blijft nog beetje bedoeling van de club onduidelijk.
TO wil een schema om te neuken? voor haar zelf niet neem ik aan want je geeft gewoon aan wanneer je wil. Wil je weten wat en hoevaak anderen het doen en met wie ofzo?
of moet er een schema komen van alle schrijvers op het TO om het dan en dan met elkaar te gaan doen?
blijft nog beetje bedoeling van de club onduidelijk.
TO wil een schema om te neuken? voor haar zelf niet neem ik aan want je geeft gewoon aan wanneer je wil. Wil je weten wat en hoevaak anderen het doen en met wie ofzo?
of moet er een schema komen van alle schrijvers op het TO om het dan en dan met elkaar te gaan doen?
Nee het gaat om het neuken zelf, en als je neukt in plaats van klust hoe vaak dat dan leidt tot een baby. Zoiets.
Nog een aanvulling: er is een knutselclub, een klusclub maar om een baby te krijgen is t makkelijkste om gewoon te neuken ipv te knutselen of klussen, en daar was nog geen club voor, vandaar.
Buiten dat willen we erg graag weten waarom mensen het klussen of knutselen of dancen noemen, want het is en blijft gewoon neuken.
Dit is toch gewoon een kletstopic over neuken? En het schema, dat is bedoeld om even terug te kijken wie er ook al weer allemaal nog meer neuken, waarom ze neuken en hoe vaak ze neuken. Gewoon als geheugensteuntje, zodat je wat makkelijker in kunt gaan op de dingen die zij te vertellen hebben over hun neukavonturen.
Of snap ik nou de hele opzet van de babypijler niet?
je snapt m hartstikke goed!
wil je ook in dat schema of niet? zo ja wat is je neukfrequentie geweest de afgelopen week en je neukt niet voor een beeb denk ik he? die van jou is toch nog niet zo oud?
Nee, die van mij is nog maar drie maanden, dus ik sla nog even een paar rondjes onveilig neuken over. Ach en heel eerlijk gezegd komt het van veilig neuken ook niet echt, dus zet mij voor deze week maar op -3.
Handig, zo'n editfunctie. Behalve als je al gequote bent.
Ik bedacht me later dat er weinig veiligs of onveiligs aan was, aan neuken. Ik bedoel: je hoeft er geen helm bij op ofzo. (Gordels kunnen naar keuze, maar dat lijkt me dan wél weer sekspijlermateriaal)
Eigenlijk is neuken onveiliger dan klussen, dan heb je namelijk wel een helm op en een veiligheidsbril. Voor rondspattende deeltjes enzo.