Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://dl9.glitter-graphics.net/pub/850/850439h5csb97i8t.gif

http://dl.glitter-graphics.net/pub/629/629131fme6xrwvta.gif
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vinger ziet er hopelijk weer goed uit...hij heeft het best stoer gedaan voor een man of niet? Heb niet zoveel gezucht gehoord ;-)

Harry ook weer opgeknapt, kan alles weer..IDEAAL!
Ben gewoon beetje moe door nogal aandachtvragerig kind, dus kan ook niet lekker rustig op mijn kont zitten en bijlezen X-D

Heb haar nu naar haar kamer gedaan, gaat zelf maar even spelen. Vijfhonderd keer Kikker en Eend voorlezen word ik niet vrolijker van. Gelukkig komt Starman zo thuis, kan ik mijn nieuwe bril gaan halen.

Jeuk inderdaad niet leuk. Arme Vito.
Ow, Star, hahaha, eindeloos voorlezen niet leuk nee :hug: ;-)

Fijn dat Starman zo komt. Ik zou bril halen uitbreiden met ergens een bak thee drinken en nog wat leuke dingen voor jezelf kopen :)

oh chica piept..zo meer...
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dat doe ik dus nooit hè, in mijn eentje ergens iets gaan drinken.
Even in theehuis gluren hoe 't met Inad's Chica gaat ;-)

(ook bij gebrek aan concentratie op laatste werkdag).
Peas on earth!
En dan zet je niet eens even wat te snoepen neer? ;-)

Topic vreemdgaan met bn-er. Eentje met teveel fantasie.
Oh dat vind ik júist lekker, Star ;-)

Haai Ptje, alles oke? Ik ben helemaal bijgelezen op je topic trouwens :)

Ik ga je even meelen!

Luna, Pep, hier geen sneeuw maar wel witte bomen. Volgens mij heet dat spul gewoon 'rijp', geen sneeuw. Kan me niet voorstellen dat het in Den Haag wel echt ligt, want dat is hier heel dichtbij.

Diri, fijn dat Harry weer boven Jan ( :-P) is. Jij ook weer rust :hug: ;-)

Kess, aai die Vitootje, jeuk niet leuk :hug: Hoop dat alles oke is met vinger Don.

Chica is weer eindeloos aan t tekenen, dus ik roep vanaf hier af en toe schitterend & prachtig ;-) Zal even fotos in NS mikken.
Inad schreef op 20 december 2007 @ 11:37:

Haai Ptje, alles oke? Ik ben helemaal bijgelezen op je topic trouwens :)

Ik ga je even meelen!

Leuk! Meel dan even naar werk-email, want is goed ter afleiding van die 8734 dingen die ik nog moet doen voor de vakantie begint :-)
Peas on earth!
Goedemiddag. Beide kinders in bed. Voorlopig tenminste. Juna is behoorlijk van slag. Nog tips Luun en Kess?
Oe, David Bowie op tv. Da's nou net een van mijn scharrels ;-)

Hoe uit zich dat in Juna dan? Wordt ze vervelend? Of verdrietig? Arm meisje.
Moet ze heel erg wennen aan ineens een broertje in huis? Is vast vreemd voor haar :hug: Hoop dat ze snel went.

Whaha, Star, dat dacht ik al. Wij zoeken wel wat beters uit dan die Nederlandse looserts ;-) Druk op de sexpijler he? ;-)
Tja, je hebt smaak en smaak X-D
Grrrrr ik ben echt heel boos nu: pakketje van ex komt, heeft ie gewoon heel het verkeerde voor Wup gekocht! Een saaie stal ipv de leuke boerderij :-( . Waarom doe ik nog moeite om hem proberen uit te leggen wat léuk is voor Wup?!
Aaaaaah, wat jammer Pep! Heeft hij het verkeerd begrepen of met opzet iets anders gekocht voor Wup?

En hoe zit het met je kerstkaarten? Ik vind het wel heel lang duren dat je ze nu nog niet in huis hebt. Which reminds me.....ik meot zelf ook nog aan de schrijverij. De meeste zijn al op de post, maar ik had er niet genoeg. Kaarten bijgekocht, maar die liggen nog mooi te wezen in de verpakking!

Star, dvd-tje voor kind in de speler stoppen? Een mens moet toch rustig kunnen forummen! ;-)

Eow, arme Juna van salg? Heb niet zo veel tips, behalbve wat je zelf waarschijnlijk al doet: veel positieve aandacht, betrekken bij lief nieuw broertje en verder maar gewoon ook even de ruimte geven om lekker van slag te zijn. Het is ook niet niks allemaal voor die kleine druif! :hug: Heeft Juno het trouwens weer zo goed gedaan vannacht? Nog steeds ziekenhuismodelbaby of trekt hij al zijn eigen plan?
Loretta is De Mol. Punt.
Weet ik veel Kess. Hij zegt dat ie de boerderij met de stal heeft verward. Terwijl het 1e wat ík zie is de Griekse tekst "Stal met geluiden" en dan staat er achterop in het Grieks dat het de "perfecte aanvulling op de boerderij is". Dus waar die lul nou de fout in is gegaan, je ne sais pas! Nu baalt ie en zegt dat ie dat ie iets nieuws gaat kopen. Hij gaat z`n gang maar, Wup vindt dit ook prima ;-)
;-)
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ben best een verwend kreng :-$ X-D

Sorry trouwens dat ik niet echt reageerderig ben de laatste dagen. Ik heb even genoeg aan mezelf zeg maar ;-)

Effe bakkie doen bij de buren, ik heb het weer gewonnen van slaapmonster ;-)
Prinses zegt: ex bekogelen met baklava!
Peas on earth!
Haaai,

Oooeei Oeeei, Pep, maneigenfoutje, volgens mij. De stal is veel goedkoper dan de boerderij, dat speelt bij mannen ook vaak mee ;-)

Gewoon ook nog de boerderij vragen ;-)

Chica heeft geslapen enne, ik ook ;-) Nu gaan we samen even boodschappen doen en heel even een frisse neus halen.

Kess, hoe gaat het met Vito? Ik heb ook nog niet alle kaarten verstuurd hoor. Had niet genoeg postzegels. Nu dus even bijhalen en dan nog de rest verzenden.

Ik ga Chica heeeeeel dik inpakken en naar buiten. Ga maar lopen ipv fiets dan kan ze lekker liggen in de buggy.
Kkkkkkkkkoud hè Inad? :-p
Net heerlijk gewandeld met zijn viertjes in winterwonderland. Zal straks even foto's op NS zetten. Wel koud inderdaad, dus daarna warme choco gedronken.

Pep, hoe reageerde je moeder op het goede nieuws?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja enthousiast. Maar ze dacht geloof ik dat ik heel eenzaam zou zijn daar in m`n eentje 8-P
Jaaa, Pep, kkkkkkk ;-)

Ik had mijn camera niet bij me helaas, maar waarschijnlijk soortgelijke wonderwereld gezien hier, als Kess daar. Het zag eruit als op de fotos van Diri in NS, alle bomen bedekt met een witte laag suiker. Chica en ik mompelden allebei voortdurend aaaaaah oooh mooi schitterend werkelijk prachtig ;-) Het zag er trouwens toch wel verdacht veel uit als sneeuw ;-)

Boodschappen zijn gedaan en ben nu aan t koken: couscous met gehakt, courgette, tomaat en zwarte olijfjes. We kwamen op weg naar supermarkt langs mijn favo speelgoed annex 2e handskleertjes winkel en Chica heeft er nu twee H&M rokjes bij (stoere asymetrische legergroene en rode rib) en een Barbara Farber jurkje voor paar euro. Ik vind het een te zoet merk meestal maar dit jurkje is erg leuk, oud roze, rib stof. Het lijkt op dat Naturalis ( ;-) ) jurkje van Petit Louie, maar dan stoerder. Ald we t toch niks vinden verpats ik het voor t tigdubbele op MP. Helaas vertelde winkelmevrouw dat ze gaan stoppen met de kleertjes na een grote sale in januari. Ga de berg daar in januari maar leegkopen en eigen winkle beginnen denk ik. Lijkt me sowieso echt wel wat :)

En, bijna thuis nog even oud brugklasgenoot gezien. Hij werkt in een winkel vlakbij m'n huis. Ben niet naar binnengelopen, want Chica moe en pieperig en warm koortserig en ik rode snotneus en verlept kou-hoofd, maar aaaai aiaaai. Hij is bijzonder smakelijk opgedroogd. Hij was altijd eh, lelijk. Volgende keer dus maar winkelstappen zonder Chica en met mooie jurk aan. Dan maar zonder jas door de kou ;-)
Dat klinkt als heel volwassen ende doordacht Inad, een longontsteking oplopen om er maar apetijtelijk uit te zien voor die gelukkig getrouwde met tig kinderen oud-klasgenoot ;-)
Djies, die Inad moet maar eens wat vaker naar de sekspijlert X-D

Gelukkig vindt Wup stal leuk Pep, tel tot tien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven