Mijn man heeft een super tip om zowel solo als samen klaar te komen .
Hij neemt een niet te dikke draad (adapter telefoon ofzo). Buigt die dubbel en steek hem langzaam in je plasbuis (wel nat of vettig maken). Hij glijd er heel makkelijk in en stopt tot hij een tintelend gevoel krijg bij de prostaat. De eerste paar keer kan het wat branden na het plassen maar daarna voel je er niets meer van zegt hij. Wij gebruiken het nu ook tijdens de gemeenschap . Elke keer dat hij stoot stimuleert het de prostaat en voor je het weet komt hij explosief. Miscchien een tip?
Of een setje pingpongballen in zn kont stoppen en hem een kilo bruine bonen laten eten. geeft volgens mij ook een leuk resultaat. Zo zie je maar, open een topic op viva en leuk je plasbuissexloze leven op.
Of een setje pingpongballen in zn kont stoppen en hem een kilo bruine bonen laten eten. geeft volgens mij ook een leuk resultaat. Zo zie je maar, open een topic op viva en leuk je plasbuissexloze leven op.
Whoehahaha wat een topic. Overigens denk ik bij alles wat in de plasbuis gaat enkel nog aan de uitleg van Najib over soa test. Whoehahaha. En dan voor je plezier een telefoonadapterdraad in je plasbuis stoppen? Ik vraag me af belt dat lekkerder dan als je twee blikjes hebt met een draad ertussen? En met wie krijg je dan contact? Overigens hoop ik niet dat jullie dit buitenshuis doen, wat nu als het onweert?
Die vent hoeft niet naar de (SOA dokter, heeft namelijk een USB aansluiting aan zijn adapter, stopt m in de computer en die scant op virussen. Heel handig!
een ouderwetse kurk doet het ook altijd goed, daar kun je ook een leuk patroontje in snijden(in die kurk dan he). Kunnen jullie het programma creatief met kurk nieuw leven in blazen.