Robbelepopje

08-11-2007 18:24 875 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle harten onder de riem, sterktewensen en hoopgevende berichten over onze kleine held Robbie!
Goede nacht lieve Robbelepopje, hoop dat jullie alledrie goed kunnen slapen. En heel veel sterkte morgen...
En Robbie natuurlijk ook heel veel succesjes voor de dag van morgen! Ik hoop dat je er niet teveel last van hebt, jochie!
Robbemansje, heel veel succes morgen met alle nieuwe onderzoeken! X en C, jullie natuurlijk ook heel veel sterkte he, morgen..ik hoop dat er nu dan toch iets uit gaat komen. We duimen voor jullie!
zo dat wordt weer een drukke dag morgen voor jou Robbie! heel veel succes!! Zet hem op manneke!

X en C voor jullie ook succes morgen! Ik duim voor jullie, kaarsjes zijn weer aan nu hopen dat er eindelijk iets uitkomt!
Tis maar goed dat je vandaag een rustdagje hebt gehad Robbie! Tjee wat een boel onderzoeken morgen. Hopelijk komt er dan nu idd iets uit (jullie krijgen zeker niet morgen al de uitslag, of wel?) Alledrie een goede nachtrust toegewenst en heel veel sterkte morgen.
sterkte Xaloy en Compli, ik hoop met iedereen hier mee dat het ook ergens goed voor gaat zijn en dat er eindelijk meer duidelijkheid komt over wat Robbie nu mankeert.
oh, en zomaal termen de lucht in slingeren terwijl je helemaal niet op de hoogte bent van de details van Robbies ziekte daar heb ik echt geen goed woord voor over! Denk eens na zeg Biotex, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat op basis van een forum een diagnose stellen en helemaal een ernstige nergens op slaat? Meedenken van "kan het dit of dat niet zijn" is heel wat anders dan zo'n stelling poneren....
Xaloy en Compli, ik hoop dat jullie morgen eindelijk wat meer duidelijkheid krijgen. Robbie, jochie, sterkte met de onderzoeken!

Sweet dreams voor jullie alledrie. Ik zal duimen morgen!
Ik geloof dat biotex leuk aan het trollen is. Lid van het forum sinds 4 dagen, al 3 hele berichten op het hele forum, en alle 3 kutopmerkingen. Lekker bezig, muts!
tilalia2 schreef op 09 november 2007 @ 21:18:

Ik geloof dat biotex leuk aan het trollen is. Lid van het forum sinds 4 dagen, al 3 hele berichten op het hele forum, en alle 3 kutopmerkingen. Lekker bezig, muts!

Psies wat ik dacht,(was ook al miss marple wezen uithangen

X-D ) En mss zo nodig eens ip checkje doen.Lijkt me iemand met een aversie tegen x en c.Maar heel misselijk type in elk geval,

nu even ontopic;

Xaloy en compli,wens jullie veel sterkte en hoop echt dat deze nachtmerrie snel voorbij is.Wat een slopende toestand dit.

8:-)8 mormeltje
Robbie, slaap maar lekker vanacht, want je hebt morgen weer een drukke dag. Ik hoop dat je vandaag een beetje rust hebt gekregen en lekker heb kunnen spelen met papa en mama.

Xaloy en Compli, goede nacht en sterkte morgen.

Biotex, er zijn echt wel betere discussies waar je onzin kan uitkramen. Houdt deze discussie alsjeblieft vrij voor mensen met goede bedoelingen.
Ik heb een verzoek gedaan om die figuur uit dit topic weg te houden.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
yasmijn schreef op 09 november 2007 @ 22:38:

Ik heb een verzoek gedaan om die figuur uit dit topic weg te houden.
zou zoiets kunnen? goed initiatief Yasmijn!
Laat die biotexgirl lekker in haar soppie gaar koken, doet ze haar naam nog eer aan ook. En dan maar hopen dat ze lubbert, niet kleurecht is en vreselijk krimpt en kreukelt.

Zo. Weg ermee!
Ik ben mijn eigen bananenschil
:flower: voor een koorts vrije nacht!!! Robbie zet um op!!!
Olijfje_ schreef op 09 november 2007 @ 22:52:

Laat die biotexgirl lekker in haar soppie gaar koken, doet ze haar naam nog eer aan ook. En dan maar hopen dat ze lubbert, niet kleurecht is en vreselijk krimpt en kreukelt.

Zo. Weg ermee!
X-D
framboos81 schreef op 09 november 2007 @ 22:52:

:flower: voor een paracetamol en koorts vrije nacht!!! Robbie zet um op!!!
En hier sluit ik me geheel bij aan! Nog wat :flower: (f) en 8:-)8 en :hug: erbij!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
framboos81 schreef op 09 november 2007 @ 22:50:

[...]

zou zoiets kunnen? goed initiatief Yasmijn!
O ja, dat kan hoor, gewoon melden in het modtopic. Waarvan acte.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Compli houdt heel erg vast aan het virus-idee. Het strookt met alle resultaten tot nu toe en geeft hoop op een volledig herstel in afzienbare tijd.

Robbie slaapt nu erg veel en dat deed hij ook in Groningen op de IC vlak voordat de koorts begon af te nemen en hij de meningokok overwon.

Morgenvroeg zal bij Robbie veel bloed worden afgenomen om allerlei tests te doen om te bepalen of er inderdaad sprake is van een virus of misschien een redelijk zeldzame nare aandoening. Xaloy kan er al lang niet meer tegen dat bij Robbie allerlei naalden worden ingebracht in die spaarzame kleine adertjes, dus ik zal er om 8 uur zijn om haar de gelegenheid te geven even afstand te nemen.

Het is fijn dat de kinderarts die we vanmiddag hebben gesproken ons heeft verteld dat ze hoe dan ook snelle actie wil en in zo kort mogelijk tijd zo veel mogelijk ziektebeelden wil uitsluiten.

Zelf verwacht en hoop ik dat ons kleine supervechtertje een virus heeft opgelopen en dat hij daar nu hard tegen aan het vechten is. Als dat zo is, zal hij waarschijnlijk voordat de defintieve bepaling van een virus al weer koortsvrij zijn. Eind van het jaar zitten wij onder die zo gul door Swissie geschonken kerstboom te genieten met zijn drietjes en is deze nachtmerrie helemaal voorbij.
Lees nu al een tijdje mee over Robbie, maar nog steeds is hij niet thuis in zijn eigen bedje. Ik wil Xaloy en Compli wederom veel sterkte wensen, veel nachtrust en natuurlijk Robbie die weer helemaal beter moet worden. Jullie kennen mij niet, maar ik leef wel met jullie mee, en ik kan me (gelukkig) niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn, zo'n zieke kleine baby. Sta op je strepen in het ziekenhuis, doe wat je gevoel zegt in deze. Jullie kennen Robbie als de beste en weten als geen ander wat hij nodig heeft. Vertrouw op jullie zelf en op Robbie. Ik hoop dat deze nachtmerrie snel ten einde is.
complicated schreef op 09 november 2007 @ 23:13:

Eind van het jaar zitten wij onder die zo gul door Swissie geschonken kerstboom te genieten met zijn drietjes en is deze nachtmerrie helemaal voorbij.

Reken maar!!!!

Klinkt een beetje raar, maar ik zal duimen voor een (onschuldig) virus!
Lieve Robbie, Xaloy en Compli,

Heel veel sterkte, denk aan jullie...

Fleur
fachat schreef op 09 november 2007 @ 23:19:

[...]

Reken maar!!!!

Klinkt een beetje raar, maar ik zal duimen voor een (onschuldig) virus!

dan doe ik met je mee Fachat!!

sterkte morgen Xaloy en Compli!!! duimen voor jullie kleine knul :flower: het komt goed!!!!!!!!
O ja, en als blijkt dat deze biotexgirl inderdaad alleen maar hier komt om te trollen, heeft ze het verkeerde topic uitgekozen. Er zijn verschillende manieren om te achterhalen wie hier achter zit (ik zit zelf al erg lang in het vak) en ik hoop maar dat het hier bij blijft of dat zij/hij toch te goeder trouw post. Ik wil er nog even niet aan denken wat ik ga doen als blijkt dat iemand ons met deze situatie zit te zieken. Maar je kunt gevoeglijk van me aannemen dat we dan over echt hele nare scenario's praten. Ik kan heel veel hebben, maar ga alsjeblieft niet te ver. Echt niet doen.
Hear, hear Compli!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven