Kind wordt toiletbezoek geweigerd, waarom???

28-12-2007 20:42 1749 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus erg benieuwd of hier ook verkoopsters zijn en wat hier de reden van is.

Mijn dochter van 5 jaar moest vandaag in een kledingzaak ineens erg nodig plassen. Dus ik zei: vraag maar even bij de kassa. Dat deed ze al huppend en met de handen tussen haar benen.

En het werd geweigerd. Ik was zo boos, heb meteen alle koopwaar op de toonbank gelegd en gezegd aju! Als ze een volwassene weigeren oké, maar een kind van net 5 vind ik zo raar.

Nu is het voor mijn dochter nog weer extra moeilijk omdat ze een blaasprobleem heeft, ze voelt niet ruim van tevoren dat ze moet plassen en als ze het voelt moet ze ook meteen. Vandaag ging het dus mis en tijdens het rennen naar een café plaste ze in haar broek.

Ik kan me ook geen enkele reden bedenken waarom een (klein) kind niet even gebruik mag maken van het toilet.

Dus vandaar mijn vraag hier.
Pfoeh, over een uit de hand gelopen discussie gesproken.

dus, Minny heeft iets geschreven wat achteraf gezien op zijn zachtst gezegd niet het beste was om op te schrijven.

Men valt daarover. Terecht, je mag mensen best wijzen op een minder geslaagde posting. Men valt daar echter blijkbaar dusdanig over dat Minny het 'ik heb lekker toch gelijk' syndroom krijgt, dat syndroom wat men krijgt als men zich aangevallen voelt en dús niet direct toe wil geven. Heláás, dat syndroom werkt niet zo goed, dus 'men' blijft over Minny heenvallen, waardoor Minny gesterkt wordt in haar 'syndroom' en dus voorál niet toe wil geven dat ze wat minder slim is geweest. En voor je het weet gaat het al 1,5 dag over de vermeende kutwijverigheid van Minny. Geslaagde discussie zo.

Oplossing: Minny geeft ruiterlijk toe dat ze een inschattingsfout heeft gemaakt en dat haar post op zijn zachtst gezegd niet de meest geweldige post is die ze ooit geschreven heeft. De anderen accepteren die ruiterlijke post, zeggen 'nou, wij zijn misschien ook een béétje overdreven geweest met ons bombardement van aanvallende posts, we wilden je zó graag laten zien dat dit niet één van je meest geweldige posts was dat we misschien een béétje zijn doorgeslagen'. En we leven allen nog lang en gelukkig.

Nogmaals gelukkig nieuwjaar, ik hoop dat sommigen van jullie nog wat leukers hebben gedaan dan de hele avond op dit topic tekeergaan.

(f) voor Inad, voor haar prachtige nieuwjaarspost :cheer2:
Nou, dat vind ik dan een rare "extra" reden. Je straft dus Mimsey af op wat anderen hebben gezegd? Raar.

Maar goed, hierover worden we het niet eens, dus er verder over discussieren wordt ronddraaien in cirkeltjes. Ik wens je een prettige dag verder!
.
Wat laad je je dan leiden door mensen die je eigenlijk onwaardig vindt zeg... want krampachtig iets niet doen omdat zij het willen, dat is stiekem gewoon heel erg door hen beïnvloed worden. Zwaktebod.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
dubbelpost..

Vind dat altijd zo knap als dat lukt, bij Max was dat heel makkelijk ;-)
Tangerine :applause:

En mijn voornemen is nog niet helemaal gelukt geloof ik :-P

Rome is niet in één dag gebouwd...jaja ;-)
Inad, ik ''opeens'' durvebn? Ik ben het al pagina's oneens met FV zoals je kunt lezen of zeg je dat alleen maar omdat je het mket haar een bent? Daarnaast vind ik haar helemaal geen gboed dibater, iemand die gaat schelden in een discussie en die een ander opzettelijk wil kwetsen, die noem ik geen goede dibater.
Het lijkt mij redelijk einde discussie aangezien ik iemands tekst verbouwen in eigen voordeel nog steeds geen stijl vind. Dat vind ik, daar blijf ik bij en daar helpt geen gescheld tegen.

Overigens...men kan wellicht zelf even naar eigen postings kijken...gescheld en gesneer alom...en dan nog doorgaan over één posting van mij?! Ja, beetje buiten proportie wel.
Oh dan zij we het met elkaar eens hoor, Shining, ik vind Minny ook geen goede dibater.

Maar we zijn best uitgezeken en gescheten inderdaad.

Hoop nog steeds op een gewoon vriendelijke behulpzame mensheid die iemand zijn waardigheid laten behouden, of dat nu een kind, toch ook een mensje, of een volwassene is, door hulp in nood te bieden.
Waar haal je uit dat ik Minny bedoelde? Lezen, ik bedoel FV, weet je best.
Vraagje: Was mijn posting nou ook zo verschrikkelijk hemelschreiend onmenselijk geweest als ik het tegen ieder ander dan Mimsey had gezegd? Of was het dus alleen maar zo'n wereldramp omdat ik het zei tegen iemand die inmiddels heilig verklaard was? Want als het stiekem optie twee is...dan is dat geen goede reden om ineens te doen alsof je mening niet is wat het is.
goh, echt?

Niet zo happen, Shining.

Maar jouw argument gaat wat mij betreft op voor Minny, vandaar.
Weet ik, maar doe dan niet alsof ik ook Minny bedoel. Ik hap niet hoor, heb net een paar boterhammen op trouwens.
Lekker ;-)

En ik doelde niet eens op de postings naar Mimsey toe, Minny. Ik vind dat je tegen Fashionvictim heel wat naarder bent geweest door haar niet alleen in dit topic over dit topic uittekafferen, maar ook over topics van jaren terug en haar persoon in het algemeen volledig hebt zwartgemaakt. Dát is pas stijlloos en bovendien niet conform de forumregels. Lees de forumregels er maar eens op na.
Ja, heerlijk. :)

Inad, dat is door meerdere gedaan hoor wat jij nu beschrijft.
Ik denk ook ( weet wel zeker) dat we hier niet uitkomen.

Ik vind het wel opmerkelijk te lezen dat mensen dingen zo anders kunnen interpreteren. Er staat een tekst en de één interpreteert het zus, de ander weer zo, terwijl we het over dezelfde tekst mhebben. Daarom en omdat deze discussie al pagina's duurt denk ik dat we hier niet uit gaan komen.
shining schreef op 01 januari 2008 @ 15:38:

Inad, dat is door meerdere gedaan hoor wat jij nu beschrijft.

Oh wie hebben Fasionvictim dan nog meer zo zwartgemaakt?

Dat heb ik dan gemist geloof ik.

Of bedoel je weer iets anders? Ik heb niemand anders de gehele persoonlijkheid van iemand af zien branden. Oh nee, das niet waar, jij schreef dat ze áltijd een dramaqueen is en áltijd oh zo zielig.
Hmm. ik ben anders behoorlijk afgebrand Inad, lees maar eens terug. En Bettyboop ook, dat is je denk ik niet ontgaan?
shining schreef op 01 januari 2008 @ 15:40:

Ik denk ook ( weet wel zeker) dat we hier niet uitkomen.

Ik vind het wel opmerkelijk te lezen dat mensen dingen zo anders kunnen interpreteren. Er staat een tekst en de één interpreteert het zus, de ander weer zo, terwijl we het over dezelfde tekst mhebben. Daarom en omdat deze discussie al pagina's duurt denk ik dat we hier niet uit gaan komen.

Nee dat gaat inderdaad niet lukken denk ik, en dat is ook niet belangrijk.

Belangrijkste is of we mensen in nood gaan helpen of niet...hoop echt van wel.
shining schreef op 01 januari 2008 @ 15:43:

Hmm. ik ben anders behoorlijk afgebrand Inad, lees maar eens terug. En Bettyboop ook, dat is je denk ik niet ontgaan?
Dat ging volgens mij wel over acties in dít topic alleen en over jou in het algemeen was het positief: opkomen voor de underdog.
Inad schreef op 01 januari 2008 @ 15:41:

[...]

Oh wie hebben Fasionvictim dan nog meer zo zwartgemaakt?

Dat heb ik dan gemist geloof ik.

Of bedoel je weer iets anders? Ik heb niemand anders de gehele persoonlijkheid van iemand af zien branden. Oh nee, das niet waar, jij schreef dat ze áltijd een dramaqueen is en áltijd oh zo zielig.

Oh, leg me trouwens geen woorden in de mond die ik niet heb gebruikt. Ik heb gezegd dat ik haar een dramaqueen vind ja en dat ze zielig doet. Ik zit in deze discussie, dus heb het ook over deze discussie. Ik heb niet gezegd dat ze dat áltijd en áltijd is.

Dankje.
Inad schreef op 01 januari 2008 @ 15:44:

[...]

Dat ging volgens mij wel over acties in dít topic alleen en over jou in het algemeen was het positief: opkomen voor de underdog.
Oja? Goh, dat interpreteren we dan ook anders.
shining schreef op 01 januari 2008 @ 02:24:

[...]

FV, ik heb het al vaker opgemerkt, maar je bent een dramaqueen. En maar zielig doen en zielig doen.

Verkeerd begrepen dan misschien, maar zo lijkt het toch echt een doorlopend verhaal..

Dramaqueen en zielig en zielig doen ligt namelijk behoorlijk in elkaars verlengde.

Maar goed, dan was het voor argument's sake alleen dramaqueen. Dat vind jij dus wel oke? Een algemeen waardeoordeel geven over iemand's hele persoonlijkheid?
We interpreteren alles anders, daarom zijn we het ook niet met elkaar eens. That's life. Je zult mij niet in een volgend topic horen zeggen: die Shining is altijd zo'n vreselijke dit of dat. Dat vind ik ook niet want daarvoor ken ik je niet goed genoeg. Maar kennelijk weet jij precies hoe Fashionvictim in elkaar steekt. Knap hoor.
Inad, da's logisch hoor, ik heb er ook jaaaaren over gedaan om te leren kalm te blijven ;-) . Dat heet Zennnnnnn!

Lieve schatten, dibater is gewoon echt geen woord. Een 'debater' daarentegen is wel bekend. Eénmaal fout is een spelvaud, maar continu fout doet helse pijn aan mijn arme oogjes.

Minny, misschien zou je mijn oplossing kunnen uitproberen, zodat ook de anderen dan mijn oplossing kunnen uitproberen,

vrede op aarde en zo, of doen we daar vólgende kerst pas weer aan?

Ik denk dat ik een carriëreswitch ga doen, ik word vredestichter ipv tangatrut :).
Ow, 'dramaqueen' hoeft helemaal niet negatief te zijn, de Koningin van het Drama houdt het leven leuk! Het is een gave!

Het is vast de nawee van de champagne, dat ik zo vreselijk vredelievend ben vandaag.

(f) Wooohooo.

Ga me zo maar eens even douchen, ik stink nog ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven