een leuke man ontmoet via internet

12-11-2007 14:08 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een hele leuke man ontmoet via een internet forum, we chatten en mailen al maanden, sturen elkaar fotootjes en bloemen en we bellen af en toe etc . Maar hij wil nu iets meer dan vriendschap, en ik voel eigenlijk best wel veel voor hem .

Voel me nu kut en schuldig, want we zijn allebei getrouwd.

Maar ik wil hem niet kwijt !

Zit in een dilemma !!
Afkappen!
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Afkappen idd. Afkappen wat, wel beschouwd, nog nieteens begonnen is.
Bezint eer ge begint

doet een ander niet wat je zelf ook niet wilt.
Meid, ik zou je huwelijk aan de kant gooien en lekker verdergaan met je chatlover! Ik bedoel, wat heb je nou te verliezen?
Hoe heb je deze man ontmoet en het speelt al maanden? Jij bent lekker bezig naar je man toe ! Wat zeg je tegen je man over de bloemen? Heb je elkaar gezien? Het zijn zomaar wat vragen om je te laten beseffen waar je mee bezig bent.
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie
Waarom heb jij het zover laten komen?....fotootjes...bloemen....dat betekende dus al meer! Beiden een slecht huwelijk soms? Anders doe je zoiets niet lijkt me!

Kappen met die onzin, even weer met je beide beentjes op de grond hoor!
heeft hij dat gezegd Ik wil meer als vriendschap,en als jij dat niet geeft dan ben ik weg?? hhahah

mannen wat zo chatten meid zijn op zoek naar iets lekkers buiten de deur buiten de sleur

wat moet je zeggen? alweer een relatie over de kop door internet?

dat er nog vrouwen zijn die daarvoor open staan en daarintrappen begrijp ik maar niet.
Wil je alsjeblieft met hem afspreken en dan vreemdgaan enzo!?!?? Dan krijg we hier tenminste iets te lezen waar we van kunnen smullen.

Iets serieuzer: daisybloem heeft gelijk.
Eerlijk gezegd vind ik dat jullie het al te ver hebben laten komen. Afbreken dus, dit contact. Of wil je serieus jouw huwelijk op het spel zetten voor iemand die (waarschijnlijk) alleen maar uit is op een avontuurtje?
Ja, het begint altijd zo onschuldig, beetje mailen, beetje bellen..... Dom dom dom.
Die hormoonslavernij!!
Sherry_love, waarom precies wil jij hem niet kwijt? Wat betekent hij voor jou?

Wat doet hij voor jou, wat maakt hem uniek en speciaal?

En waar voel je je nu precies schuldig over? En naar wie?

Ik denk dat je zelf ook wel het idee hebt dat afkappen beter zou zijn, maar je hebt er klaarblijkelijk moeilijk mee anders zou dit topic niet geboren zijn. En juist naar de reden van deze moeite, deze twijfel, ben ik nieuwsgierig.

groet,

TD
ja het is allemaal leuk gezellig enzo maar je weet niet hoe deze man in het echt is denk ik ja af en toe een bloemetje sturen enzo maar straks blijkt deze meneer toch anders te wezen dan dat ie voor doet met chatten.

Ik zal kappen met deze meneer
Je wilt hem niet kwijt, of je wilt HET niet kwijt. Je kunt ergens anders ook wel weer zo'n anoniem chatmaatje ontmoeten hoor. Tenzij het je zelf ook om meer te doen is dan dat, dan moet je vooral met hem af gaan spreken, waarschijnlijk loopt het op een teleurstelling uit, ben je helemaal in de war. Dan kom je thuis, is je man er op de 1 of de andere manier achter gekomen en dan heb je de poppen aan het dansen. Wil hij scheiden, jij niet, want chatvriend bleek toch niet zo leuk. Tja...zo zou het kunnen gaan.
Die hormoonslavernij!!
Vraag me af hoe dit zo gekomen is. Hoe je leven met je man is? En hoe jij je over vijf jaar in je huwelijk ziet?

ben je eenzaam in je huwelijk? Heb je aan je 'chat" vriend de invullende gesprekken die je eigenlijk zou willen.

En hoe zit dat met je chatvriend die ook getrouwt is .Is het voor hem gewoon een spel? Of een groot avontuur? Zijn jullie beide bereid om je partners te verliezen en al de ellende erbij te nemen die hierbij aan de vlakte komen?
Volgens mij zit je al niet lekker in je relatie als je begint met chatten/mailen met vreemde mannen...of niet? Zou eerst maar eens mijn huwelijk opleuken, bespreken met je man etc. Als je gaat scheiden, heb je daarna weer alle vrijheid. Of wil je van 2 walletjes eten? Die lol kan nooit lang duren!
Oh ja..Mis je spanning...mail eens gezellig met je man, stuur hem een leuk kaartje/bloemetje o.i.d.

Gras LIJKT altijd groener...wie weet watvoor eikel het in het echt is en laat staan als je met hem door zou gaan.
Makkelijke keuze...Maar wel even de nette regelsa blijven hanteren he. Eerst huwelijk opgeven voordat je met je internetvriendje verder gaat. Of zou jij het leuk vinden als jouw man leuke contacten heeft met een internetvriendinnetje?

En laat hem maar eerst eens met bewijzen komen dat hij serieus verder wil. ZIJn zijn scheidingspapieren al ondertekend?

Misschien heeft hij alleen last van een kleine midlifecrisis en wil hij al helemaal niet zijn eigen zekerheid (lees huwelijk) opgeven....
anoniem_34274 wijzigde dit bericht op 12-11-2007 14:58
Reden: Moest nog ff iets toevegen ;-)
% gewijzigd
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Besteed de tijd die je aan hem besteedde is aan je eigen man dan heb je straks niet eens de tijd om hem te missen.
Ik zou zeggen leg dit dilemma eens aan je man voor....hij weet er vast wel een oplossing op!
X-D
Die hormoonslavernij!!
Het is makkelijk om te zeggen kappen , maar het gekloot zit em in dat ik om hem geef (niet sex gericht) tis echt een leuke kerel ! Eigenlijk had tie gewoon z`n kop moeten houden over z`n gevoelens, shit ...... Maar zag het niet als vreemd gaan, immers het was op vriendschappelijke basis. Nu liggen de verhoudingen idd anders .

M`n man en ik hebben het erg fijn samen hoor, hij weet dat ik chat en vind het ook geen probleem . Immers hebben vertrouwen in elkander, maar nu voel ik me echt kut ...... wrom zijn mannen zo.................................zucht !
Weet je man ook dat je bloemen en foto's ontvangt?

Ik wil je niet ver of beoordelen op. Ik denk dat dit tegenwoordig erg vaak voorkomt en dat vele huwelijken op het spel staan of in de stress raken doordat een internet vriend zich mengt in...

Ik denk ook dat het een soort van aantrekkingskracht is van mensen naar het onbekende en het spannende online. Helaas is het vaak ook zo dat het fout gaat en je daarbij alles verliest wat je dierbaar is .

Bekijk wat je wil en wat jij ervan zou vinden als je man er bijvoorbeeld zo'n "vriend" heeft op het internet die hem kadootjes geeft en foto's stuurt.

Zou jij het tolereren?

Zou jij je afvragen of het "meer' was?

Zou jij je man vertrouwen op deze manier?

Stel jezelf deze vragen en bekijk hoe jij je zou voelen als je man zich zo goed voelt bij een andere vrouw.
sherry_love schreef op 12 november 2007 @ 16:13:

Het is makkelijk om te zeggen kappen , maar het gekloot zit em in dat ik om hem geef (niet sex gericht) tis echt een leuke kerel ! Eigenlijk had tie gewoon z`n kop moeten houden over z`n gevoelens, shit ...... Maar zag het niet als vreemd gaan, immers het was op vriendschappelijke basis. Nu liggen de verhoudingen idd anders .

M`n man en ik hebben het erg fijn samen hoor, hij weet dat ik chat en vind het ook geen probleem . Immers hebben vertrouwen in elkander, maar nu voel ik me echt kut ...... wrom zijn mannen zo.................................zucht !
Waarom zijn mannen zo? Bij jou zit er toch ook enigszins wel wat gevoel voor die ander? Dat vraag ik me af omdat je vermeld dat jullie allebei getrouwd zijn en dat je je schuldig voelt. Als er bij jou alleen maar vriendschapsgevoel mee speelt maakt het toch niet uit dat je getrouwd bent, want je doet of gaat toch niets verkeerds doen?
Die hormoonslavernij!!
Als jij echt alleen vreidnschappelijk om m geeft dan hou je je internetvriend niet aan het lijntje en neem je afstand. Zeg dat je twee maanden geen contact wil, zodat hij over zijn verliefde gevoelens heen kan komen en kijk of er dan genoeg over is om de vriendschap te behouden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven