Entertainment alle pijlers

Moderator

05-07-2007 00:40 269 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik deze pijler daar ook alleen voor en laat het niet verzanden in allerlei off topic berichten. Want het risico bestaat dan dat bepaalde verzoeken worden ondergesneeuwd. Wanneer je een berichtje plaatst hier, zal ik het zo snel mogelijk bekijken. Hou er echter rekening mee dat ik niet 24 uur per dag on line ben en dat het dus even kan duren. Mailen kun je ook naar vivaangel3@gmail.com .
Natuurlijk... Daarom stel ik voor: negeren die handel. Heeft zij er ook geen lol meer aan (Rufus schijnt een vrouw te zijn).
Weet je wat kinderachtig is...........alles copiëren van amerika!
Mag Rufus een ban? Het is namelijk heel sneu om zoiets te verraden. Nu weet ik straks dus al wie de winnares is...
Weg met Rufus s.v.p..
rufus schreef op 09 januari 2008 @ 21:01:

Weet je wat kinderachtig is...........alles copiëren van amerika!
Ja dat heb je al eerder gezegt en wat is je punt??
Mag de spoiler van Rufus weg in het topic van ANTM? Het wordt een beetje irritant zo langzamerhand. Is volgens mij al de 3e keer.
De spoiler is wederom verwijderd.
Wat mijn punt is..............dat iedereen altijd afgeeft op amerika maar ondertussen alles na aapt. Beetje hypocriet!
open daar dan een topic over op bijv. actueel Kindje. Dat is stukken volwassener dan spoilers op en topic neer strooien.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Viva Angel3 schreef op 09 januari 2008 @ 22:03:

De spoiler is wederom verwijderd.
En rufus ? Die heeft , mag ik hopen, op zijn minst een fikse waarschuwing ?
Ja, wat gebeurd er met Rufus? Er wordt niet eens op gereageerd hier?!?
boompje schreef op 10 januari 2008 @ 06:45:

Ja, wat gebeurd er met Rufus? Er wordt niet eens op gereageerd hier?!?
Zou ik ook heel graag willen weten ja!
Er gebeurd niks met mij want ik heb niks fouts gedaan. Kijk maar eens in de regels daar staat nergens dat je geen 'spoiler' mag plaatsen.
Vorige keer stond er op het vorige topic, dat na het spoilen je een ban zou krijgen.

Angeltjes; alsjeblieft!!!
Angel, wat gaan jullie doen aan Rufus? Mag dit zomaar, zieken op het forum? IK ben wel benieuwd wat jullie beleid daarin is.
Ik ook!
rufus schreef op 10 januari 2008 @ 13:53:

Er gebeurd niks met mij want ik heb niks fouts gedaan. Kijk maar eens in de regels daar staat nergens dat je geen 'spoiler' mag plaatsen.
Nee het staat niet in de regels maar er is ook nog zie iets als een beetje nadenken. En om zo de boel te verpesten voor een hoop mensen dan ben je wat mij betreft een erg zielig persoon.
*negeermodus wat betreft Rufus nog steeds aan...*

Hee, hoorde ik daar een lama schijten?
tuurlijk wordt er niet gereageerd, das het angel beleid hier op viva. Heb ook weken geleden al eens aan angel2 een voor haar moeilijke vraag gesteld. Die zwijgt ook nog steeds in de hoop dat het doodbloed.
rufus schreef op 10 januari 2008 @ 13:53:

Hoezo 'niets fouts'? Je hebt twee waarschuwingen gehad, ik heb duidelijk aangegeven dat het plaatsen van een spoiler of zo jij wilt een verpester onder het provoceren van medegebruikers valt. De gevolgen van een volgende overtreding zijn bekend.
Misschien maar eens een nieuw onderwerp openen. (de winnaar is.......!)
Angel, ik zie net toevallig (ik ben geen vaste bezoeker van dat topic) dat rufus in het ANTM-topic een duidelijke hint geeft over wie gaat winnen, ik als niet-kijker kon heel gemakkelijk zien wie er gaat winnen. Beetje lullig.
rufus schreef op 10 januari 2008 @ 23:13:

Misschien maar eens een nieuw onderwerp openen. (de winnaar is.......!)
Open een topic waarom je zo'n sneaky forummer bent. Dat je hoe dan ook het kijkplezier van anderen wilt vergallen. Nee de mijne gelukkig niet want ik kijk het programma niet maar ik ben erg benieuwd naar je beweegredenen. Heel bewust loop je te bashen op dat topic, ondanks waarschuwingen. Ik zie er gewoon de lol niet van in.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
JU-HUF Rufus plaagt ons WEER!
Gussie, ik zou gewoon een email naar 1 of 2 angels sturen. Doe je naar A1 en A3 ofzo. Angel 3 weet er ook vanaf gezien haar posting hier.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven