welke maat kindje van bijna een jaar?

03-01-2008 17:20 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hele rare vraag van een moeder van 2 kinderen maar welke maat heeft een flinke knul van bijna een jaar ongeveer.

Mijn kinderen zijn al ouder en het verbaasd me eigenlijk dat ik dat nu al niet meer weet.

Ik wil een tshirt maken als verrassing voor hem en zijn vader dus ik kan het de ouders ook niet vragen.

alvast bedankt.
fleurtje schreef op 04 januari 2008 @ 09:14:

[...]

Waaaaaaah, dan is ze dus nog kleiner dan die van mij (15 maanden en maat 68)!!!
He? Je bedoelt zeker andersom?
Eeeeeh ja! Mijn dochter is dus kleiner ;-)
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Maar bij simply colors kan je kiezen uit 74/80 of 86/92. Dat is wel een groot verschil vind ik. Voor een meisje dat gemiddeld is wil ik een speciaal shirt voor haar verjaardag, ze moet er dus ook niet in verzuipen. Toch maar 74/80 doen dan?

Of val SC erg klein?
bubbelwijn schreef op 04 januari 2008 @ 13:22:

Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag. Maar bij simply colors kan je kiezen uit 74/80 of 86/92. Dat is wel een groot verschil vind ik. Voor een meisje dat gemiddeld is wil ik een speciaal shirt voor haar verjaardag, ze moet er dus ook niet in verzuipen. Toch maar 74/80 doen dan?

Of val SC erg klein?

Ik heb met SC geen ervaring (wel met de rainbow kleertjes: die vallen iets ruimer merk ik) Mijn zoon had met 12 maanden maat 74 en en is pas net wat meer gaan groeien. Hij is nu bijna 17 maanden en groeit nu mt 86 in. (heeft dus maat 80 aan nu)

Voor een meisje zou ik maat 74 nemen inderdaad.
Ik zag laatst dat Lief! nu ook een online winkel heeft. Ze verkopen daar ook hele leuke shirtjes met korte mouw en mijn ervaring is dat het vrij ruim valt dus met 86 moet je dan wel goed zitten.

ttp://www.liefwinkel.nl/
Mijn dochter van 17 maanden is aan de kleine kant en draagt van SC 74-80.
Hier een knul van elf maanden en hij heeft maat 92 en dat past eigenlijk goed (niet eens aan de ruime kant dus)! SC maat 86/92 past hij niet eens meer in.
Dan heb je een reus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven