Entertainment alle pijlers

TV Tip: NCRV Babyboom

16-10-2007 16:45 997 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.s. donderdag (18 oktober) om half 9 's avonds is op Nederland 1 de eerste uitzending te zien van NCRV Babyboom. In de 10-delige NCRV serie worden 100 stellen met een kinderwens gevolgd.

Vanochtend las ik in NRC Next er een uitgebreid artikel over.

Op YouTube vond ik deze drie intro filmpjes: Bedverhalen (leuk!), Spermatest (kom op mannen!, presteren ;-) ) en Zwangerschapstest (ontroerend).
quote Paline65 : "Maar goed, dat komt ook omdat ik de hele gezondheidszorg op zijn kop vindt staan. In het verpleeghuis waar mijn vader zit kan 'niks' wegens 'geen geld', maar 3 echo's in de eerste paar zwangerschapsweken omdat zo'n muts anders niet kan slapen, kan dan allemaal gewoon wel."

Helemaal mee eens.Vanuit mijn eigen referentiekader :))
Iemand nog gekeken gisteravond?
Frankly my dear, I don"t give a damn
SHIT! Ik ben het vergeten!!

Grote ergernissen, of niet?
calvijn1 schreef op 16 november 2007 @ 15:34:

Iemand nog gekeken gisteravond?
Ja,ik heb gekeken.Het was lachen en huilen soms.Sosm heb ik het echt te doen met die mensen die geen kinderen kunnen krijgen.Maar dan stond er een stel die boodschappen ging doen met een baby-oefen pop,dat was echt lachen.Ik bedoel het is zo onnatuurlijk,maar het zou wel aan mij liggen,hihihi
fleurtje schreef op 16 november 2007 @ 15:38:

SHIT! Ik ben het vergeten!!

Grote ergernissen, of niet?
lang leve aflevering gemist .nl .... kun je mooi de niet zo intressante stukjes "skippen"
ik vond de Oefenbaby echt té erg voor woorden !!
O ja! Het is natuurlijk van de publieke! Thanx!

Heerrrrrlijk zondag even kijken!
Volgens mij spoort dat stel echt niet!!! Ik ken tenminste niemand in het bezit van enig gezond verstand die met een nep-baby gaat oefenen. En dan die t-shirts: Trotse vader en trotse opa (of iets dergelijks): plaatsvervangende schaamte!!!!!
En die vrouw in de supermarkt die in de wagen keek en zei: mooi kindje hoor!
Wat mij opviel in het filmpje is dat de babykamer geen enkel raam had.

Het was echt een hok. lekker met ventileren.

Ik denk dat deze mensen zwakbegaafd zijn en dat ze moeten oefenen met die pop. Om ze een beetje voor te bereiden.

Maar dan die opmerking bij hun slaapkamer "dit is waar de actie is".
Ik kreeg ook niet het idee dat het stel ze alle 100 op een rijtje had.

Zij werkte overigens niet en hij was magazijnbediende. Waar doen ze het van?

Kreeg ook enorme jeuk van die ouders van haar waar ze mee samenwoonden. Zó beschermend en overbezorgd.

Voor de rest was het weer een opbeurend programma (NOT)
Hoi hoi, heb het programma ook een paar keer gezien....maar ik heb nu ook de web-site ontdekt en ging vanavond even bijlezen. Ik heb zitten lezen in het blog van Esther en Robert. Miin god, wat een vreselijk mens is die Esther....eerst de boel bij elkaar schreeuwen omdat de bevalling opgewekt moet worden....en nu drinkt dat kindje niet goed en zet ze weer het hele ziekenhuis op stelten.

Het is gewoonweg te gek voor woorden hoe ze tekeer gaat tegen de artsen die haar nota bene proberen te helpen.
Marosa schreef op 16 november 2007 @ 21:07:

Ik denk dat deze mensen zwakbegaafd zijn en dat ze moeten oefenen met die pop. Om ze een beetje voor te bereiden.

Dat stukje heb ik ook gezien, my god, echt tenenkrommend zeg, met die "baby" in de supermarkt enzo, pfffff. En dat kamertje idd, deprimerend zeg, net als dat samenwonen met je ouders...

En "dit is waar de actie is, hahaahaa. Hier is het programma natuurlijk niet voor bedoelt, maar je kunt me echt wegdragen dan.

De rest heb ik gemist, wie zijn Esther en Robert? En hoe is het met Diana en Jeroen, gingen zij uiteindelijk toch nog een poging doen?

Ben het verder helemaal eens met Pauline65.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Marosa schreef op 16 november 2007 @ 21:07:

my god ! dat was echt erg!

dit is waar de actie is .... vreselijk ...
Dat stukje en dat met die oefenbaby in de supermarkt was ook te zien in de Wereld Draait Door X-D

Ik las op het BBforum dat een aantal stellen stoppen met het bijhouden van hun blog.

Zij zijn er nml achter gekomen dat er maar ong. 10 stellen gevolgd gaan worden en de rest dus niet

Zij voelen zich dus een beetje 'genaaid' en klagen ook over het gebrek aan interesse van de redactie.

Kan me er wel iets bij voorstellen.

De stellen die ze gekozen hebben om te volgen zijn eigenlijk best extreem.
en al die "aktie" levert zo een resultaat ....

http://www.babyboom.nl/images/weblog/kandidaat19/marijntje_kijkt.jpg

ik zeg .... we doen het nog even rustig aan ...
X-D

Tis een lief kindje
Kitty en Marinjo zijn inderdaad wel een beetje apart, maar om ze zwakzinnig te noemen vind ik wel erg ver gaan. Bovendien zijn ze gewoon niet zwakzinnig. Ze lijken denk ik door hun kleding, knuffels en cavia's mentaal en fysiek wat jonger dan ze zijn. En die babypop en de shirts waren inderdaad wat knullig, maar ik heb liever dat jonge ouders zich knullig, maar goed voorbereiden op de komst van hun kind, dan helemaal niet of zonder enige interesse. Dit stel ging immers ook naar de negen maandenbeurs. Hoe jong en apart ze ook zijn, dat wil niet zeggen dat ze de opvoeding niet aankunnen. Marinjo heeft gewoon een baan en Kitty ging zes weken na de bevalling weer werken, dus ze hebben gewoon een regelmatig inkomen. Het is geen heel vet inkomen, maar niet iedereen heeft nu eenmaal de capaciteiten om senior assistent human resource manager of iets dergelijks te worden. En niet iedereen vindt merkkleren, zorgvuldig gestylde kinderkamers en bergen kado's met Sinterklaas belangrijk. Als de basis er maar is.

Iets anders: ik had het echt te doen met Jay en Cindy. Twee buitenbaarmoederlijke zwangerschappen, prima zaad, drie topeitjes en dan nog lukt het om een of andere reden nog niet... Volgens de blog zijn ze nog steeds niet zwanger... Echt triest.
Iduna, ik heb hier nergens iets over inkomen of wat dan ook gelezen waar Marinjo en Kitty aan zouden moeten voldoen. Ik heb in elk geval alleen gereageerd op wat ik heb gezien en ik vind ze echt super kinderlijk en totaal onvolwassen overkomen. Kreeg ook echt de indruk dat pa en ma een zeer dikke vinger in de pap hadden en alles zorgvuldige begeleidden. En het feit dat ze naar de 9 maanden beurs gingen vind ik echt een non-argument. Net of zo'n reclame evement iets te maken heeft met je (gedegen) voorbereiden op de geboorte van een kind. Maar goed, ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met hun kindje!!

Moest wel lachen om een opmerking van Jay: mijn vrienden hebben overal kinderen, die ze nooit zien......... Tja, ik weet niet wat voor vrienden hij heeft??
Pauline65 schreef op 17 november 2007 @ 14:51:

Iduna, ik heb hier nergens iets over inkomen of wat dan ook gelezen waar Marinjo en Kitty aan zouden moeten voldoen. Ik heb in elk geval alleen gereageerd op wat ik heb gezien en ik vind ze echt super kinderlijk en totaal onvolwassen overkomen. Kreeg ook echt de indruk dat pa en ma een zeer dikke vinger in de pap hadden en alles zorgvuldige begeleidden. En het feit dat ze naar de 9 maanden beurs gingen vind ik echt een non-argument. Net of zo'n reclame evement iets te maken heeft met je (gedegen) voorbereiden op de geboorte van een kind. Maar goed, ik hoop dat ze heel gelukkig zijn met hun kindje!!

Moest wel lachen om een opmerking van Jay: mijn vrienden hebben overal kinderen, die ze nooit zien......... Tja, ik weet niet wat voor vrienden hij heeft??
Helemaal mee eens!
Die Jay vind ik om eerlijk te zijn een behoorlijk arrogante vent. Hij straalt uit dat hij zichzelf helemaal te gek vindt...tja. Lullig voor hen dat het niet lukt om een baby te krijgen, maar ik voel dat bij hen niet als zielig. Ze komen zo verwend over allebei.

Dat stel uit Kerkrade vond ik ook nogal infantiel overkomen. Dat je bij je ouders wilt inwonen! Snap ik echt niet. Lekker voor de privacy ook, je kunt nooit eens wilde sex hebben want dan horen zij dat.
Hahaha, iedere mongool kan naar de negen maanden-beurs. Letterlijk en figuurlijk.
Zo wilde ik het nou weer net niet zeggen :-p
Haha, SORRY.
Maar even serieus. Ik ben daar ooit een keer geweest en toen was er echt een groep mensen met Het Syndroom van Down.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven