Kinderen
alle pijlers
Het Theehuis
donderdag 27 december 2007 om 20:49
Oh, ik bedoelde ups, ipv upc. Maar handig dat tnt ook thuis ophaalt.
Verpakkingsmateriaal: dozen van de supermarkt open vouwen en met flink veel tape eromheen plakken. Dat dikke tape is dan het handigst. Of grote oos vragen aan witgoedwinkel ofzo? Geen idee of er zoiets is dat boerengehucht te vinden is? Oh, vast wel de Boerenbond! Ghe, ghe, ghe. Hebben die geen grote dozen?
Verpakkingsmateriaal: dozen van de supermarkt open vouwen en met flink veel tape eromheen plakken. Dat dikke tape is dan het handigst. Of grote oos vragen aan witgoedwinkel ofzo? Geen idee of er zoiets is dat boerengehucht te vinden is? Oh, vast wel de Boerenbond! Ghe, ghe, ghe. Hebben die geen grote dozen?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 27 december 2007 om 20:58
Boerenbond is er wel maar mischien kan ik de lokale babywinkel eens bellen om te zien of zij nog dozen van showoomwandelwagens hebben. En anders inderdaad hoop kleinere dozen opvouwen en eromheen wikkelen met veul tape.
Vito stil nu?
Ik heb antwoord van die speelmattenpersoon; 18,50 voor 30 stuks In nog geen 18,5 jaar!
Vito stil nu?
Ik heb antwoord van die speelmattenpersoon; 18,50 voor 30 stuks In nog geen 18,5 jaar!