Oehhh de harde kern #19

15-01-2008 15:11 1999 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
X-D

:cheer2: :hello: :applause: :cheer: :blob :cheers: :jump:
.
.
.
:rofl:

Ben benieuwd hoe lang of het duurt voordat we in de 'onbegrepen topic titels' terecht komen
Stoer zeg, zelfs heel officieel in de nieuwe topic lijst!!
Ik zal wel niet bij 'de harde kern' horen, maar waarom open je een nieuw topic? Jullie kunnen toch gewoon verder in het oude?
Tja, waarom een nieuw topic. Vinden we leuk :-) Het oude zakt nu gewoon naar beneden en wij hebben weer een schone lei, zoiets.

*proost hier!*
.
.
* sluit zich ook aan bij Yas. Gewoon, omdat het leuk is een nieuw en vers topic te hebben *

Inderdaad niet leuk Punkertje, kleertjes uitzoeken... Da's weer afscheid van een periode. Maar dat had ik met name met de kleine maatjes, 56 - 62 - 68. 74 vond ik al weer minder moeilijk en gelukkig hangt ze nu al een hele poos in 80-86, dus heb ik nog geen afscheid hoeven nemen!

Wel fijn dat ze zo goed groeit!

Gauw foetsie, ik ga House kijken.
We openen een nieuw topic omdat:

:nijn: We het hartstikke gezellig vinden om bij nummer 19 te zijn

:nijn: Er heul veel nieuwe kindertjes bijgekomen zijn

:nijn: Er nog 1tje onderweg is bij de directeur van de harde kern, omdat ze ineens zin in eiersalade heeft ;-)

:nijn: Omdat je nu in ieder geval het gevoel hebt niet veuls te ver achter geraakt te zijn

:nijn: Ondat we inmiddels gehalveerd zijn qua schrijvers (fulltime wel te verstaan)

:nijn: Omdat we heel graag in de nieuwe opic wilden staan

:nijn: omdat we ook graag genoemd willen worden in de onbegrepen topictitels

:nijn: Omdat een redelijk fulltime aanwezige lid (lees niwgn) een nieuw beeldscherm heeft, die zoooo breed is, dat 42 pagina's lezen gewoon niet te doen is qua muisafstand ;-)

:nijn: en en...nou ja gewoon

* gaat gauw weer verder, voordat het iemand opvalt dat ik wel heel flauw ben vandaag *
Ik moet ook alweer de kast van Tygo verversen, meneer heeft maat 56 amper gedragen....

Ik ben wel verslaafd aan hm shop online, ook voor de kids!! Ben verliefd op de hello kitty outfits voor Bo.
.
.
.
.
Korte meld ivm zere typhand (o o o, straks ben ik helemaal arbeidsongeschikt :-( )

Er verdwijnt hier van alles in oren en ogen he haha!

Hmm ben benieuwd naar dat topic, hak nog niet gezien!

Tristan doet het goed hoor, hij slaapt as een roos! Kan ook zomaar een sprong geweest zijn want hij zegt ineens allemaal korte woordjes! (zie blog ook)

--> aan, uit, kijk, bad, buiten :-) Groot he?

Gisteren bij kinderopvang geweest voor orientatiegesprekje en rondleiding. Tris heel verlegen die schat. Kroop steeds in mijn benen. Was een kindje dat aan mij vroeg of zij hem een toesje mocht geven! (en ik wist van NIWGN tuuk wat een toesje betekende ;-) )

O ook ff je apple-link bekijken!

Ikke pikke porretje, DDDJ is boos op snorretje
Verslagje rechtstreeks vd babyfoon:

dalliedalliedalliedallie haaah papa mama kijke hmmm papa mama kijke hmm dalliedalliedallie hmm buite buite dalliedalliedallie

:heart:
yasmijn1977 schreef op 16 januari 2008 @ 10:14:

Yas, het is maar goed dat ik niet met wat te drinken zit hier, viel net bijna van m'n stoel af toen ik dit las!!

:worship: X-D \\:-)// :rofl: :applause:
yasmijn1977 schreef op 16 januari 2008 @ 10:44:

Verslagje rechtstreeks vd babyfoon:

dalliedalliedalliedallie haaah papa mama kijke hmmm papa mama kijke hmm dalliedalliedallie hmm buite buite dalliedalliedallie

:heart:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :heart:
yasmijn1977 schreef op 16 januari 2008 @ 10:14:

:rofl: :rofl: :rofl:

* proest! M'n melk zit tegen m'n beeldscherm! *

Ja... :-$ Gelukkig was een aantal het met me eens... Had de hele ochtend al zitten dubben, zou ik het posten of niet...
Vertel...
Nah, valt wel mee met de sensatie...

Op het pilstopperstopic ben ik even uitgevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven