Entertainment alle pijlers

Idols 4 (here we go again)

22-10-2007 07:14 2021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer begonnen... Het "Ik wordt het helemaal" Idols4

Nog steeds zien mensen niet in dat ze niet kunnen zingen. En dan maar schelden en huilen als ze hard op hun plek worden gezet! Gordon doet het heerlijk.. Tja tis grof in showbizz land dus wen er maar aan...
Het zal Tiffany deze week aan haar reet roesten of Ollie eruit is, zolang zij er maar in blijft.....ik zie het haar denken!
Ik vond Mirjam heel goed! Leuke meid! En ze zag er met die krullen in dat filmpje leuk uit!

Asnat doet me juist niks en vind ik ook niet bijzonder sympathiek over komen...
Ja Charlene zingt heel makkelijk. Bij iedereen denk ik, oh gaat het nou vals of oooeeeiii, maar bij charlene gaat het gewoon supermakkelijk.

Mirjam vind ik wel ok, beetje verlegen, bescheiden, dat mag ik wel!

Nikki was ook goed, maar vind Charlene toch sympathieker.
Parasol schreef op 05 januari 2008 @ 21:31:

Het zal Tiffany deze week aan haar reet roesten of Ollie eruit is, zolang zij er maar in blijft.....ik zie het haar denken!
hihihi!! Je haalt me de woorden uit de mond! Beetje politiek corret antwoorden, maar ondertussen....!
Mirjam, Nikki, Charlene....alledrie goed. Leuk voor Mirjam dat ze nu positieve kritiek heeft gekregen. Maar wat een afgrijselijke jurk hebben ze haar toch aangetrokken. @-( .

De stylist(e) heeft deze week iets met strikken en rode benen, is het jullie opgevallen?
Ik vind hier dingen van.
De styling is inderdaad verschrikkelijk slecht, altijd!! Hoe kan dat toch? Volgens mij kan ik ze toch echt leuker aankleden!
Ik vind zowel Charlene als Nicky wel lekker zingen.

Drama voor Bas, en ook Neil barstte weer bijna uit in tranen.

Die blauwe handschoenen van Nicky...gaat ze zo de wc's schrobben ofzo??
Gordon is wel hard vanavond! Bij Neil vond ik het wel terecht, vind dat hij zo'n nasale klank heeft! En die charme waar Eric het steeds over had in de vorige uitzendingen zie ik ook niet echt.

Wie gaat eruit? Ik hoop Bas, maar ik denk Nigel eigelijk.
Ja vind ik ook van de styling. De kapsels waren dit keer wel beter dan vorige keren.
Ik hoop dat Nigel eruit gaat, ben er helemaal klaar mee!

Nikki is en blijft mijn favoriet!
Vond de styling ook al slecht, lag dus niet aan mij.

Nathalie: (kon het broekje nog korter?) Niet echt haar liedje, ook niet zo goed gezongen

Asnat: saaaaaaai kinderstemmetje

Nigel: buiten de maat gezongen en tevens moeten sommige woorden in dit liedje harder worden gezongen

Bas: Wat erg, wat een afgang EXIT

Pauline: kippenvel kreeg ik, snapte het jurycommetaar ook niet

Tiffany: goed gedaan (kan men nu ophouden over haar en Ollie?)

Nikki: te ruig nummer voor haar maar verder wel goed gedaan

Mirjam: regelmatig vals

Charlene: vond ik goed gaan

Neil: voor hem goed.
Ik vind Wendy trouwens erg nep overkomen, dat valt me al een tijdje op.

Ze is zo vreselijk 'show'..ik vind haar helemaal niet echt en steeds zo overdreven..hebben anderen dat ook?

Bij Martijn heb ik dat een stuk minder.
He, er belde net een vriendin toen Nicky klaar was met zingen dus ik heb heel wat gemist volgens mij.

maar wat ik wou zeggen, ik vind Dinand echt vreselijk zingen met dat gehijg en zoals Nicky het zong vond ik dat nummer van Kane eindelijk echt goed klinken.

Jammer dat ik Charlene hebt gemist.

Pfff zit net naar de aftershow te kijken, over Ollie en Tiffany, sjonge hoe lang zijn die bij elkaar 2 weken ofzo? Wat een dramastel. 'Ik ga mijn gevoelens niet verbergen, ik hou van haar' 'hij is gewoon mijn maatje, mijn partner, ik kon altijd op hem terugvallen' 8-P
Stressed is just desserts spelled backwards
De kleding + haar van Wendy vind ik vanavond wel leuk trouwens!
Ik ga voor Nikki! Zij is puur en steengoed!

Verder was ik niet onder de indruk. Charlene kwam ind e richting, maar die riedeltjes die ze doet daar krijg ik altijd negatief kippenvel van...

Ollie lacht eng. Brrr... En zoals Jerney vorige week al terecht zei nav dat gezeur over de liefde tussen hem en Tiffany: Kunnen we doorgaan met de show?! (of iets van die strekking) Ik vind haar zo cool he. Ik snap niks van het hele mens (heeft ze apathie ofzo of is ze te strak gefacelift?) maar dat ze droge humor heeft is een ding dat zeker is ! X-D
Zwaantje: ja dat heb ik ook. Ooit vond ik Wendy leuk, sympathiek en leek ze me gewoon gezellig. Nu is ze erg geforceerd leuk aan het doen en erger ik me soms aan haar. Martijn daarentegen weet het verdomd goed te doen. Hoe hij net probeerde de beginnende fight tussen Gordon en Neil te sussen...briljant! Verder vind ik hem gewoon erg aardig overkomen en ondanks dat zijn humor erg flauw is moet ik er toch vaak om lachen.

QUa styling waren de handschoenen van Nikki idd vreselijk, de jurk van Mirjam echt vormloos, de kleding van Neil walgelijk (maar past dan wel weer bij hem), Nigel leek wel een relnicht in dat nepleer/rubber/latex/wat was het eigenlijk? En Pauline haar haar was erg mooi en natuurlijk deze keer!

De panty van Tiffany deed me aan Pippi Langkous denken en ik vind haar zo gebronsd, echt te. Doet me dan weer denken aan Rachel Hazes.

Viel me wel op dat Natalee goeoeoeoie benen heeft! Volgens mij geen putje te bekennen.

Oh ja die John uit de jury vind ik toch stiekem wel een lekkere vent...Gordon heeft teveel oogpotlood op en Edwin (heet ie wel zo, ik vergeet steeds zijn naam) zeurt alleen maar de hele tijd. Ik vnd hem stom.

Zo dat moest ik even kwijt! Nu weer backstage kijken

X-D
Jerney vind ik ook erg komisch inderdaad :)
Vond Gordon wel knap irritant vanavond, beetje hypocriet.Als zijnde jurylid mag hij wel iedereen afzeiken en ook veel onterechte en botte kritiek geven, maar o wee als een vd kandidaten zn mond open durft te doen...dan zwaait er wat..erg irritant! Moet zich ook een beetje kunnen inleven in (de leeftijd van ) de kandidaten en het dan ook pikken als iemand zich wil verdedigen!

Vond Charlene btw errrug goed, gaat het ver schoppen.
labamboeh schreef op 05 januari 2008 @ 22:25:

Zwaantje: ja dat heb ik ook. Ooit vond ik Wendy leuk, sympathiek en leek ze me gewoon gezellig. Nu is ze erg geforceerd leuk aan het doen en erger ik me soms aan haar. Martijn daarentegen weet het verdomd goed te doen. Hoe hij net probeerde de beginnende fight tussen Gordon en Neil te sussen...briljant! Verder vind ik hem gewoon erg aardig overkomen en ondanks dat zijn humor erg flauw is moet ik er toch vaak om lachen.

Martijn vind ik ook erg leuk. Hij is flauw, maar ik moet altijd erg lachen als hij weer zo'n hoofd in de camera trekt als iemand anders iets idioots zegt. Wendy is veel te geforceerd, bij Martijn spreekt zijn gezicht boekdelen, dat is veel leuker.

jerney vind ik ook om te gieren. Ik hou echt van droge humor.

Mijn favoriet in de jury is vanaf Idols 1 al Erik. Dat vind ik zo'n ongeloofelijke lieve en sympathieke man, ik heb echt een zwak voor hem!
Wat moet een kandidaat zeggen als de presentator vraagt: "Wat vind je van de kritiek?" Mag de kandidaat het eerst even verwerken? Ik vond Gordon flauw bij Neil hoor. Als hij nu vindt dat hij lekker los gegaan is, dan mag hij dat toch zeggen?
Ik vind hier dingen van.
Martijn net bij de jury; wie er succes in het buitenland had moet nu zijn hand op steken. Wendy heel blij met vinger omhoog dus Martijn; jij? Ja, met Haddaway.... 8-P

tja... ze was toch gewoon een dansmarieke? :rofl:
Neeeeee, hoe kan dit!!! Asnat is niet de beste, maar ze is beter dan Bas en Nigel bij elkaar, echt heel lullig dit!
Tjeezus zeg, dat hele Idols begint wat mij betreft een lachertje te worden. Absoluut onterecht dat Asnat eruit is en dat die Bas er nog in zit.
Ik ben ook geen Asnat-fan, maar vond er vanavond helemaal niet zo slecht en ze zag er heel mooi uit! Haar reactie vond ik volwassen en gelukkig niet hysterisch. En dan die Bas, verschrikkelijke stem... Niet te geloven, vond ook Gordon, zag ik...
tssssss :-(
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven