Relaties
alle pijlers
Hoe krijg ik mijn boek terug??
maandag 17 december 2007 om 13:20
Vorige week zaterdag ben ik naar een groot feest geweest, super avond gehad voornamenlijk omdat ik vanaf het begin met een jongen heb staan praten waar het super mee klikte. Veel gepraat, gedanst en op het einde heerlijk gezoend. Topavond dus, want hij vroeg ook nog mijn nummer. Meteen de volgende dag smsen, en ook op msn verder gepraat. Donderdag vroeg hij of ik wat wilde gaan drinken dus wij afgesproken, eerst wat gedronken en toen bij mij thuis nog verder gehangen. Niets sexueels gebeurd, we spraken ook allebei uit dat we niet meer op zoek zijn naar 1nightstands dus we hebben veel gepraat en gelachen. Klikte echt super goed! Uiteindelijk ging hij naar huis en nam een boek van me mee die hij graag wilde lezen en sprak af die volgende week terug te komen brengen. Ik natuurlijk erg blij, als je een boek leent van iemand weet je dat je nog terug wil komen, dacht ik.. De volgende dag kreeg ik nog 1 smsje dat hij het leuk vond en daarna helemaal niets meer gehoord. Ik heb hem nog gesmst, ook de dag erna maar helemaal geen reactie meer gehad. Ook op msn is ie niet meer online geweest, kan me niet voorstellen dat hij helemaal niet meer op msn zit (zat ie nml wel veel) dus denk dat hij me uit zn lijst heeft gezet.
Snap er echt helemaal niets van, begrijp ik mannen dan zo slecht? Je neemt toch geen boek mee bij iemand als je het niets vindt?? Of zal het een jongen zijn die steeds dates maakt om zo zijn boekenkast te vullen?!?! Hoe pak ik dit aan? Ik ga nu niet meer smsen anders lijk ik ook zo opdringerig maar als ik niets meer hoor wil ik eigenlijk wel weten waarom en mijn boek terug natuurlijk!! Hoe zouden jullie dit doen???
Snap er echt helemaal niets van, begrijp ik mannen dan zo slecht? Je neemt toch geen boek mee bij iemand als je het niets vindt?? Of zal het een jongen zijn die steeds dates maakt om zo zijn boekenkast te vullen?!?! Hoe pak ik dit aan? Ik ga nu niet meer smsen anders lijk ik ook zo opdringerig maar als ik niets meer hoor wil ik eigenlijk wel weten waarom en mijn boek terug natuurlijk!! Hoe zouden jullie dit doen???
maandag 17 december 2007 om 13:27
maandag 17 december 2007 om 13:36
Ik zou ook nog even wachten, kan inderdaad wel iets gebeurd zijn waardoor hij even niet kan reageren.
Ken je niet een andere bekende van hem?
Misschien kun je via die dan polsen wat er aan hand zou kunnen zijn.
Hij duikelt vanzelf wel weer op en zo niet, dan kun je na een week best een pinnige mail of sms sturen.
Ken je niet een andere bekende van hem?
Misschien kun je via die dan polsen wat er aan hand zou kunnen zijn.
Hij duikelt vanzelf wel weer op en zo niet, dan kun je na een week best een pinnige mail of sms sturen.
maandag 17 december 2007 om 13:44
Ik wou dat ik single was, ik vind dit zo'n briljant plan.
Ok nu even serieus. Ik zou 'm denk ik nog even tijd geven, je weet maar nooit wat er aan de hand kan zijn. Dan nog vind ik het een beetje vreemd, kan me je gevoel goed voorstellen. Ik bedoel, hoe moeilijk is 't om iets van je te laten horen? En idd zou ik over een week of zo dat boek terug gaan eisen. Opbellen, zeggen dat je hoopt dat hij ervan genoten heeft maar dat je het nu toch echt terug wil/moet hebben.
Iig veel succes ermee .
maandag 17 december 2007 om 13:55
Begrijp ik uit jouw verhaal dat je afgelopen donderdag wat hebt afgesproken, vrijdag nog een sms hebt gehad en je nu, slechts 3 dagen later, al helemaal bezorgd maakt dat je misschien vroegtijdig gedumpt bent omdat hij 3 dagen niet op de msn is geweest??? Misschien....had hij gewoon een druk weekeinde. Denk dat je gewoon even moet afwachten, komt denk ik nogal pushy over om nu al over dat boek te beginnen. Misschien houdt hij helemaal niet van lezen maar zocht ie een excuus om nog eens terug te komen bij je thuis?? Anyway je hebt geen relatie met die jongen dus als hij 3 dagen niks stuurt is dat heel normaal....
maandag 17 december 2007 om 13:56
Mischien toch deze week nog maar even afwachten en anders na het weekend ofzo gewoon langs zijn huis gaan om het op te halen..
Wel een briljant plan om je boekenkast te vullen..
Helaas zal ik met de mannen die ik altijd tegenkom wel niet verder komen dan Donald Duck pockets en de Panorama en Actueel..
Wel een briljant plan om je boekenkast te vullen..
Helaas zal ik met de mannen die ik altijd tegenkom wel niet verder komen dan Donald Duck pockets en de Panorama en Actueel..
maandag 17 december 2007 om 14:02
maandag 17 december 2007 om 14:18