Kinderen
alle pijlers
Robbelepopje
vrijdag 9 november 2007 om 20:51
vrijdag 9 november 2007 om 21:04
oh, en zomaal termen de lucht in slingeren terwijl je helemaal niet op de hoogte bent van de details van Robbies ziekte daar heb ik echt geen goed woord voor over! Denk eens na zeg Biotex, je kunt toch zelf ook wel bedenken dat op basis van een forum een diagnose stellen en helemaal een ernstige nergens op slaat? Meedenken van "kan het dit of dat niet zijn" is heel wat anders dan zo'n stelling poneren....
vrijdag 9 november 2007 om 21:43
Psies wat ik dacht,(was ook al miss marple wezen uithangen
) En mss zo nodig eens ip checkje doen.Lijkt me iemand met een aversie tegen x en c.Maar heel misselijk type in elk geval,
nu even ontopic;
Xaloy en compli,wens jullie veel sterkte en hoop echt dat deze nachtmerrie snel voorbij is.Wat een slopende toestand dit.
mormeltje
vrijdag 9 november 2007 om 22:32
Robbie, slaap maar lekker vanacht, want je hebt morgen weer een drukke dag. Ik hoop dat je vandaag een beetje rust hebt gekregen en lekker heb kunnen spelen met papa en mama.
Xaloy en Compli, goede nacht en sterkte morgen.
Biotex, er zijn echt wel betere discussies waar je onzin kan uitkramen. Houdt deze discussie alsjeblieft vrij voor mensen met goede bedoelingen.
Xaloy en Compli, goede nacht en sterkte morgen.
Biotex, er zijn echt wel betere discussies waar je onzin kan uitkramen. Houdt deze discussie alsjeblieft vrij voor mensen met goede bedoelingen.
vrijdag 9 november 2007 om 23:13
Compli houdt heel erg vast aan het virus-idee. Het strookt met alle resultaten tot nu toe en geeft hoop op een volledig herstel in afzienbare tijd.
Robbie slaapt nu erg veel en dat deed hij ook in Groningen op de IC vlak voordat de koorts begon af te nemen en hij de meningokok overwon.
Morgenvroeg zal bij Robbie veel bloed worden afgenomen om allerlei tests te doen om te bepalen of er inderdaad sprake is van een virus of misschien een redelijk zeldzame nare aandoening. Xaloy kan er al lang niet meer tegen dat bij Robbie allerlei naalden worden ingebracht in die spaarzame kleine adertjes, dus ik zal er om 8 uur zijn om haar de gelegenheid te geven even afstand te nemen.
Het is fijn dat de kinderarts die we vanmiddag hebben gesproken ons heeft verteld dat ze hoe dan ook snelle actie wil en in zo kort mogelijk tijd zo veel mogelijk ziektebeelden wil uitsluiten.
Zelf verwacht en hoop ik dat ons kleine supervechtertje een virus heeft opgelopen en dat hij daar nu hard tegen aan het vechten is. Als dat zo is, zal hij waarschijnlijk voordat de defintieve bepaling van een virus al weer koortsvrij zijn. Eind van het jaar zitten wij onder die zo gul door Swissie geschonken kerstboom te genieten met zijn drietjes en is deze nachtmerrie helemaal voorbij.
Robbie slaapt nu erg veel en dat deed hij ook in Groningen op de IC vlak voordat de koorts begon af te nemen en hij de meningokok overwon.
Morgenvroeg zal bij Robbie veel bloed worden afgenomen om allerlei tests te doen om te bepalen of er inderdaad sprake is van een virus of misschien een redelijk zeldzame nare aandoening. Xaloy kan er al lang niet meer tegen dat bij Robbie allerlei naalden worden ingebracht in die spaarzame kleine adertjes, dus ik zal er om 8 uur zijn om haar de gelegenheid te geven even afstand te nemen.
Het is fijn dat de kinderarts die we vanmiddag hebben gesproken ons heeft verteld dat ze hoe dan ook snelle actie wil en in zo kort mogelijk tijd zo veel mogelijk ziektebeelden wil uitsluiten.
Zelf verwacht en hoop ik dat ons kleine supervechtertje een virus heeft opgelopen en dat hij daar nu hard tegen aan het vechten is. Als dat zo is, zal hij waarschijnlijk voordat de defintieve bepaling van een virus al weer koortsvrij zijn. Eind van het jaar zitten wij onder die zo gul door Swissie geschonken kerstboom te genieten met zijn drietjes en is deze nachtmerrie helemaal voorbij.
vrijdag 9 november 2007 om 23:16
Lees nu al een tijdje mee over Robbie, maar nog steeds is hij niet thuis in zijn eigen bedje. Ik wil Xaloy en Compli wederom veel sterkte wensen, veel nachtrust en natuurlijk Robbie die weer helemaal beter moet worden. Jullie kennen mij niet, maar ik leef wel met jullie mee, en ik kan me (gelukkig) niet voorstellen hoe het voor jullie moet zijn, zo'n zieke kleine baby. Sta op je strepen in het ziekenhuis, doe wat je gevoel zegt in deze. Jullie kennen Robbie als de beste en weten als geen ander wat hij nodig heeft. Vertrouw op jullie zelf en op Robbie. Ik hoop dat deze nachtmerrie snel ten einde is.
vrijdag 9 november 2007 om 23:25
O ja, en als blijkt dat deze biotexgirl inderdaad alleen maar hier komt om te trollen, heeft ze het verkeerde topic uitgekozen. Er zijn verschillende manieren om te achterhalen wie hier achter zit (ik zit zelf al erg lang in het vak) en ik hoop maar dat het hier bij blijft of dat zij/hij toch te goeder trouw post. Ik wil er nog even niet aan denken wat ik ga doen als blijkt dat iemand ons met deze situatie zit te zieken. Maar je kunt gevoeglijk van me aannemen dat we dan over echt hele nare scenario's praten. Ik kan heel veel hebben, maar ga alsjeblieft niet te ver. Echt niet doen.