Panty zonder slipje?

10-06-2010 00:04 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat me af te vragen of jullie een panty dragen zonder slipje er onder (of er over).

Als je een mooie panty koopt, bijv van Wolford, dan is het eigenlijk niet nodig.

Vooral als je een panty zonder naden neemt (bijv Fatal).

Die sluit zo mooi aan. Zonde om er een slipje of onderbroek aan toe te voegen.

En het voelt ook erg lekker, zonder. Ook leuk als je stoute plannen hebt. Bijv tijdens het winkelen, paskamer, terrasje, op een roltrap, etc.

Wat vinden jullie partners er van?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 01:11:

[...]



het komt door de PROSTAAT. Op zekere leeftijd wordt die wat vergroot en dan duurt het pissen ook uren (dan krijg je de penetrante gele ouwe mannenzeik). Maar goed klaarkomen kunnen ze dan ook niet meer. Eigenlijk houdt het dan ook wel op voor de gemiddelde manDat is vanaf 25, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 01:07:

[...]





Voeten?T schijnt dat voeten best vaak vast komen in roltrappen ja...vaker dan bepaalde specifiek mannelijke lichaamsdelen gok ik
Alle reacties Link kopieren
Qwertuu is jouw zus SGPstemmer toevallig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 10 juni 2010 @ 01:12:

Qwertuu is jouw zus SGPstemmer toevallig?





Ja, hoe weet je dat?!



Oei, ik ben hier toch een stuk minder anoniem dan ik dacht...
Alle reacties Link kopieren
morgen wordt het lekker warm en broeierig weer, ik trek drie panties over elkaar aan de hele dag. Dan ga ik een stuk wandelen in de bossen hier in de provincie, en dat gaat Lex kijken of ie mijn geurspoor kan oppikken. Makkie lijkt me
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 01:12:

[...]





T schijnt dat voeten best vaak vast komen in roltrappen ja...vaker dan bepaalde specifiek mannelijke lichaamsdelen gok ik Even denken hoor, specifiek mannelijk.... een baard?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 01:06:

[...]





Hm, neus, schouders, voeten of maag....ik gok toch iets anders, iets meer omlaag
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 01:14:

[...]





Even denken hoor, specifiek mannelijk.... een baard?Bijna goed maarre..iets meer omlaag
Alle reacties Link kopieren
Oh Meds, dan zijn jullie nu al met de geursporen-zoeken voor gevorderden bezig dus? Ik herinner me nog als de dag van gister dat voor dat leuke spelletje tien panty's nodig waren, inclusief een maand niet wassen. Of nou ja.... dat je dat spelletje dus alleen maar kon doen vlak vóór je maandelijkse wasbeurt. Wel leuk om te lezen hoor, dat Lex daar intussen al zo geoefend in is!



En je weet het hè: tegen het schuren van de panty gewoon een lange onderbroek van Lex eronder:



Alle reacties Link kopieren
ja joh hij heeft me heel snel tegenwoordig. (met blinddoek) Nadeel is dat ie op zondag ook steeds zijn snuit in het kruis van wildvreemde vrouwen druk in de kerk
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 01:19:

ja joh hij heeft me heel snel tegenwoordig. (met blinddoek) Nadeel is dat ie op zondag ook steeds zijn snuit in het kruis van wildvreemde vrouwen druk in de kerkAch joh, die vrouwen zijn wsl al lang blij dat er nog enige interesse in hun kruis getoond wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 10 juni 2010 @ 01:13:

[...]





Ja, hoe weet je dat?!



Oei, ik ben hier toch een stuk minder anoniem dan ik dacht...

Nou jou ken ik nog steeds niet maar je beschrijving leek wel heel erg op een vrouwtje uit mijn handwerkgroep.

Ze borduurt zeker ook haar eigen onderbroeken en woont in ******* toch?
Alle reacties Link kopieren
Als ze afgelopen week heeft geleerd hoe je absorberender wasbaar maandverband maakt in weet ik (bijna) zeker dat ik haar ken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwart schreef op 10 juni 2010 @ 01:21:

[...]





Ach joh, die vrouwen zijn wsl al lang blij dat er nog enige interesse in hun kruis getoond wordtJa dat zei lex ook
Alle reacties Link kopieren
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 10 juni 2010 @ 01:22:

[...]



Nou jou ken ik nog steeds niet maar je beschrijving leek wel heel erg op een vrouwtje uit mijn handwerkgroep.

Ze borduurt zeker ook haar eigen onderbroeken en woont in ******* toch?Ja Eleonora, die heeft haar hele vijver weggeabsorbeerd met haar depend slip
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is me zus!



Och hemel zeg. Jij woont dus ook bij Meds in het dorp? Mijn zus vindt het wel fijn dat Lex af en toe in haar kruis duikt trouwens. Dan kijkt er tenminste eens iemand naar d'r borduurwerkjes. Thuis in bed gaat ze altijd gewoon op haar buik liggen, dan kun je tenminste nog fatsoenlijk een boek lezen, zegt ze. En haar echtgenoot die neemt de moeite niet om te kijken naar wat hij opzij schuift.
Alle reacties Link kopieren
Is Eleanora de zus van qwertu(u)?

weten ze dat zelf ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik vertel haar ook al weken dat ze de achterkant van haar onderbroeken ook moet borduren, misschien dat hij dan haar artistieke talenten opmerkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 01:23:

[...]



Ja dat zei lex ookEn dat in de kerk...dat wordt n plekje in de hemel
Alle reacties Link kopieren
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 10 juni 2010 @ 01:25:

Is Eleanora de zus van qwertu(u)?

weten ze dat zelf ook?wie eleonora en Q? Neuh ik denk het niet, het is hier 1 bolwerk van inteelt
Alle reacties Link kopieren
Ik ga in die handwerkgroep van af nu minder van mijn priveperikelen delen, geen zin om die op het forum tegen te komen.

Je bent ook nergens veilig!



Ik dacht echt dat we daar een band gehaakt hadden, maar nu ben ik in de war.
quote:meds schreef op 10 juni 2010 @ 00:28:

pantyfan is waarschijnlijk gewoon een vieze ouwe man van minstens 50 die de hand aan zichzelf wil slaan maar met wat gesjor zijn pielemuis niet stijf genoeg krijgt en nu dus maar een kick probeert te halen op een vrouwenforum. Hey probeer het eens bij de Libelle "draag jij ook panties zonder Tena Lady op de roltrap?"
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is verzand in een lading off-topics en ongein. Daarom gaat het op slot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven