Entertainment
alle pijlers
het mooiste meisje v/d klas
vrijdag 4 januari 2008 om 14:03
Wat is dat nou weer voor een stom programma
gisteren gekeken en wie bepaald nou eigenlijk wat ?
ik bedoel hiermee te zeggen dat je je eigen smaak hebt
gister waren van die disco meiden en ook een paar van de Cure achtige muziek
nou ik vond die veel leuker toen en ook op de klassefoto waren zat andere leuke meiden te zien
alles is een kwestie van eigen smaak denk ik
hoe denken jullie daarover ?
gisteren gekeken en wie bepaald nou eigenlijk wat ?
ik bedoel hiermee te zeggen dat je je eigen smaak hebt
gister waren van die disco meiden en ook een paar van de Cure achtige muziek
nou ik vond die veel leuker toen en ook op de klassefoto waren zat andere leuke meiden te zien
alles is een kwestie van eigen smaak denk ik
hoe denken jullie daarover ?
zondag 6 januari 2008 om 09:30
Classpool, iedereen kan de uitzending gewoon zien op:
http://www.uitzendinggemi...3508af3f9c48c9d73ad7f7b7f
http://www.uitzendinggemi...3508af3f9c48c9d73ad7f7b7f
zondag 6 januari 2008 om 15:31
Dan zullen wij elkaar waarschijnlijk wel kennen :-)
Want ik was daar heel erg veel aanwezig, zonder een jointje te roken trouwens
En die link van uitzending gemist werkt niet voor eeuwig en sommige mensen uit Bergen (ook al zijn ze net als ik verhuisd) zullen deze uitzending misschien willen bewaren, vandaar het aanbod :-)
vrijdag 11 januari 2008 om 12:41
Net gekeken op uitzendinggemist. Vond het wel leuk om te zien. Het valt me op dat er altijd een soort twee-eenheid van knappe meisjes is. Ga eens een keer mn oude schoolfoto's bekijken om eea te checken.
off topic: een schoonmaakster aan huis en dan bloemen verkopen in een winkelcentrum....huh. Ik zou dan denk ik iets online gaan beginnen ofzo.
off topic: een schoonmaakster aan huis en dan bloemen verkopen in een winkelcentrum....huh. Ik zou dan denk ik iets online gaan beginnen ofzo.
vrijdag 11 januari 2008 om 12:50
Woeps net overheen gelezen: idd niet mijn soort dame (ik hou meer van een doe-maar-gewoon) Haar man vond ik daarentegen wel redelijk gewoon overkomen.
Wel een leuk programma om af en toe te checken, al is het alleen maar vanwege de nostalgie en tussenstukjes (nu weer george michael..die vond ik toen zelf leuk op die manier. Als ik nu terugkijk vind ik hem eng)
Wel een leuk programma om af en toe te checken, al is het alleen maar vanwege de nostalgie en tussenstukjes (nu weer george michael..die vond ik toen zelf leuk op die manier. Als ik nu terugkijk vind ik hem eng)
vrijdag 11 januari 2008 om 22:00
Heb gisteren me ook mateloos zitten verkreukelen op dat nonchalant achterover werpen van heur haar .
Vraag me af wat de mooiste meisjes er nou zelf van vinden om zich zo terug te zien op tv. De verwachtingen van de klasgenoten en eerste vriendjes zijn natuurlijk mega hoog, vooral omdat er een heel tv-programma aan het meisje wordt geschonken. Maar dan blijkt het mooiste meisje na 15 jaar toch veranderd in een volslanke sherry dame, die zo uit Gooische Vrouwen weg gelopen zou kunnen zijn, welke onflatteus met rood puffend hoofd probeert een tennisballetje te raken.
Vraag me af wat de mooiste meisjes er nou zelf van vinden om zich zo terug te zien op tv. De verwachtingen van de klasgenoten en eerste vriendjes zijn natuurlijk mega hoog, vooral omdat er een heel tv-programma aan het meisje wordt geschonken. Maar dan blijkt het mooiste meisje na 15 jaar toch veranderd in een volslanke sherry dame, die zo uit Gooische Vrouwen weg gelopen zou kunnen zijn, welke onflatteus met rood puffend hoofd probeert een tennisballetje te raken.
zaterdag 12 januari 2008 om 14:16
zondag 13 januari 2008 om 18:42
Ik vond het toch wel een leuk programma. Inderdaad een Gooische dame geworden die beter zich niet in die spijkerbroek had moeten persen.( Rits stond wat open) Is dus financieel goedterecht gekomen, met bloemen verkoop als bezigheid 3, kinderen en zwembad,en af en toe zingen.Terwijl men het goed heeft, toch ontevreden?is.Tja.Ik vond dat die anderevrouw een meer wijze /rust uitstralende persoonlijkheid was en NU knapper was. Ook slanker. Leerzaam is dat je inderdaad een hartsvriendin kunt verliezen door een opmerking. En dat daar dan -tig jaren overheen gaan en dat die vriendschap w.s. nooit meer terug komt.
woensdag 16 januari 2008 om 14:46
Wat een vreeeeselijk mens, die Elske.
Had het programma opgenomen maar heb t halverwege kijken gewist. Tjonge wat een arrogante kakmadam! Niets moois aan (zowel van buiten als van binnen)! Dan vind ik het contrast met vorige week (Birke) wel heel erg groot!!
Had het programma opgenomen maar heb t halverwege kijken gewist. Tjonge wat een arrogante kakmadam! Niets moois aan (zowel van buiten als van binnen)! Dan vind ik het contrast met vorige week (Birke) wel heel erg groot!!
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..