Kinderen
alle pijlers
positiekleding, domme vraag...
zondag 6 januari 2008 om 21:35
maandag 7 januari 2008 om 18:18
Wat beha's betreft heb ik denk ik tot een maand of 6 mijn gewone bh's gedragen, daarna heb ik meteen voedingsbeha's gekocht omdat ik die toch nodig zou hebben. Bij de Prenatal heb ik trouwens best wel leuke voedingsbeha's gekocht. Met een kantje en zeker niet zo lelijk als die van de Hema, hij zat ook lekkerder.
Die van Anita lijken me ook wel prettig maar deze waren een euro of 20 dus dat is toch nog een stuk voordeliger.
Ik ben straks ook in de zomer hoogzwanger maar ik hou dan weer helemaal niet van jurkjes en rokjes, vooral omdat je benen zo tegen elkaar plakken. Alleen met een pantybroekje oid eronder is dat wel te doen. Maar een paar leuke capri's met een shirtje erop vind ik al prima.
Nog een voordeel, je hebt geen probleem met laarzen die niet meer dicht kunnen (zoals ik de vorige keer had) want je kan gewoon lekker op je slippertjes of gympen.
Die van Anita lijken me ook wel prettig maar deze waren een euro of 20 dus dat is toch nog een stuk voordeliger.
Ik ben straks ook in de zomer hoogzwanger maar ik hou dan weer helemaal niet van jurkjes en rokjes, vooral omdat je benen zo tegen elkaar plakken. Alleen met een pantybroekje oid eronder is dat wel te doen. Maar een paar leuke capri's met een shirtje erop vind ik al prima.
Nog een voordeel, je hebt geen probleem met laarzen die niet meer dicht kunnen (zoals ik de vorige keer had) want je kan gewoon lekker op je slippertjes of gympen.
maandag 7 januari 2008 om 20:06
Ik vind positie kleding ook vreselijk, de enige winkels waar ik een beetje kan slagen is de prenatal maar god wat een slechte kwaliteit! Verder Future maman en noppies dan houd het wel een beetje op.
en idd dievoedingsbeha's van de HEMA wat een lelijke dingen zeg! en aangezien je ze niet kan passen kom je er thuis pas achter dat het ook nog lijkt bij het dragen alsof je tiet onder je oksel hangt
ik kan er gewoon niet leuk uitzien tijdens een zwangerschap ik ben gewoon een enorme opgezwollen koe dan, wat fleurtje geloof ik al eerder zij over de hennes dat je iets ziet wat je heel leuk lijkt behalve als je het dan zelf aan hebt (overigens vind ik de voedingsshirts van de hennes helemaal top die draag ik nu al omdat ze zo lekker rekbaar zijn )
gelukkig nog maar een paar weekjes
en idd dievoedingsbeha's van de HEMA wat een lelijke dingen zeg! en aangezien je ze niet kan passen kom je er thuis pas achter dat het ook nog lijkt bij het dragen alsof je tiet onder je oksel hangt
ik kan er gewoon niet leuk uitzien tijdens een zwangerschap ik ben gewoon een enorme opgezwollen koe dan, wat fleurtje geloof ik al eerder zij over de hennes dat je iets ziet wat je heel leuk lijkt behalve als je het dan zelf aan hebt (overigens vind ik de voedingsshirts van de hennes helemaal top die draag ik nu al omdat ze zo lekker rekbaar zijn )
gelukkig nog maar een paar weekjes
maandag 7 januari 2008 om 20:34
ja fleurtje dat deed ik ook zat nog het lekkerst ook, inmiddels die omvang bereikt dat dat dus niet meer lukt helaas. ik heb zat heerlijke lange strech hempjes, maar mn gewone spul... nou ja lama Ik wordt voor mn werk ook geacht er wat netter uit te zien maar wat had ik daar de laatste werkweken moeite mee zeg! en dan ben ik nog vervroegt de ZW in gegaan ook.
maar goed inmiddels is mn 'garderobe' uitgebreid met 4 hennes voedingsshirts en 2 zwarte prenatal joggingbroeken mét vorm, zo kom ik de laatste 4 á 6 á 8 weken wel door, en joh je krijgt er toch iets moois voor terug
o god ik herinner me ineens een pasmoment van een waanzinnig leuk rokje voor kerst, behalve in mijn maat dus, ik kon wel janken hahaha
maar goed inmiddels is mn 'garderobe' uitgebreid met 4 hennes voedingsshirts en 2 zwarte prenatal joggingbroeken mét vorm, zo kom ik de laatste 4 á 6 á 8 weken wel door, en joh je krijgt er toch iets moois voor terug
o god ik herinner me ineens een pasmoment van een waanzinnig leuk rokje voor kerst, behalve in mijn maat dus, ik kon wel janken hahaha
maandag 7 januari 2008 om 22:10
Ik heb veel gelopen in lange (zwangerschaps of gewone) shirts van de hennes, met daarover een eigen shirt.
Qua broeken moest ik wel aan de zwangerschapsbroeken, maar met een goede spijkerbroek en wat nette broeken ben je ook al een eind.
Wat ik ook erg veel gedragen heb is een strapless tricot jurkje: Die kon over een zwarte broek met een vestje er over, én ik kon hemnaar beneden trekken (dus met het stukje voor je tieten over je buik zeg maar) dan was het een wat langere rok. Nette schoenen er onder en klaar!
Oh, ik heb wel zwangerschaps BHs gedragen. Erg practisch dat ze mee rekken en zitten erg lekker. OK, niet het meest sexy, maar dat kon me niet veel schelen toen. En ik heb nooit van die zwangerschapstenten gedragen. heupslips van de hema die ik toch al graag droeg zaten ook prima.
Qua broeken moest ik wel aan de zwangerschapsbroeken, maar met een goede spijkerbroek en wat nette broeken ben je ook al een eind.
Wat ik ook erg veel gedragen heb is een strapless tricot jurkje: Die kon over een zwarte broek met een vestje er over, én ik kon hemnaar beneden trekken (dus met het stukje voor je tieten over je buik zeg maar) dan was het een wat langere rok. Nette schoenen er onder en klaar!
Oh, ik heb wel zwangerschaps BHs gedragen. Erg practisch dat ze mee rekken en zitten erg lekker. OK, niet het meest sexy, maar dat kon me niet veel schelen toen. En ik heb nooit van die zwangerschapstenten gedragen. heupslips van de hema die ik toch al graag droeg zaten ook prima.
dinsdag 8 januari 2008 om 21:19
en dan nog iets: als je voor broeken al lengtemaat 36 hebt (en long wear van m&s dus niet lang genoeg is - standaard) en longsleeves voor je zwangerschap al 3/4 mouwen betekent... en winkelen altijd bestaat uit: heel soms iets vinden dat past en niet uit een dure speciaalzaak moet komen... hoe kom je dan nog aan leuke zwangerschapskleding??? lees: ramp o ramp voor 1m90 zwangeren!
dinsdag 8 januari 2008 om 21:33
Ik heb 2 broeken van de H&M, een nette en een spijker met van die stretchbanden. Ze zitten heerlijk, staan prima en waren niet duur. Verder een nette zwarte broek besteld bij de Wehkamp (voor het eerst in mijn leven, omdat ik zo moedeloos werd van zwangerschapskleding shoppen in de stad ), zit ook prima. Alles overigens in maatje 36, terwijl ik normaal echt wel 38 nodig heb, het is allemaal zo GROOT! Zwanger zijn lijkt me ook een ramp voor hele kleine/dunne zwangeren want die passen echt niets van die kleding.
Verder had ik al redelijk wat wikkel/stretch/tuniek jurkjes (waaronder eentje van King Louie), en ik hoop dat die nog een paar maanden mee gaan. Ben pas 4 maanden dus we moeten nog even...
En tja, wel zwangerschapsbeha's dus.. ze zitten gewoon zoveel lekkerder dat het me even niet meer kan schelen hoe het eruit ziet, sexy word ik aan het eind van het jaar wel weer (hopelijk)
Verder had ik al redelijk wat wikkel/stretch/tuniek jurkjes (waaronder eentje van King Louie), en ik hoop dat die nog een paar maanden mee gaan. Ben pas 4 maanden dus we moeten nog even...
En tja, wel zwangerschapsbeha's dus.. ze zitten gewoon zoveel lekkerder dat het me even niet meer kan schelen hoe het eruit ziet, sexy word ik aan het eind van het jaar wel weer (hopelijk)
woensdag 16 januari 2008 om 14:22
Wat een ramp, die positiekleding!
Zelf probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.
Heb nog tot 5 maand mijn 'normale'broeken aan gehad, met een groot elastiek van knoop naar knoopsgat en daar dan weer een brede riem om heen, maar helaas gaat dat nu niet meer.
Bij H&M ben ik redelijk gelsaagd voor een leuk broek (voor mooie prijs!).
Voor shirts/longsleeves/hempjes ga ik ook naar de HM, koop dan XL en heb zodoende een leuke basis. Verder combineer is dan met tuniekjes (ook weer HM) en bolero's (zo heet dat toch?) en lange truien. Geen positiekleding hoor, gewoon een maatje (of twee) groter.
voedingBH's heb ik aangeschaft bij de OTTO, van petit fleur, helaas zonder beugel, maar wel met een kleurtje en waarempel zelfs een bloemetje hier en daar. Ik draag trouwens tijdens de zwangersschap ook alvast de voedingsbh's, anders ben ik kapitalen kwijt aan lingerie (die ik niet eens mooi vind).
Heb ook geen speciaal ondergoed gekocht, het meeste zit nog prima, zou niet weten waarom ik van die hoge onderbroeken aan moet?
Al met al, geef ik zo min mogelijk geld uit aan kleding tijdens de zwangersschap, ik spaar het liever, zodat ik straks, als ik hopelijk weer mijn ouder figuur terug heb, lekker los kan gaan met winkelen.
Zelf probeer ik het zoveel mogelijk te beperken.
Heb nog tot 5 maand mijn 'normale'broeken aan gehad, met een groot elastiek van knoop naar knoopsgat en daar dan weer een brede riem om heen, maar helaas gaat dat nu niet meer.
Bij H&M ben ik redelijk gelsaagd voor een leuk broek (voor mooie prijs!).
Voor shirts/longsleeves/hempjes ga ik ook naar de HM, koop dan XL en heb zodoende een leuke basis. Verder combineer is dan met tuniekjes (ook weer HM) en bolero's (zo heet dat toch?) en lange truien. Geen positiekleding hoor, gewoon een maatje (of twee) groter.
voedingBH's heb ik aangeschaft bij de OTTO, van petit fleur, helaas zonder beugel, maar wel met een kleurtje en waarempel zelfs een bloemetje hier en daar. Ik draag trouwens tijdens de zwangersschap ook alvast de voedingsbh's, anders ben ik kapitalen kwijt aan lingerie (die ik niet eens mooi vind).
Heb ook geen speciaal ondergoed gekocht, het meeste zit nog prima, zou niet weten waarom ik van die hoge onderbroeken aan moet?
Al met al, geef ik zo min mogelijk geld uit aan kleding tijdens de zwangersschap, ik spaar het liever, zodat ik straks, als ik hopelijk weer mijn ouder figuur terug heb, lekker los kan gaan met winkelen.
woensdag 16 januari 2008 om 14:54
Oh ik vond het juist leuk.. Ik had een hele mooie spijkerbroek met band gekocht van Mamalicious, die draag ik nu nog steeds ( 39 wkn + 3 dgn )
en mooie nette broek bij Prenatal ook nog steeds aan.
H&M heb ik een hele leuke spijkerrokje gekocht ook niet duur.
Alles heb ik gekocht in eigen maat. En ben behoorlijk aangekomen in zwangerschap.
Idd wat Fleurtje al zei, met een maillot voor in de winter of legging.
Had leggings in een grote maat gekocht en over mij buik heen getrokken.
Bij MissEtam zwangerschapsmaillot gekocht.
Aanrader voor thuis de zwangerschaps joggingbroeken van H&M. Heerlijk.
Droeg veel gympen en heb de afschuwelijke Uggs gekocht voor met de kou en die kan ik ook als enige aan nu met mijn dikke enkels..
Qua shirtjes, draag ik nog veel van mijn eigen shirtjes. Heb wel een paar tunieken gekocht maar niet met die teksten erop hoor maar gewoon lekker normaal.
Beetje veel geschreven maar succes
en mooie nette broek bij Prenatal ook nog steeds aan.
H&M heb ik een hele leuke spijkerrokje gekocht ook niet duur.
Alles heb ik gekocht in eigen maat. En ben behoorlijk aangekomen in zwangerschap.
Idd wat Fleurtje al zei, met een maillot voor in de winter of legging.
Had leggings in een grote maat gekocht en over mij buik heen getrokken.
Bij MissEtam zwangerschapsmaillot gekocht.
Aanrader voor thuis de zwangerschaps joggingbroeken van H&M. Heerlijk.
Droeg veel gympen en heb de afschuwelijke Uggs gekocht voor met de kou en die kan ik ook als enige aan nu met mijn dikke enkels..
Qua shirtjes, draag ik nog veel van mijn eigen shirtjes. Heb wel een paar tunieken gekocht maar niet met die teksten erop hoor maar gewoon lekker normaal.
Beetje veel geschreven maar succes
woensdag 16 januari 2008 om 15:51
woensdag 16 januari 2008 om 16:37
woensdag 16 januari 2008 om 16:58
Anita heeft zwangerschapsbh's met beugels. Zijn wel wat slapper dan (mijn) normale bh's (maar dat vind ik ook altijd van Hema bh's, ik heb normaal best dure zeg maar), maar zitten veel lekkerder dan zonder beugel. Ik heb in mijn eerste zwangerschap eigenlijk alleen normale bh's met beugel gedragen, maar dat was het toch ook niet helemaal (te strak en beugel prikte in mijn oksel, want die liep hoger door dan die van zws-bh). De bh's die ik had kostten ongeveer 50-55 euro, ik had er twee, 1 in de was en 1 aan.
woensdag 16 januari 2008 om 21:14
mwah, valt volgens mij wel mee, buik en borsten zijn wel flink gegroeid, maar wil nu liever iets ruimere kleding, dat zit lekkerder. Bovendien doe ik dat met name bij tuniekjes en XL is vaak wat langer, zodat het over mijn buik valt/blijft vallen. Ik weet niet hoe dit bij andere winkels is, maar bij HM pas ik zo alles, ideaal....
donderdag 7 februari 2008 om 12:27
Ha, ja ik mag er ook weer aan... Had besloten het zo lang mogelijk uit te stellen, maar met acht weken is het nu al nauwelijks te verbergen op mn werk, dus ik vrees met grote vrees...... Maar goed, ben in de zomer zwanger, dus ik kom al een heel eind met mn King Louie-jurkjes. Ga dit keer alleen wel een goede spijkerbroek kopen!
Ben je alweer dertien weken? Gaat jouw buik nu niet sneller dan de eerste keer?
Ben je alweer dertien weken? Gaat jouw buik nu niet sneller dan de eerste keer?
donderdag 7 februari 2008 om 13:19
Volgens mij gaat hij niet echt sneller. Maar mijn vorige zwangerschap is alweer 4 jaar geleden, dat scheelt denk ik ook wel wat, alles was toch echt wel weer terug op zijn plek en verstevigd enzo. 's Avonds is hij wel dikker hoor, maar dan vooral wat hoger, waar nog helemaal geen baby zit dus hoe dat dan kan....
Ik heb laatst naar de King Louie jurkjes gekeken. Jij droeg ze toch met een legging eronder? En wat voor schoenen dan erbij?
Ik heb laatst naar de King Louie jurkjes gekeken. Jij droeg ze toch met een legging eronder? En wat voor schoenen dan erbij?
donderdag 7 februari 2008 om 13:22
Raar is dat he, dat het dan hoger zit. Zal wel iets met de baarmoeder te maken hebben, die aan het oprekken is...
Ik draag ze idd met een legging eronder (of een maillot) met laarzen! Sommige joggingbroeken kunnen er ook onder. Volgens mij heb ik daar in het bgin van het topic een plaatje van geplakt (van die broek). Ik ga even kijken!
Ik draag ze idd met een legging eronder (of een maillot) met laarzen! Sommige joggingbroeken kunnen er ook onder. Volgens mij heb ik daar in het bgin van het topic een plaatje van geplakt (van die broek). Ik ga even kijken!