De zoveelste bedrogen echtgenote.

25-10-2007 13:38 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook mijn man gaat vreemd.

Hij is naar bed geweest met een vrouw die hij op internet ontmoet heeft.

En zij is niet de enige, dat weet ik, maar dat kan ik niet bewijzen.

Ook hij heeft me heel lang voorgelogen en ontkent dat er iets aan de hand was.

Toen dit uitkwam heeft ie me gezworen dat het nooit meer zou gebeuren, dat hij geen sexuele contacten meer zou zoeken op internet.

Maar hij gaat gewoon door.

Hangt zielige verhalen op over ons huwelijk.

Het klassieke "mijn vrouw begrijpt me niet" enzo.

En die vrouwen trappen erin.

Tuurlijk, hij gaat scheiden, hij houdt van ze.

Maar als puntje bij paaltje komt en hij heeft zijn pleziertje gehad, dumpt hij ze en gaat op zoek naar de volgende.

Hij heeft een flinke voorraad, dus dat is niet zo moeilijk.

Tot overmaat van ramp komen die vrouwen dan ook nog bij mij uithuilen (via internet) over wat een eikel mijn man is.

Helaas ben ik niet sterk genoeg om hem de deur uit te trappen, wat ik eigenlijk wel zou moeten doen.

Dus eigenlijk moet ik gewoon niet zeuren.

Maar ik moest dit echt even van me afschrijven.

Sorry.
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:21:

@ Bianca Ik ben bang van wel.
Denk je dat hij dat ook zo ervaart ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar het is jouw schuld niet! Die meiden die een hetze tegen hem begonnen zijn, proberen jou overstuur te maken, omdat ze zelf in hun trots gekrenkt zijn. Ze proberen jou pijn te doen, gun ze die lol niet!

En natuurlijk kunnen er moelijke tijden zijn/komen als je getrouwd bent. Maar meestal denk je dan aan ziekte, financiële moeilijkheden, relatie-dip, kinderwens, familie en dat soort dingen. Niet dat één van de twee partners in dit huwelijksavontuur vals gaat spelen. Je bent toch zeker met zijn tweetjes getrouwd? Maar jouw man schijnt dat even 'vergeten' te zijn.

Voel jij je zo onzeker over jezelf?
anoniem_649de77243d7d wijzigde dit bericht op 25-10-2007 14:26
Reden: I put the sexy in dyslexia
% gewijzigd
De reden dat ik hoop dat het vanavond zin heeft is omdat ik sterk de indruk krijg dat hij zich van geen kwaad bewust is en dat hij vind dat het moet kunnen wat hij op internet doet.

Ik zal dus duidelijker moeten zijn over waar voor mij de grens ligt.
@ Labyrinth Ik kan niet zeggen dat dit soort dingen goed voor je ego zijn.

Wel voor het zijne maar niet voor het mijne.
blijfgewoonbianca schreef op 25 oktober 2007 @ 14:25:

[...]

Denk je dat hij dat ook zo ervaart ?
Nee, absoluut niet.
Ja geef je grenzen dan goed aan want steeds afspraken maken en dat hij ze toch aan zijn laars lapt schiet ook niet op. Hij weet waarschijnlijk toch dat je niet bij hem weg wilt. (aanname, misschien is het niet zo)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nee, dit soort streken doen je zelfvertrouwen geen goed. Maar ik vind het zo jammer om te lezen dat jij je schuldig voelt, alleen maar omdat een stel kwade, afgewezen dames je dat probeert aan te praten.

Je hebt nooit gevraagd aan je man of hij vreemd wilde gaan en dergelijke, dus IS het jouw schuld niet. Je hebt er niet om gevraagd, geen opdracht toe gegeven, hebt hem niet achter de pc neergezet terwijl jij allerlei 'interessante' pagina's voor hem had opgezocht en geëist dat hij er wat mee zou doen....
Nee, met hem is niets aan de hand, ik ben het probleem, want ik ben zo jaloers en wantrouwend.
Als hij het niet als een verslaving ervaart en het zou een verslaving van hem zijn dan lijkt het me dat het hier niet bij blijft .

Wat voor excuus had hij toen het de eerste keer uitkwam ?

Ik kwam net een goed stukje tegen , is geloof ik een Christelijke site , dus als je wilt sla je de Bijbelse vergelijkingen gewoon maar over, misschien kan je / kunnen jullie er wat mee ; biedt het een opening voor een écht goed gesprek ?

http://www.hulpnet.com/bethesda/overspel.htm
Nee, dat weet ik ook wel.

Maar kennelijk doe ik toch iets niet goed, want anders had hij hier toch geen behoefte aan?
Lieve Zizizme,

Allemachtig meid, wat verschrikkelijk voor je, je zult wel helemaal ondersteboven zijn. Kun je met mensen praten? Wordt je opgevangen? Als het even kan, zoek andere mensen op, drink hete thee, heb het er over, huil en denk na over hoe nu verder. Voor jezelf.

Je hebt geen haast met het nemen van beslissingen maar weet wel dat hoe langer je wacht met nadenken en besluiten nemen, hoe moeilijker het wordt om voet bij stuk te houden. Nu is het even tijd voor bezinning Zizizme, arme jij, er komt zoveel op je afgedaverd nu. Begin bij rust te creeëren als het kan. Door bijvoorbeeld even afstand te nemen van elkaar want je moet nadenken over of je nog door wil met je huwelijk.

Ik kan me zo voorstellen dat je bang bent dat je man vreemd zal gaan als hij uit je blikveld is verdwenen maar meid, hij ging al vreemd, erger dan dit kan bijna niet.

Vertel eens, hoe weet je dat hij dit al langer doet dan met de ene dame van wie je het zeker weet?
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:33:

Nee, met hem is niets aan de hand, ik ben het probleem, want ik ben zo jaloers en wantrouwend.
Offfff..... je had het dus bij het juiste eind.
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:33:

Vind je dat zelf ook?

Toen er eerder afspraken gemaakt zijn over wat wel en niet kan, was hij het daar toen mee eens? Of heb jij de grenzen aangegeven wat jij wel en niet acceptabel vind? En dat hij daar vagelijk mee instemde: "mwoaha oke , ik zie wel".
Ik weet dat zij niet de enige is omdat ik msn-gesprekken op de computer tegen kom, hij zijn mobiel geen moment uit het oog verliest en moet "werken"op dagen dat hij vrij is.
Ik kwam als mosterd zie ik, je bent al in hele goede handen en al een stuk verder met informatie geven en krijgen dan toen ik met mijn posting begon. Ik lees mee.
Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben over mijn grenzen.

Maar dat ga ik vanavond dus wel doen.
Ik mag toch hopen dat je alle namen die je niet kent geblokkeerd en verwijderd hebt ..... het lijkt me namelijk een heel slecht plan om met die vrouwen in gesprek te gaan ; waarom zullen zij - als ze zichzelf ook bedrogen voelen - jou eerlijk antwoord geven ? En waarom jezelf kwellen door hen jou de schuld te geven , of medeschuldig te maken ?
eleonora schreef op 25 oktober 2007 @ 14:41:

Ik kwam als mosterd zie ik, je bent al in hele goede handen en al een stuk verder met informatie geven en krijgen dan toen ik met mijn posting begon. Ik lees mee.
Wat bedoel je hiermee?
Ik vind bedrogen vrouwen vaak zo "keurig " reageren ; ik geloof dat ik zijn mobiel zou leren zwemmen in een kopje thee en ik kan ook niet beloven dat de computer nog op de plek zou staan waar die stond toen die ging ronselen.... Ben je niet héél boos eigenlijk ? Of voor het moment lamgeslagen ? Of erg verdrietig ?
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:18:

Nee dat het mijn schuld was en dat ik mijn man beter in de hand moet houden dat zeiden die meiden die die hetze tegen hem begonnen waren.

Och meid dit is wat die meiden geven jou de schuld dat jij je man in toom moet houden dat ze er zelf in getrapt zijn.

Ik vind niet dat jij er geen schuld aan hebt je hebt alles gedaan wat je maar kon.
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:42:

Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben over mijn grenzen.

Maar dat ga ik vanavond dus wel doen.
Wat zijn jouw grenzen en wat als hij erover gaat ?
zizizme schreef op 25 oktober 2007 @ 14:44:

[...]

Wat bedoel je hiermee?
Dat ik een beetje laat op 'verstuur bericht' klikte (Ik ben namelijk eigenlijk héél hard aan het werk) en dus een beetje met een achterhaalde reactie kwam. :-]
Veel sterkte! Heb je je al op HIV/geslachtsziekten laten testen?
eleonora schreef op 25 oktober 2007 @ 14:47:

[...]

Dat ik een beetje laat op 'verstuur bericht' klikte (Ik ben namelijk eigenlijk héél hard aan het werk) en dus een beetje met een achterhaalde reactie kwam. :-]
Dat vind ik helemaal niet, ik ben erg blij met je reactie.
Natuurlijk ben ik boos, verdrietig, teleurgesteld, voel me verraden en gebruikt.

Maar als ik daar aan toe geef dan loopt het pas echt uit de hand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven