1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)

Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)

Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)

Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen

7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe

BevallenZoon

(06-01-07)

Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho

Nala242515 juli29 juli

Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Yasmijn de markt.. alle soorten en maten ! Anders Hema heeft ze wek hoor.

Zeeman ofzoiets

Ik ga voor je duimen hoor..

Nou hierbij dus een meld jajaj :-S

12-9 ik voel mij super.. ga zo lekker op debank liggen, net bij voetbal geweest, weer met alle kids gespeeld en veel praten over de beeb natuurlijk

en nee nog steeds geen maxicosi.. Ben eigenlijk wel erg pissed off, vooral vriendlief.. Hoop dat ze nu wel 1 deze dagen bellen anders bel ik morgen Prenetal of zij hem hebben

Oh ja Fransie nou lekker laten lullen hoor over je kleine meid.. Wat een lompe mensen heb je toch !! Sinds wanneer heb je vaste leeftijden dat een kind iets kan, de een is nou sneller dan de ander. Nou so be it !!
Brabbel, je moet je wel eerder op de dag melden hoor X-D

Yasmijn, goeie keus! Heel veel succes dinsdag en denk aan de tips die Quntie gaf die vond ik super!

Noa, gelukkig viel het allemaal mee met Lotte. En lekker een weekje weg. Ik heb ook al gezegd dat ik later met Nick en ? op wintersport wil. Ben zelf gek op sneeuw maar nog nooit op wintersportvakantie geweest, erg hé!

En leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!

Do, kan me voorstellen dat je het geduld niet altijd kunt vinden (ga zo even spieken op je topic) maar heb mega veel respect voor het feit hoe jullie ermee omgaan.

12-9 ben blij om te horen dat meer kinderen in die fase zitten van alles ontdekken. Lekker gewandeld in het bos?

Frans, al zin in morgen en helemaal klaar.

Ennne laat die mensen maar kletsen (makkelijker gezegd dan gedaan zou ook ontploffen)

Waar is DDDJ, trouwens?

Gisteren aan de beide moeders verteld waren blij. En nu vertellen we het geleidelijk aan onze vrienden. Net even bij vrienden op bezoek geweest hadden ze al een kaartje in de la liggen om ons te feliciteren met de zwangerschap. Ze hadden al een vermoeden X-D

Nu moet ik echt even voorbereiden voor morgen maar heb nog geen zin.

Doei
Wauw wat een goed nieuws op je topic Do!

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Wauw zo netjes in de maat, die cheerchickies ;-)
DDDJ is in hevige ontkenning. Het kan gewoon niet waar zijn dat er nu al 2 weken vakantie om zijn. Het kan gewoon niet. Ik geloof er gewoon niets van. Ik hoef morgen nog niet aan het werk, ik heb nog ruim een week vakantie. Ja toch? Toch? Toch?

:cry:

Heb zo'n heerlijke vakantie gehad. Zo veel geknuffeld en leuke dingen gedaan met Daphne. Was hier op viev maar weinig.

Kom van de week wel weer. Ask weer in het ritme zit. Helaas.

:sigh:
DDDJ, wat een herkenning, ik ben ook 2 weken vrij geweest en moet morgen weer naar cursus. Ikhebgeenzinikhebgeenzinikhebgeenzinikhebgeenzin. Ik heb ook totaal niet het idee dat ik 2 weken vrij geweest ben, komt denk ik ook door de kerstdagen en oud % nieuw tussendoor...

Succes morgen, ik zal aan je denken wijffie! :hug:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! (mag nog net he?)

Zo, weer helemaal heel thuis gekomen uit La France, was een leuke vakantie! En Yannick heeft het perfect gedaan op de heen- en terugreis!! (idd Frans, Thank God for the dvd-player!! was een uitkomst....)

We waren woensdag al thuis, maar gewoon even een paar dagen lekker rustig aan gedaan en even weer wennen aan het thuis zijn en het weer vroeg opstaan met Yannick... alhoewel hij het goed heeft gedaan hoor de afgelopen dagen, geen nachtwerk...

Alsnog Hera, van harte meid!!!

Dootje, geen woorden voor jullie positiviteit!!! echt petje af, hoor!! en werelds het nieuws op je topic. erisnoghooperisnoghoop.... we duimen door, succes as. vrijdag met je echo.

Nala, hoest met jullie? wanneer hebben jullie DE afspraak? weduimendoorweduimendoor

Yasmijn, goede keuze die maillot! beter dan panty, vind ik. Succes morgen!

verder weet ik het even niet...
Hoi meiden!!

Hahaha DDDJ... ernstig he... valt het mee?

Stier weer back in town! Fijn dat de kleine man zich goed heeft gedragen! Misschien moet ik tegen de tijd dat we naar Curacao gaan ook zo'n ding aanschaffen... Jano blijft de Bumba dvd nog steeds aandachtig kijken...

Yasmijn, niet meer van gedachten veranderd he? Morgen is het al zover, spannend!!

Brabs wat een gedoe met die maxicosi!!! Wel goed dat je braaf blijft melden hoor...

Hoe is het met de rest ladies? En dan nog even dit:

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Hoi, Quint! **zwaait even** Leuk dat jullie hebben besloten dit jaar voor de tweede te gaan. Grote beslissing hoor, ik kan hem niet nemen.... wil het denk ik ook niet echt.... ben zo blij met Yannick, maar twee van die.... hm, weet het niet.... puur voor zwanger zijn, bevallen en het moeder zijn, zou ik het zoooo weer doen, maar qua woonruimte en financieel, nee....

Leuk he, dat aandachtig kijken naar dvd-tjes.... Yannick zweert bij Bumba en Teletubbies (alhoewel hij bij TT na een tijdje afhaakt...) en Brum natuurlijk!

Brabs, heerlijk aan het genieten nu? Wat een gedoe met die MC.... krijg je spontaan weeen van, zou ik denken... hihi, ik denk nog steeds 11-1, dus ...

Hier dezelfde stress als Dddj, ben nu al weer toe aan een vrije dag.... heb de afgelopen dagen zoveel gewassen, opgeruimd, visites afgelopen etc en nu weer aan het werk, waar de rotzooi wel meevalt, maar niks is veranderd.... wat ik wel hoopte... ziet er een beetje hopeloos hier.... toekomst is niet helemaal zeker.... financien lopen shit... opdrachten blijven een beetje uit... pfffff.... misschien toch maar kijken naar een andere baan? weet het niet....
:-|
Haaiiii Stier!! *zwaaaiii*

Weet je wat het is Stier, bij twijfel over een andere baan... de stap zetten om echt te gaan solliciteren is moeilijk! Zeker als je er al een tijdje zit en gewend bent aan de collega's, het werk en de sfeer. Ik twijfelde ook erg maar klaagde ook heel erg veel. Toen ben ik gewoon eens gaan rondkijken en toen ik een functie zag waar ik erg enthousiast over werd, toen besloot ik "vrijblijvend" weer eens een brief te schrijven. Dat is ook alweer een stap hoor, zo'n brief opstellen. En zoals ik bij Yasmijn ook aangaf, je kan zo'n sollicitatiegesprek heel verkennend ingaan, puur om ook voor jezelf te kijken of het bij je past. Je kan altijd nog nee zeggen. Zo is het misschien makkelijker om die stap te zetten...

En wat betreft een tweede bengel, het speelt wel heel erg mee dat ik deze nieuwe baan heb (met ruime loonsverhoging) en dat ook vriend een stap in salaris gaat zetten komend jaar.. qua ruimte blijven we natuurlijk hetzelfde maar volgens planning willen we over een jaar of 2 toch ook weer verhuizen... ik heb er gewoon heel erg veel zin in, nothing can stop me now zeg maar.. 8-P

Okay, de broodjes zijn weer op dus back to work!
quintie schreef op 07 januari 2008 @ 13:43:

Okay, de broodjes zijn weer op dus back to work!
hihi, je werkt toch niet bij DeliFrance of zo???
Maar wat je vertelde is waar, tis gewoon de stap nemen om iets anders te willen ondernemen.... tis voors en tegens afwegen en momenteel maak ik mij meer druk dan mijn baas en das wel eens irritant... alsof het mijn zaak is....pff, zie er idd wel tegen op om weer te moeten gaan solliciteren.... misschien wel niet zo'n vrijheid meer als nu.... ach we zien wel..

iig bedankt voor de steun!!
Hier weer een meldplicht.. hihihi Gisteravond wel wat krampjes maar niets wat doorzet !! Vriend weer boos gebeld voor de MC. En hij komt nu zeker deze week binnen aarrgghhhh

Net lekker gezwommen met nichtje en schoonzus.. Ze vind het zo leuk zwemmen, en ook helemaal niet bang, springt van de kant af, gaat egwoon in de diepe..lekker hoor zo`n banjer !

Nu ff liggen op de bank
Hee, Brabs! Gellukkig dat je je goed genoeg voelt om leuke dingen te doen in je verloftijd.. Wanneer ben je nu precies uitgerekend? Vandaag toch? of toch een latere datum? Ligse!!
Hai hai,

En brab alweer gemeld, spannend hoor, het is al bijna zover. Je klinkt nog zo relaxed, dat ik steeds het gevoel heb dat je nog nog weken van de uitgerekende datum zit, maar dat is echt niet meer zo! Lekker gezwommen dus, ooh dat vond ik het allerlekkerste om te doen nog toen ik hoogzwanger was, maar goed dat was dan ook de zomer van de vele hittegolven, haha

Oeh, Yasmijn, succes morgen met het gesprek. Ik ben zooooooow slecht in sollicitatiegesprekken. Laat mij maar werken, deNk ik dan, dan zie je dat ik goed ben, haha. Maar neee hoor eerst zo´n zenuwslopend gesprek. Vooraf ben ik wel relaxed, maar als ik er zit en er komt een vraag waar ik niet direct een antwoord op weet, klap ik dicht en is het verder gestammel. Pfffff, ik wil ook graag een andere baan, maar men o men moet ik weer door die toestand. Maar laat je door mij niet ontmoedigen. Je zegt zelf al dat deze baan op je lijf geschreven is, dus wat kan er misgaan! Voor anderen kan ik veel beter positief denken, haha!

Iedereen verder weer lekker aan het werk. Nou ik ben deze week lekker veel vrij, alleen donderdag maar aan de bak en dan ook nog het weekend vrij! Heb het druk genoeg gehad met werken, tijdens de feestdagen is het altijd wat hectischer allemaal op werk. Gaan zaterdag naar Noorderslag , weet niet of iemand dat hier wat zegt, maar we willen al jaren heen en denken er elke keer te laat aan en dan is het alweer uitverkocht. Is een soort festival van allerlei nederlandse nieuwe bands, waar ook de popprijs uitgereikt wordt.

Nou dames, werkse nog even, tot snel maar weer!

Liefs Kay
Stiertje1971 schreef op 07 januari 2008 @ 14:30:

[...]

hihi, je werkt toch niet bij DeliFrance of zo???
Hahahahaha nee joh... ben toch rijksambtenaar (6) ik had het over m'n lunch :rofl:
Speciaal voor Yasmijn

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Heel veel succes morgen. Komt helemaal goed! Hoe laat mag je?

Brabbel, wat fijn dat de MC toch nog deze week komt. Lekker hoor even zwemmen. Ben benieuwd wannneer het losbarst.

Stiertje, fijn dat je er weer bent. Balen dat het op het werk wat minder druk is.....ik vind dat Quntie het mooi heeft omschreven m.b.t. solliciteren. (maar ben er ook geen held in hoor X-D)

DDDJ, balen hé zo'n 1e dag aan het werk. Ben ook blij dat het er weer op zit.

Do, ook je werkdag weer overleefd?

Lekker hoor Kayleigh een paar dagen vrij. Geniet ervan.En veel plezier bij het festival (ken het niet maar klinkt leuk gaat kleine kayleigh mee?)

Frans, hoe was je 1e dag bij de kleintjes?

Nala, hoe gaat het met je vader?

Noa, hoe is het met Lotte?

12-9 Lekker gewandeld in het bos gisteren?

Hier verder geen nieuws. Ga zo lekker een hapje eten.

Groetjes en tot later
Zo en dan even een speciaal duimberichtje

:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Dank je, Hera! 11.15 u, mooie tijd wel he? Vorige keer mocht ik om 16.00 uur, toen was ik al gaar voor ik aankwam.
Nee joh Stiertje ben pas 19-1 uitgerekend..

Dus ben benieuwd wat jullie denken !!
Pfff ik heb laatst gegokt maar weet het niet meer. Mmm ga eens even goed nadenken. (en dan zeg ik het als je al bezig bent :rofl:

Yasmijn, dat is wel een lekker tijdstip. Rustig de tijd om je klaar te maken en dan niet zo heel veel tijd om te stresen. Denk aan de tips die Quntie gaf.

Groetjes
En natuurlijk nogmaals succes!
Hoi meiden, ben ik ff snel.

Even een ego berichtje, hoop van de week weer op iedereen te reageren...

Van het weekend meidenavond gehad. Paar vriendinnen zijn hier blijven slapen. Was echt onwijs gezellig!

Meidenfilms gekeken, lekker getut en veel zitten snoepen.

Vandaag belde het zh over de uitslag van het bloed van mijn man.

Het beeld is nog steeds hetzelfde, wat dus kan betekenen dat hij Hep B in zijn lichaam heeft. Ws al jaren en dat kan geen kwaad. Maar omdat het er weer hetzelfde uitzag, willen ze nog ff verder onderzoeken. Door de feestdagen hebben ze dat nog nie gedaan, dus weer een week wachten...

Ik ga van de week is ff kijken of ik de tabel kan aanpassen. Hou hem nu bij voor het andere topic. Dat lukt me wel.

Nu kijken of ik ook een nieuwe kan maken. Dan kunnen jullie de veranderingen aan mij doorgeven en pas ik em 1 keer in de week (of zo) aan.

Wat willen jullie erin hebben? Hoor het graag van jullie. xxx
Haai meiden!

nog allemaal de beste wensen voor 2008!

wel laat maar Stier deed het ook!

en ik ben hier weer zo lang niet geweest, sorry!

Hera wauw meid al weer zo lang zwanger en al echo gehad! Van harte!

Wat een vruchtbaar koppeltje zijn jullie zeg!

(En Frans 31e is toch echt de ultieme datum, al zeg ik het zelluf!)

Dominica klote voor jullie dat het niets is geworden de eerste poging, maar we blijven hopen dat 2008 jullie jaar gaat worden!

Nala ook voor jullie tuuk!

Wel vervelend dat je nu nog niets weet over je man zn bloed, hmmm afwachten maar weer...

En leuk gehad dus met de meiden! was ook mijn voornemen om wat meer te gaan doen met vriendinnen.

En mooi dat jij het schema gaat bijhouden met zoveel pilstoppers hier heden.

Nou hopelijk veel uitgerekende kolommen ingevuld hier!

Brabs nog gezwommen ook? Super toch!

Had gister nou bevallen, was mooie datum, haha!

Als cosi niet lukt: ik heb er hier eentje staan hoor

Quintie dus jullie hebben ook al een datum geprikt om weer een pilstopper te worden, leuk!

En ik las een boel veranderingen voor je met je baan, van harte, fijn voor je!

Yasmijn, goed dat je Tris wegbrengt voor sollicitatie, heb je even tijd voor jezelf.

Wat ik prettig vond aan onze laatste sollicitante was dat ze in het gesprek veel motivatie toonde.

Je moet jezelf immers verkopen he! Succes!

En Tris dus ook druk mannetje...tjatja hierzo ook hoor, ongekende energie, terwijl man en ik vroeger zulke zoete kindjes waren, ik snap ut niet?!

Frans kan me wel voorstellen dat je de goedbedoelde adviezen zat bent, maar ik roep nu steeds ook al dat die kids nog lang genoeg kunnen lopen.

Anderszijds ben ik wel weer zo eentje die dan toch tips gaat uitproberen van anderen.

En voor jullie nog even geen 2e dus. Komt er ook zoveel meer op jou neer dan je man? Ik heb echt het idee dat bij mannen niet zoveel verandering is wanneer ze vader worden.

Ow over kinderen snel achter elkaar gesproken: hoorde gister van iemand die in december jarig is, terwijl zijn zus van januari datzelfde geboorte jaar is. Dat is pas snel zeg!

DDDJ take it easy, lekker weer in je ritme komen meissie!

Noa mooi dat het weer goed gaat met Lotte (hier helaas wel een puf mondkapje gekregen laatst)

En dus lekker vakantie in het vooruitzicht!

Kay ook lekker zn gangetje.

Veel plezier alvast voor zaterdag, (zegt me eerlijk niets dat festival) maar als je er al zolang op wacht moet het wel bijzonder zijn.

Stier, 12 september, Amy zwaai nog even snel naar jullie!

Ga naar beneden naar mn mannetje zie je!

Die is op wintersport geweest. Gisterochtend vroeg terug, maar toen de hele dag (tot 20:30 en toen nog opruimen) visite gehad voor de 1e verjaardag van Uniboy, dus nog niet eens fatsoenlijk met mn man kunnen praten/knuffelen.

Maar gister wel leuk gehad!

Het lijkt hier nu wel Bart Smit, zoveel kado's.

En gek hoor, liep zaterdag en gister wel steeds te denken: vorig jaar om deze tijd zus en zo.

Kind is alleen niet veel gegroeid/aangekomen, door steeds ziek zijn.

10,3kg. en 77cm. dat is maar 6 ons erbij in 3 maanden.

Vandaan getakteerd op KDV, was ook heel leuk, heb tuurlijk even foto's gemaakt.

Had gister ook alles versierd hier, en er een hoop werk van gemaakt, was echt geslaagd.

Verder sukkelen we hier maar door met gebroken nachten en kwakkelende mensen met griepjes en virussen (heb ook mn bloed maar eens laten prikken, voordat ik uit elkaar val).

En nu staat man hier ook naast me, want we hebben een wakkere Henkie in zn bed staan.

XXX
Hé Universe jullie natuurlijk nog gefeliciteerd met jullie grote man. Pff ik had dat ook zo erg de 1e verjaardag terugdenken, werd er bijna helemaal emotioneel van X-D

En wat sneu dat jullie allemaal zo blijven kwakkelen ik hoop dat jullie snel weer helemaal fit zijn.

Nala, gezellig hoor zo'n meidenavond. Balen dat jullie nu nog geen duidelijkheid hebben over het bloed van je man en de verdere stappen.

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen.

Yasmijn, zitten je nagels er nog aan? Anders weet ik wel een goeie nagelstyliste X-D :rofl:

Duik nu lekker mijn bedje in. Weltrusten

Groetjes

p.s Brabbel 10 januari is ook een mooie dag (is mijn man jarig X-D)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven