Entertainment
alle pijlers
Idols 4 (here we go again)
maandag 22 oktober 2007 om 07:14
zaterdag 5 januari 2008 om 21:35
zaterdag 5 januari 2008 om 21:38
zaterdag 5 januari 2008 om 21:56
zaterdag 5 januari 2008 om 22:13
Vond de styling ook al slecht, lag dus niet aan mij.
Nathalie: (kon het broekje nog korter?) Niet echt haar liedje, ook niet zo goed gezongen
Asnat: saaaaaaai kinderstemmetje
Nigel: buiten de maat gezongen en tevens moeten sommige woorden in dit liedje harder worden gezongen
Bas: Wat erg, wat een afgang EXIT
Pauline: kippenvel kreeg ik, snapte het jurycommetaar ook niet
Tiffany: goed gedaan (kan men nu ophouden over haar en Ollie?)
Nikki: te ruig nummer voor haar maar verder wel goed gedaan
Mirjam: regelmatig vals
Charlene: vond ik goed gaan
Neil: voor hem goed.
Nathalie: (kon het broekje nog korter?) Niet echt haar liedje, ook niet zo goed gezongen
Asnat: saaaaaaai kinderstemmetje
Nigel: buiten de maat gezongen en tevens moeten sommige woorden in dit liedje harder worden gezongen
Bas: Wat erg, wat een afgang EXIT
Pauline: kippenvel kreeg ik, snapte het jurycommetaar ook niet
Tiffany: goed gedaan (kan men nu ophouden over haar en Ollie?)
Nikki: te ruig nummer voor haar maar verder wel goed gedaan
Mirjam: regelmatig vals
Charlene: vond ik goed gaan
Neil: voor hem goed.
zaterdag 5 januari 2008 om 22:17
He, er belde net een vriendin toen Nicky klaar was met zingen dus ik heb heel wat gemist volgens mij.
maar wat ik wou zeggen, ik vind Dinand echt vreselijk zingen met dat gehijg en zoals Nicky het zong vond ik dat nummer van Kane eindelijk echt goed klinken.
Jammer dat ik Charlene hebt gemist.
Pfff zit net naar de aftershow te kijken, over Ollie en Tiffany, sjonge hoe lang zijn die bij elkaar 2 weken ofzo? Wat een dramastel. 'Ik ga mijn gevoelens niet verbergen, ik hou van haar' 'hij is gewoon mijn maatje, mijn partner, ik kon altijd op hem terugvallen'
maar wat ik wou zeggen, ik vind Dinand echt vreselijk zingen met dat gehijg en zoals Nicky het zong vond ik dat nummer van Kane eindelijk echt goed klinken.
Jammer dat ik Charlene hebt gemist.
Pfff zit net naar de aftershow te kijken, over Ollie en Tiffany, sjonge hoe lang zijn die bij elkaar 2 weken ofzo? Wat een dramastel. 'Ik ga mijn gevoelens niet verbergen, ik hou van haar' 'hij is gewoon mijn maatje, mijn partner, ik kon altijd op hem terugvallen'
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 5 januari 2008 om 22:23
Ik ga voor Nikki! Zij is puur en steengoed!
Verder was ik niet onder de indruk. Charlene kwam ind e richting, maar die riedeltjes die ze doet daar krijg ik altijd negatief kippenvel van...
Ollie lacht eng. Brrr... En zoals Jerney vorige week al terecht zei nav dat gezeur over de liefde tussen hem en Tiffany: Kunnen we doorgaan met de show?! (of iets van die strekking) Ik vind haar zo cool he. Ik snap niks van het hele mens (heeft ze apathie ofzo of is ze te strak gefacelift?) maar dat ze droge humor heeft is een ding dat zeker is !
Verder was ik niet onder de indruk. Charlene kwam ind e richting, maar die riedeltjes die ze doet daar krijg ik altijd negatief kippenvel van...
Ollie lacht eng. Brrr... En zoals Jerney vorige week al terecht zei nav dat gezeur over de liefde tussen hem en Tiffany: Kunnen we doorgaan met de show?! (of iets van die strekking) Ik vind haar zo cool he. Ik snap niks van het hele mens (heeft ze apathie ofzo of is ze te strak gefacelift?) maar dat ze droge humor heeft is een ding dat zeker is !
zaterdag 5 januari 2008 om 22:25
Zwaantje: ja dat heb ik ook. Ooit vond ik Wendy leuk, sympathiek en leek ze me gewoon gezellig. Nu is ze erg geforceerd leuk aan het doen en erger ik me soms aan haar. Martijn daarentegen weet het verdomd goed te doen. Hoe hij net probeerde de beginnende fight tussen Gordon en Neil te sussen...briljant! Verder vind ik hem gewoon erg aardig overkomen en ondanks dat zijn humor erg flauw is moet ik er toch vaak om lachen.
QUa styling waren de handschoenen van Nikki idd vreselijk, de jurk van Mirjam echt vormloos, de kleding van Neil walgelijk (maar past dan wel weer bij hem), Nigel leek wel een relnicht in dat nepleer/rubber/latex/wat was het eigenlijk? En Pauline haar haar was erg mooi en natuurlijk deze keer!
De panty van Tiffany deed me aan Pippi Langkous denken en ik vind haar zo gebronsd, echt te. Doet me dan weer denken aan Rachel Hazes.
Viel me wel op dat Natalee goeoeoeoie benen heeft! Volgens mij geen putje te bekennen.
Oh ja die John uit de jury vind ik toch stiekem wel een lekkere vent...Gordon heeft teveel oogpotlood op en Edwin (heet ie wel zo, ik vergeet steeds zijn naam) zeurt alleen maar de hele tijd. Ik vnd hem stom.
Zo dat moest ik even kwijt! Nu weer backstage kijken
QUa styling waren de handschoenen van Nikki idd vreselijk, de jurk van Mirjam echt vormloos, de kleding van Neil walgelijk (maar past dan wel weer bij hem), Nigel leek wel een relnicht in dat nepleer/rubber/latex/wat was het eigenlijk? En Pauline haar haar was erg mooi en natuurlijk deze keer!
De panty van Tiffany deed me aan Pippi Langkous denken en ik vind haar zo gebronsd, echt te. Doet me dan weer denken aan Rachel Hazes.
Viel me wel op dat Natalee goeoeoeoie benen heeft! Volgens mij geen putje te bekennen.
Oh ja die John uit de jury vind ik toch stiekem wel een lekkere vent...Gordon heeft teveel oogpotlood op en Edwin (heet ie wel zo, ik vergeet steeds zijn naam) zeurt alleen maar de hele tijd. Ik vnd hem stom.
Zo dat moest ik even kwijt! Nu weer backstage kijken
zaterdag 5 januari 2008 om 22:35
Vond Gordon wel knap irritant vanavond, beetje hypocriet.Als zijnde jurylid mag hij wel iedereen afzeiken en ook veel onterechte en botte kritiek geven, maar o wee als een vd kandidaten zn mond open durft te doen...dan zwaait er wat..erg irritant! Moet zich ook een beetje kunnen inleven in (de leeftijd van ) de kandidaten en het dan ook pikken als iemand zich wil verdedigen!
Vond Charlene btw errrug goed, gaat het ver schoppen.
Vond Charlene btw errrug goed, gaat het ver schoppen.
zaterdag 5 januari 2008 om 22:42
Martijn vind ik ook erg leuk. Hij is flauw, maar ik moet altijd erg lachen als hij weer zo'n hoofd in de camera trekt als iemand anders iets idioots zegt. Wendy is veel te geforceerd, bij Martijn spreekt zijn gezicht boekdelen, dat is veel leuker.
jerney vind ik ook om te gieren. Ik hou echt van droge humor.
Mijn favoriet in de jury is vanaf Idols 1 al Erik. Dat vind ik zo'n ongeloofelijke lieve en sympathieke man, ik heb echt een zwak voor hem!
zaterdag 5 januari 2008 om 22:44
zaterdag 5 januari 2008 om 23:08
zaterdag 5 januari 2008 om 23:17