Januari 2008 gaat (langzaam maar zeker) richting verlof

09-11-2007 11:46 1614 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://i201.photobucket.com/albums/aa306/januari2008/Tabel_januari_2008_viva.jpg
Ja sorry Mango maar heb nu echt al een klein uur om de 5 min lichte weeën.. Net of er een mes in van buik wordt gestoken !!

hahah dus jij ben bevalling klaar, ik hoop het voor je meis :cheer2:

Ja volgens mij is San ook bezig hoor.. die stiekemerd
Zet hem op Brabbel, ik duim voor je. Maar niet erg aardig dat je misschien voorkruipt hoor! 8-P

Ik heb vandaag de maaltijd gegeten waarna het vorige keer allemaal op gang kwam; appelpannenkoek met kaneel en bruine suiker ne verse ananas. Dus wie weet?
Choco mama, bedankt voor het doorgeven!

Het wordt nu volgens mij een wedstrijdje tussen San en Choco! Maar Brabbel ziet er ook veelbelovend uit! Misschien wel een babyboom zo voor het weekend!

En bij Mango zijn ook voorspellende woorden gesproken, dus wie weet!

Hier inmiddels ook weer wat pijnlijkere harde buiken / weeen, maar ik hoop maar nergens op! Sinds gister gebeurt dit regelmatig, maar het zakt ook steeds weer af.....
hele korte meld: gisteren in ziekenhuis bevallen van dochter manon, 3020 gram en een plaatje.

iedereen verder nog succes, probeer binnenkort weer te reageren, maar moet nog even beetje bijkomen

gr murpeltje
Hallo allemaal,

Ben ik ook weer eens. Ik heb even vluchtig wat doorgelezen en al gezien dat er weer baby's geboren zijn. Allemaal heel erg gefeliciteerd!

En voor de wachtenden, veel succes!!

Ik ben vooral bezig met herstellen. Mag/kan bijna niks. Het komt vast weer goed, maar voor nu is het af en toe best moeilijk.

Gelukkig gaat het met onze kleine meid goed!

Ik probeer snel weer wat van me te laten horen.

Liefs, Hezter

p.s. ik wil de naam liever niet op de viva zetten maar ik zet haar binnenkort wel op de groep.
Goeie morgen Hezter, ik was wel erg geschrokken van je verhaal over je bevalling, Echt geen wonder dat je daar even van moet herstellen. Neem er de tijd voor.

Ik ben al vanaf 5 uur op, kon niet meer slapen, de bevalling van mijn dochter wordt vandaag opgewekt. Ze is 13 dagen over tijd. En nu maar hopen dat alles goed gaat!

De andere meiden hier, wel gefeliciteerd met jullie babies en diegenen die nog moeten, veel succes!
Murpel....Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Manon! Ik had helemaal niet in de gaten dat je misschien al aan het bevallen was. Doe maar rustig aan en herstel maar snel.

Hezter, rottig he? Hopelijk herstel je snel. Gaat het nu wat beter met het dwarse van zoon?

Toety, succes vandaag!

Helaas heeft mijn diner van gisteren deze keer nier het gewenste effect gehad. Dus baby zit er nog in.

Vaochtend heerlijk met dochter (2,5 ) in bed liggen keuvelen. Ze had haar handjes om mijn buik en zei tegen de baby: "babietje, ga maar boren worden. Is hier so zellig!" En tegen mij: Hi hij schopt!

Verder hele verhalen over dat hij vies is als hij geboren wordt, dat papa de vieze luiersuit mag doen, dat hij in de box mag, over nieuwsgierig zijn, of ze mag helpen en wanneer hij dan geboren wordt. Zo leuk dat onderonsje tussen haar, haar broertje en mij.

Grz Yada
Nou Tieger er valt weer een hoop bij te werken: Hezter, murpel. Waarschijnlijk San, Choco en Brabbel vandaag. Spannend!
Murpeltje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! :cheer2: geniet lekker van elkaar en kom eerst maar rustig bij!!

Brabbel: hoe is het met jou? Hebben de krampen door gezet?

Elfje: D-day voor jou! Zet 'm op meid! Of ben je al stiekem bezig? ;-)

Yada: jammer dat de pannekoek niet geholpen heeft! Over pannekoeken gesproken.... Mmmh, die ga ik tussen de middag maar eens eten! Wat ontzettend schattig van je dochter! Heerlijk zo samen even in bed en keuvelen.

Ongeduld: hoe is het bij jou? Hebben ze nog doorgezet? Ik hoop het zo voor je!!

Toety: spannende dag voor jullie! Ik hoop dat je kleinkind er snel is! Balen voor je dochter dat ze al zo lang overtijd is. :-( Laat je even weten wat het geworden is en hoe het gegaan is?

Hier vanacht en vanochtend af en toe lichte krampen. Nu is het weer rustig. Straks naar de gyn. Ben benieuwd wat hij zegt. Gaan ze rond deze tijd ook inwendig voelen? Daar zie ik zo tegenop. Heb nog nooit een inwendig onderzoek gehad.

Inderdaad yada straks een hele babyboom hier! Staks komt mijn nachtmerrie nog uit. (iedereen al bevallen, behalve ik 8-P )

Sterkte voor de bevallende dames en de wachtende dames!
Murpeltje, gefeliciteerd met jullie dochter Manon!!!

Nu komen ze wel snel achter elkaar, vandaag Chocoleentje nog. Misschien Brabbel wel, die had toch vrij regelmatige krampen? En San natuurlijk. Van Ongeduld werd ook al snel een bevalling verwacht door de gyn. Voor Elfje vandaag D-day, misschien is ze nu ook al bevallen.

En Mango volgens de cursus-mevrouw ging jij deze week al bevallen, dus dan ben je in ieder geval voor mij. Dat scheelt toch?

Haha, dit is gewoon mijn derde zwangerschap, maar ik heb nu gewoon weer zoiets van, zie je, die van mij blijft gewoon zitten. Zal je altijd zien. Mopperdemopper. Die voorweeen doen ook niks, mopperdemopper.... Ik wil gewoon eens lekker slapen. O.o Lekker labiel dus. X-D

Gisteravond ben ik op advies van de verloskundige voor het slapen gaan in bad gegaan en heb ik 2 paracetamol genomen. Ik heb wel iets meer geslapen nu en ik heb in ieder geval minder last van mijn rug gehad. Dus dat probeer ik vanavond nog maar een keertje.

Yada, wat lief van je dochtertje, dat is toch om bij weg te smelten. :love:

liefs, Lella
Oh ja Mango, ik heb de vorige zwangerschappen pas tijdens de bevalling inwendig onderzoek gehad en nu dus voor het eerst voor de bevalling en dat was ook niet standaard zeg maar. Als er geen reden voor is doen ze het waarschijnlijk niet hoor. En dat toucheren stelt naar mijn mening sowieso niet zoveel voor. Ik moest alleen even over mijn gêne heen stappen gisteren. Tijdens de bevalling heb ik sowieso geen gêne meer. X-D
Meld met beeb in de buik.. helaas niet doorgezet, alles nam na 9 uur af helaas !!

Murpel gefeliciteerd met jullie dochter !! Stiekemerd..

Nou ben ook wel heel erg benieuwd naar San..

was ff snel zal zo ff meer reageren maar ga nu ff lekker naar de schoonheidspeicaliste
MELD!

Jij mag ook nog niet Brabbel, Mango is eerst, hahaha....`

Mango, je hoeft je niet druk te maken over een inwendig onderzoek, het voelt niet "fijn", maar tis niet pijnlijk... en zet je maar over je gene heen, zo'n gyn doet niet anders, zo moet je maar denken! Succes iig.

Murpeltje, gefeliciteerd!!! met jullie dochter Manon, manlief zal errug jaloers zijn over de naam..., dat was écht zijn favoriet! Heb hem afgekeurd, mijn vriendinnetje heet al zo, vandaar!! Hoop dat alles vlot is gegaan en dat je snel hersteld! Laat je lekker verwennen en vooral: geniet!

Choco, oehhhh wat spannend! en Choco-mama, bedankt voor het op de hoogte houden, het is altijd fijn te weten waar iedereen uithangt...

En dat brengt me bij San..... waar ben je meid??

Yada, ach wat enorm schattig van je dochtertje... Ze kan al heel goed praten dan?? of niet? Mijn kleine meid is nu 2 jaar en 3 maanden, maar zegt écht nog niet zoveel, al moet ik zeggen dat het nu wel heel hard gaat met dat praten, ze weet steeds meer woorden en gaat al echt kleine zinnetjes zeggen.

Hier is alles nog rustig, slaap alleen heel slecht sinds het bed omhoog staat en dat vieze zeil er op ligt. Ik zweet me echt rot, pfffff... Hebben jullie (nog niet bevallen dames) ook zo'n matrasbeschermer op het bed liggen? Ik moet er echt niet aan denken dat ik hier nog ruim 3 weken op moet liggen, jaggg...

Kleine meid heb ik vandaag nog lekker thuis, ondanks dat het echt heel goed met haar gaat, weet niet of ondanks de antibiotica het besmettingsgevaar al helemaal is geweken. Ze was wel een beetje boos, wilde ook graag en brachten natuurlijk wel haar broertje naar de psz. Toen maar even met de auto langs mijn moeder gereden voor een bakkie (had ik mooi weer ff een leuk ritje) en daarna een lekker broodje gehaald bij de bakker, die hebben we net op. Nu is ze lekker aan spelen in de speelkamer beneden (we wonen drive-inn) en ik zit met een bakkie thee hier in de keuken te forummen en te luisteren naar haar zingen... heerlijk.

Meiden, ga zo weer ff wat doen.

Kus Mondy
[quote]mango82 schreef op 10 januari 2008 @ 09:41:

Ongeduld: hoe is het bij jou? Hebben ze nog doorgezet? Ik hoop het zo voor je!!

Toety: spannende dag voor jullie! Ik hoop dat je kleinkind er snel is! Balen voor je dochter dat ze al zo lang overtijd is. :-( Laat je even weten wat het geworden is en hoe het gegaan is?

quote]

Ja, ik laat het wel even weten....ja het is reuze spannend, ik loop al die maanden al te brullen dat oma worden zo gemakkelijk is hehehe, maar dat valt nog vies tegen.
Effe ego, want ik zit niet zo lekker in mijn velletje.

Vannacht nauwelijks geslapen, eigenlijk alleen af en toe gedommeld. Rond 4 uur nam alle activiteit weer af en nu lijkt het weer wat op te komen. Ben bekaf. Morgen weer naar het ziekenhuis, ben beneiuwd wat ze zeggen.....
Ondanks dat ik wel eerst ben vind ik het wel enrom balen voor ongeduld en Brabbel. Kom op baby's en buiken, zet nou eens door zeg!! X-@

Hier net terug van de gyn. Het liep 45 min. uit daar!! Heb echt een enorm zere rug van het zitten of zou het wat anders zijn.... ;-) Ik heb lichte krampen, maar er zit geen regelmaat of stijging in.

De gyn vertelde nog dat er de dag na mijn draaipoging, nog een mislukte draaipoging had plaats gevonden. Deze vrouw was gister bevallen en het was een prachtige en snelle bevalling. Dat gunde hij mij ook. Nou das lief.

Ik moet maandag weer voor controle.

Mondy: ik heb van de buurvrouw een molton gekregen met een speciaal laagje. Dit zweet een stuk minder dan dat beroerde zeiltje. Ik vond het echt een hel dat ding.

Fijn dat het weer wat beter gaat met je dochter!

Mooi ik zal ff mijn broodje opeten (ook lekker bij de bakker weg) en dan op bed! Ojee ik zou pannekoeken eten. Nou ja ander keer maar! X-D

Liefs,

Mango
Oioioi het was zo lekker.. ben er helemaal suf van, echt heerlijk !!

Oh Ongeduld wat kut zeg, misschien dat je nu ff wat kan slapen..

Mondy ik heb van vriendin een jersey overtrek gehad met aan de onderkant een soortige zeiltje daarover heb ik mijn 2 persoons overtrek, ik voel er niks van en het helpt wel want zij is er op bevallen. Bij de Ikea vandaan zag ik .

Oh heerlijk zo`n zingend ziek meissie he ?! Altijd wel een goed teken

Mango nou ik hoop jouw ook zo`n bevalling toe meis..

hahah kreeg ik net op haar stoel,echt krampen pppfff, dus ik in mijzelf nee niet nu niet nu, lag ik daar met een chocolade masker op, krampen weg te puffen hahaah
Mondy, mijn dochter is 2 jaar en 7 maanden en is heel talig. Wilde van kleins af aan veel voorgelezen worden, onthoudt vele liedjes na 2x horen en iedereen kletst volop tegen haar. (Maar papa is heel muzikaal. Speelt en zingt bijna ieder liedje na een enkele keer horen na. Mama is leerkracht en kent onnoemlijk veel kinderliedjes en leert haar veel woorden en leest veel voor. )Echt mooie langze zinnen komen eruit. Favoriet: "Mama, vertel eens van toen ik een babietje was?" Die hoor ik zo'n 4x per dag voorbijkomen nu. (oeh wat een opschepper ben ik! :-$ )

Ik leg echt niet zo'n zeiltje in bed hoor! Jakkie! Heb gewoon een dubbelgevouwen strandlaken onder mijn hoeslaken. Vorige keer was ik ook zo uit bed. Zodra de bevalling begint is er nog tijd genoeg om dat ding erin te leggen.

Mango, hoe was het bij de gyn?

Ongeduld, balen dat het maar niet doorzet zeg!

Brabbel, bij jou dus ook nog niet zo? ofnu weer wel?

Lella, mopperdemopper, maar gelukkig wel beter geslapen!
Nee hoor Yada nu weer niks aan de hand..

Werd net gebelt.... enne de maxi cosi is binnen yeah !!!!

Mijn broer gaat hem zo ophalen
Murpeltje van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Ik ben er nog, gister lukte het niet omdat ik nietkon traplopen (pc staat op zolder).

Tot morgen!

Pips

nb

Mondy, hier geen zweterige matjes enzo. Een badhandoek en maandverband, daar doe ik het mee :)
Ja maar Brabbel, jij mag ook pas bevallen als Star weer terug is hoor... ;-)

Alle anderen: succes hoor, ik roep wel niet zo hard, maar lees zeer zeker met jullie mee!!!
X-D Oh Yada, dan ligt het aan mijn man. Hier ook een juf die haar kind ontelbare boekje voorleest.... alleen dat muzikale en onthoud-talent bij vaders?? Hahahahaa :rolling:

Denk dat ik dat zeiltje er ook maar uitruk....
Sinds gisterochtend zijn wij de trotse ouders van Verona Esmée!!! Alles is prima gegaan, en dochterlief doet het prima!!

Binnenkort een uitgebreider verslag!!

Liefs San
San, gefeliciteerd met jullie dochter Verona Esmée!!!!

Wat fijn dat alles goed is en goed is gegaan.

Joehoe, weer een baby! Dat zijn er al 6 en allemaal meisjes, nou zijn meisjes ook wel heel erg leuk en ik heb er al twee dus ik kan het weten, maar het wordt nu tijd voor een jochie hoor. Elfje is misschien ook wel bezig (geweest) Dan zou zij de eerste jongen hier krijgen.

Ik ben trouwens benieuwd of Choco al bevallen is, haar vliezen werden vanochtend gebroken dus dat zal ondertussen wel. Spannend!!!

Ongeduld, een virtuele dikke knuffel voor jou, ik duim voor je dat de baby zich vandaag nog aandient.
Whaaaaaaaaaaaaaaa, wat goed!! Weer een meisje. gefeliciteerd San en wat een leuke naam!, hoor je niet zo veel!

Tjeetje, het gaat wel rap nou. Straks ben ik de laatste.... Vorige zwangerschap was ik 2 oktober uitgerekend en beviel ik 12 september, heb toen écht iedereen "ingehaald"....

IIG succes voor de meiden die nu bezig zijn, puf puf puf puf puf.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven