Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://dl9.glitter-graphics.net/pub/850/850439h5csb97i8t.gif

http://dl.glitter-graphics.net/pub/629/629131fme6xrwvta.gif
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Of wacht nee, eerst nog even uitgebreid naar het toilet ;-)
En dan nu echt douchen. Het wel en wee van een moeder ;-)
Kleine jongen

Je bent op deze wereld dus zal je moeten vechten net als ik

Ik kan het weten

Het leven is niet makelijk

Er is tegenspoed op ieder ogenblik

Kleine jongen

Er zijn veel goeje mensen

Maar slechte zijn er ook helaas `t is waar

Je moet maar denken:

Dat jij straks gaat beseffen

Dat eerlijk het langste duurt geloof me maar

refrein:

Dit leven gaat voorbij

Er is al weinig tijd dus leef want jij bent vrij

Maar doe het wel verstandig maak de mensen blij

Dan zul je echt gelukkig zijn

Want het leven is zo kort

Veel dingen worden anders als je ouder wort

Je speelt nu nog met blokken maar dat duurt niet lang

Het is jammer maar je blijft niet klein

Kleine jongen

Op school al zul je merken dat alles draajt om cijfers en om macht

Zo is het leven

Dus leer wat je moet leren

Want dan ben jij de geen die het laatste lacht

Kleine jongen

als jij dan later groot bent

dan is je vader er mischien niet meer

vertel dan aan je eigen kinderen de wijze lesen van je ouwenheer

refrein

Heb mijn emo-momentje voor vandaag weer gehad. Ik luister top2000 en Hazes kwam voorbij. Gauw Tony bij zijn autootjes vandaag gerukt, tegen de moederborst gedrukt en heel hard meegeblerd.
Loretta is De Mol. Punt.
:hug: Kess
Tony auw ore nu? ;-)

Toen ik van Vish hoorde van BN-er heb ik er geen moment zo over gedacht als Eow net schreef, moest alleen maar heel hard lachen eigenlijk.

Ik snap wel wat je bedoelt qua eigen rechter enzo, maar vind dit eigenlijk meer een grapje.
Hé, ik denk dat m`n relalarm kapot is want er wordt gereld op Maart 2008 en ik wist van niets! X-D
Ben uitgehightead. Goh, at kan ik schransen. Heb gemiste kerstdiners ruimschoots ingehaald. :)

Met Ben gaat het al wat beter: hij is is al langer wakker tussendoor en dan speelt hij ook ipv van het huilen van de afgelopen dagen. Ben zo blij mijn manneke weer wat vrolijk te zien.

Kess, ik kan nieuwsbrieven nog wel gewoon lezen. Over aanbiedingen... ik check de site sowieso wekelijks want vaak staat er nieuw spul op zonder dat het in de brief vermeld word.

En 3 jongens zijn zooooo leuk. :-P Heb mezelf ook altijd een 'jongensmoeder' gevoeld, whatever that may be. Bij een volgende zou een meisje tuurlijk leuk zijn, maar de Daltons lijkt me ook fantastisch.

Pep, wat een meuk. :) Dat wordt grof geld verdienen.

Kom straks verder lezen, nu even tijd aan mijn mannen spenderen.

Eh, bedankt. Denk ik ;-)

Goh, dus bij jullie was het eten bij de High Tea wel genoeg? Ik ken iemand en die vond het errug summier, het voedsel.... ;-)
Volgens mij ken ik iemand. :rofl:

Wij hadden dan ook allemaal zelf eten meegenomen (iets zoet en hartig). :) Had meer weg van een zeer uitgebreide brunch trouwens.

En meuk ging over griekse polyesterpakjes he?
Dat weet ik toch skatsie :smooch:
peppie schreef op 30 december 2007 @ 15:33:

Hé, ik denk dat m`n relalarm kapot is want er wordt gereld op Maart 2008 en ik wist van niets! X-D

Shoot, dan doet die van mij het ook niet :mad:

Maar jee, nu al een rel? Doen ze snel.
Aaaaah mijn mopje zong vanmiddag dit:

Smakelijk eten, smakelijk drinken.

Hap hap hap, slok slok slok.

Dat zal lekker smaken!

Dat zal lekker smaken!

Eet maar op, drink maar op.

Zoooo schattig, ken ik nog van vroeger.

Leuk hoor zo'n kdv waar ze liedjes leren. Ik ken nu ook een couplet van Poesje Mauw wat ik nog niet kende. Iets met hondje waf en blijf van mijn koekje af :rofl:
Nee hoor Eow ik vat het niet verkeerd op, begrijp je reactie ook wel. Heb er ook wel over nagedacht voor ik het gedaan heb. Het ergste wat kan gebeuren is dat hij over paar dagen erachter komt dat er iets niet goed is gegaan en dan kan hij het met een belletje weer in orde maken.

Nou als dat het ergste is...en aan de telefoon ben ik uiterst correct en friendly geweest.

Huis is ontkerstend, afwas nu echt bijna gedaan en eten al op. Gaat goed.
Smakelijk eten is hier ook al tijdje favoriet. Wel netjes hoor want hij wacht met eten tot het liedje uit is, dan volgt applaus en een heel hard eet smakelijk!! Nemo eet ook alweer een paar dagen goed!!!
Vishnu schreef op 30 december 2007 @ 18:02:

Smakelijk eten is hier ook al tijdje favoriet. Wel netjes hoor want hij wacht met eten tot het liedje uit is, dan volgt applaus en een heel hard eet smakelijk!! Nemo eet ook alweer een paar dagen goed!!!
Aaaaah zo schattig! Bouwvakker weer?
ik geloof 10 gekookte wortels en een hele visfilet ;-) en een paar hapjes risotto maar dat vond hij niet zo lekker.
Zullen we het nwe theehuis 1 jan openen of is er nu al behoefte aan?
Hij heeft zeker het wortelfilmpje van Wup gekeken :rofl:

Maakt mij geen fluit uit.

Ben jij thuis morgenavond trouwens Vish?
Ik heb ook ineens genoeg van de kerstmeuk hier. Komt ook doordat Vito het kruipen in een paar dagen enorm goed onder de knie heeft gekregen. Hij gaat als een speer door het huis en het treintje bij de kerstboom is echt niet meer veilig. Tony snapt dat hij er niet aan mag komen, bij Vito zitten we natuurlijk nog in de tig keer per dag "nee, mag niet" fase. Maar ik heb besloten de meuk er op 1 januari uit te doen. ANders vind ik het ook wel weer erg vroeg.

Theehuis nu of per 1 januari? Maakt me eigenlijk niet uit. Misschien dat 1 januari wel zo symbolisch is, maar ik denk niet dat er iemand wakker ligt vannacht als we hem nu al openen! :)
Loretta is De Mol. Punt.
Star, wat een leuke foto's op NS! Nu wil ik er zeker ook een keertje heen. Lijkt me erg leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
Kom je langs Star?
we doen het per 1 jan, lekker sjimbolies.
Nee ken ik me ma en vent ni aandoen. Vroeg me gewoon af wat je ging doen. Of je ook ging joggingbroeken X-D
As je wat digter in de buurt woontte kwam ik lans hor vis!

Doe maar 1 januari, is symbolies idd.

Voor het leukste boxpakje (die blauw/witte met kaartje er nog aan) heb ik al een potiëntele koper. 4 euro :cheer2: ;-)
Heb trouwens ook pakjes uit Turkije gekregen van collega die daar toen op vakantie was, dus weet wat je bedoelt PodE!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven