Weet je een leuke site?

17-11-2007 15:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op sommigen dagen als het te koud is om iets leuks te ondernemen en ik heb even niets om handen, ben ik te vinden achter het computerscherm.

Normaal beperk ik me tot Email beantwoorden, viva-forum, kranten op internet, Hyves en Netlog.

Er is natuurlijk veel meer leuks, interessants te zien en te lezen.

Weten jullie nog leuke sites, welke is jullie favoriete website, deel deze met ons.

Ik zelf heb als een van mijn favoriete site's deze: astro.com.

geboortehoroscopen/tekeningen en prognoses.

Helemaal gratis, je hebt er ook een uitgebreide daghoroscoop met planeten duiding. Wel aanmelden en inloggen.

Tarot.pagina ook erg leuk om eens op te kijken, weet iemand nog een goede astrosite die ook prognoses doet?
Alles is niets, Niets is alles
Nogal verslavend, maar ook wel rustgevend; Flessenpost!

Oceangram

Staar naar de golfjes, hee, daar komt een fles aandrijven (toevallig). Klik op de fles zodra die in de branding ligt, en lees wat er in de post staat. Schrijf je toevoeging erbij, "Send" , en wachten maar weer op de volgende.

Wedden dat je weekend zo voorbij is X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
En ook verslavend, maar goed voor je eigen ontwikkeling én goed voor mensen die honger hebben:

FreeRice

Voor elk goed antwoord worden er 10 rijstkorrels gedoneerd aan het World Food Program van de UN :cheer2:
Wat een grappige website Verry Cherry! Heb je zelf al een keer iets 2 x voorbij zien komen of iets van jezelf teruggezien?

Voor een lazy day: uren lees plezier
oh that purrrrrrrrrfect feeling
youtube niet vergeten, ik kan er uren naar kijken

http://forum.ftd.nu/ voor beeld en geluid
Dure bootjes kijken, mag ik graag doen:

Megayachts / Superyachts
Poez die van jou is ook tof :-]

Ik had hem al ooit gezien maar is aan de aandacht ontsnapt.

Ik heb inderdaad twee keer mijn eigen postings voorbij zien komen. En da's best gek, gezien het totaal aantal flessen wat ronddobbert (staat ergens vermeld). Sommigen komen slechts eens per half jaar bovendrijven, andere wel elke week.
VC, Nobodyhere heeft een aantal jaren geleden de prijs gewonnen voor leukste nieuwe NLwebsite. Daar kende ik hem van, jij wellicht ook. Je blijft doorklikken op die site, echt lekker zwerven! Het heeft toen lang geduurd voor ik er echt helemaal doorheen was, en volgens mij is hij al weer gegroeid.

Onderteken jij je berichtjes op Oceangram? Tis natuurlijk wel grappig als mensen er toch een kenmerkje ofzo aan geven, volgens mij kom je bepaalde mensen op een gegeven moment steeds vaker tegen.

Ik zag idd staan dat er meer dan 5 miljoen bottles zijn aangekomen, maar ik schat in dat veel mensen alleen lezen, niet schrijven, net als hier.
Ook een leuke site, voornamelijk foto's in allerlei categorieen.
Ja inderdaad, nu je het zegt, daar kende ik hem van, natuurlijk. Ik ga morgen eens kijken of hij nog uitgebreid is. Blijft leuk :-]

Ik zet inderdaad een nickname neer, en een datum, en een woonplaats. Sommige bottles zijn echt suf, maar ik heb ook hele pittige discussies voorbij zien komen. Straks krijg je alleen maar flessen met "Happy Holidays everyone" (braak).

Je kan ook zelf een fles "openen", en die "tracken". Zodat je kan zien wie er welke reacties plaatst. Maar daar is de lol nu wel af; als je hier elke dag op het forum zit, dan krijg je instant reacties haha, dat gaat veel sneller.

Dit is ook een van mijn favorieten, en dan met name Najib, Hans en Theo :-]

Links in de lijst klikken.

Vara's Variatee
Jaaaaaaa, echt fijn die VARAsite. Buikpijn!

Deze vind ik ook wel wat voor jou:

SUPPAHFLY!!

en gewoon leuk lezen:

CIJFERS
AgentL schreef op 17 november 2007 @ 15:45:

En ook verslavend, maar goed voor je eigen ontwikkeling én goed voor mensen die honger hebben:

FreeRice

Voor elk goed antwoord worden er 10 rijstkorrels gedoneerd aan het World Food Program van de UN :cheer2:
Verslavend. echt heel verslavend. Vooral omdat je eigenlijk denkt het niet te kunnen maken te stoppen, omdat je dan een mondje minder voedt. Maar erg leuk; ik kom zéker vaker terug!!
geinige grapjes over hedendaagse gebeurtenissen Met vlaamse inslag, de Nederlandse variaties op internet verschijnen 2-wekelijks hier,..

Voor De Lama's,

lolz
Lache Poez, die Suppahfly :-]

Zou dat nou echt zijn, van die rijstkorrels? Ik denk dan, die kunnen ze toch ook gewoon zó weggeven, zonder dat forummers dat "bepalen"?
very cherry: het is ook op journaal geweest, over die site van freerice dus er zal een waarheidsgehalte in zitten vermoed ik! En ja, het werkt verslavend....
Oh okee :-]

Het klinkt nogal bevreemdend; er is een hoop rijst (lees;eten) over hier aan de rijke kant, kan dat dan niet gewoon allemaal gelijk verscheept worden naar de armen?? Zonder dat wij gaan zitten pielen met 10 korrels?
Helemaal mee eens maar aangezien mensen dat niet doen, vind ik freerice.com een goed alternatief!
En het gaat maar door freerice, idd verslavend en het engels oefenen....lekker rustgevend Oceangram, heb al wat flesjes met een sierlijke zwaai in zee geworpen, ondertekend met Fatalflower...

Laat maar komen jullie tips, het zijn een lange koude winteravonden...en televisie is niet zo heel interessant. Hoewel de serie waar AgentL een avatar van heeft, ontzettend leuk is om naar te kijken, alleen hou ik het niet zo bij wanneer deze uitgezonden wordt...als die avatar voorbij komt is het altijd goed voor een inwendige grinnik achetr het scherm.
Alles is niets, Niets is alles
Veel ongevraagde post of telefoontjes? Die kun je laten blokkeren via www.infofilter.nl altijd handig ;-)
als het regent en je hebt nog sinterklaas-kadootjes nodig.....

www.flavourites.nl
http://www.dumpert.nl/
http://www.thesuperficial.com/
Very Cherry schreef op 17 november 2007 @ 15:42:

Nogal verslavend, maar ook wel rustgevend; Flessenpost!

Oceangram

Staar naar de golfjes, hee, daar komt een fles aandrijven (toevallig). Klik op de fles zodra die in de branding ligt, en lees wat er in de post staat. Schrijf je toevoeging erbij, "Send" , en wachten maar weer op de volgende.

Wedden dat je weekend zo voorbij is X-D
Wat leuk! Bedankt voor de tip!
Vara variatee vind ik ook super! X-D
What we\'re looking for... What\'s looking for us...
Ik ga elke week even geheimen neuzen op Postsecret

Soms leak, soms hartverscheurend.

Er is ook een Nederlandse, briefgeheimen, die wordt elke dag ververst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven