heb ik even uitgewassen en over de verwarming gehangen, naast mijn steunkousen panty.



Ik verdenk BGB ervan 'm even geleend te hebben voor dat gedoe dat zij altijd doet. Snap ik wel hoor, je wilt dan toch een beetje mooi voor de dag komen. Maar een beetje flauw dat ze 'm dan stiekem bij jou achter de verwarming frommelt in plaats van 'm gewoon aan mij terug te geven. Ze wíst dat hij van mij was, want ik had mijn rok nog voor haar omhoog gehouden en mijn schaamhaar opzij geschoven om 'm aan haar te tonen!
Alle reacties Link kopieren
*veegt tranen van de wangen en trekt de tena lady even recht* mensen ik pies echt zo in mijn broek....
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 00:55:

[...]





Dat iets is dan vast n mannelijk onderdeel??? Jazeker
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 00:58:

Heeft TO zijn kwakje nou al tegen het beeldscherm aangemikt?Ik help het je hopen zeg. Mijn zus had zo'n man die steeds maar niet kwam. De boodschappenlijsten werden steeds langer. In het laatst las ze tijdens de daad alle boeken van Dostejevski en tijdens de volgende daad vijf keer de Ulysses. Oe-ver-loos ging die man maar door. Nu is mijn zus niet zo moeilijk, die bleef wel gewillig liggen verder, maar je wil niet weten hoeveel potten uierzalf er daar doorheen zijn gegaan om de boel een beetje soepel te laten verlopen...
pantyfan? 69?



hm..hm.. op de ene of ander manier denk ik niet dat deze meneer in 1969 geboren is
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwup schreef op 10 juni 2010 @ 01:03:

[...]





Jazeker Hm, neus, schouders, voeten of maag....ik gok toch iets anders, iets meer omlaag
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 00:51:

heel soms als het warm is zoals vandaag draag ik mijn slip speciaal voor braderie en kermis

[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
quote:Prideke schreef op 10 juni 2010 @ 01:03:

*veegt tranen van de wangen en trekt de tena lady even recht* mensen ik pies echt zo in mijn broek....Geeft niets, meid. Dát geeft gelukkig geen vlekken. (Je wil niet weten hoe hard ik heb moeten boenen op dat fiasco na de rode bietensoep van Meds. )
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 01:06:

[...]





Hm, neus, schouders, voeten of maag....ik gok toch iets anders, iets meer omlaagVoeten?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 00:58:

Heeft TO zijn kwakje nou al tegen het beeldscherm aangemikt?Ik denk dat ik hier afhaak; ik zie een mannelijke te dikke vijftiger met bijbehorende bierbuik met flink behaarde benen strak gewurmd in een Wolford panty en een zeer plakkerig beeldscherm...
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 01:01:

Oh, die is van mij, Meds! Ik had speciaal voor het BEO-weekend mijn sexy roze onderbroek aangetrokken. Ik wilde niet teveel onderdoen voor jullie. Maar toen raakte ik ineens ontzettend aan de dunne van die soep die je gemaakt had. Geen idee wat je erin gedaan had,verse osseworst ( raw ) maar ik heb het in mijn broek gedaan. Dus die heb ik even uitgewassen en over de verwarming gehangen, naast mijn steunkousen panty.



Ik verdenk BGB ervan 'm even geleend te hebben voor dat gedoe dat zij altijd doet. Snap ik wel hoor, je wilt dan toch een beetje mooi voor de dag komen. Maar een beetje flauw dat ze 'm dan stiekem bij jou achter de verwarming frommelt in plaats van 'm gewoon aan mij terug te geven.

we kwamen erachter toen de opkamer vol rook stond, ze had hem in het rookkanaal van mijn fornuis gepropt

Ze wíst dat hij van mij was, want ik had mijn rok nog voor haar omhoog gehouden en mijn schaamhaar opzij geschoven om 'm aan haar te tonen!
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 01:05:

[...]





Ik help het je hopen zeg. Mijn zus had zo'n man die steeds maar niet kwam. De boodschappenlijsten werden steeds langer. In het laatst las ze tijdens de daad alle boeken van Dostejevski en tijdens de volgende daad vijf keer de Ulysses. Oe-ver-loos ging die man maar door. Nu is mijn zus niet zo moeilijk, die bleef wel gewillig liggen verder, maar je wil niet weten hoeveel potten uierzalf er daar doorheen zijn gegaan om de boel een beetje soepel te laten verlopen...het komt door de PROSTAAT. Op zekere leeftijd wordt die wat vergroot en dan duurt het pissen ook uren (dan krijg je de penetrante gele ouwe mannenzeik). Maar goed klaarkomen kunnen ze dan ook niet meer. Eigenlijk houdt het dan ook wel op voor de gemiddelde man
Alle reacties Link kopieren
Oh, dan is de vieze poeplucht er tenminste zeker weten uit nu. Fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven