Mode & Beauty alle pijlers

Verven schaamhaar

15-01-2008 12:10 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaring mee? Ik wil eens wat anders doen met mijn schaamhaar, maar weet niet waar je verf hiervoor kan kopen. Kan iemand mij advies geven?
Ben het met je eens Schimmelteentje. Stel je inderdaad voor dat je blondine bent (boven en beneden) en je verft je haar donkerder, dan vind ik het wel mooier als het matcht. ..Of inderdaad, als je grijze haartjes daar krijgt, lijkt mij ook niet echt fijn. En het is best leuk af en toe eens iets creatiefs daar beneden te doen toch? ;)
haha, over die producten vvan Betty had ik al wel es wat in een blaadje gelezen (onder de titel 'Match you Snatch'. Maar ik zou me een hoedje schrikken als ik bij iemand in bed zou belanden en die persoon zou ineens 'Hot Pink' hebben gebruikt.

Maar joh, als het jou leuk lijkt, wat houdt je tegen?

trouwens ik ben blond van boven, maar toch behoorlijk donker beneden hoor (maar mijn wenkbrauwtjes ook)
Iemand toentertijd Arjan Ederveen gekeken met '30 minuten'??

Aflevering 'schaampruikjes???

;-)
Computer says nooooo
summer73 schreef op 16 januari 2008 @ 20:22:

;-)
Ik heb wel es een echte documantaire gezien over schaampruikes (nee, het was niet ederveen hoor ;)..). Schuint erg populair te zijn in Japan.
hahahaha! Waar plak je dat dan weer mee vast? Secondelijm?? (auw!)
(hoe is het geworden Nien? Wat je ervan had verwacht?)
Je hebt van die spuitbussen, die die oranje-fans ook gebruiken. Of hairextensions, heb je ook in allerlei kleuren...is weer 's wat anders
Het heeft erg goed uitgepakt! Gelukkig geen irritaties niets, dus voor de geintresseerden absoluut een aanrader.
meid geweldig!!! ik heb me rot gelachen!!

maar ach als je er gelukkig van wordt. je hebt wel lef hoor!!

*veegt tranen weg,van het lachen*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
ik moet nu zooo lachen :)) Mijn middag is weer goed.

Jeetje, wie verft zijn schaamhaar? Je hoort het af te scheren in 2008! Een kale poes, heet dat!!!! Hygienisch , praktisch , leuk voor de man en bespaart de verfkosten! Doen!

:))
summer73 schreef op 16 januari 2008 @ 20:22:

;-)
Die serie heb ik op dvd!! Toch eens afkijken, heb maar enkele afleveringen gezien :-$
En een kale poes hapt zo lekker weg...
shit dan moest ik extensions in mijn schaamhaar,

Gelukkig heb ik net een bob laten knippen.

Hoe doe ik een bob in mijn doos??
Hahahaha leuk voor het EK: Oranje schaamhaarverf van Betty Beauty
Geehehhe, ik ga het kopen om vriendlief eens fijn de oranje stuipen op het lijf te jagen!
Permanenten? hihihihi
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 15 januari 2008 @ 21:22:

[...]

Misschien als je je haar op je hoofd zwart geverfd hebt en je bent eigenlijk een blondine , ofzo ........[/quote]

Marilyn Monroe verfde/bleekte ("bleached")ook haar schaamhaar. Ze gebruikte daarvoor een tandenborstel (en haar-verf/peroxide spul? neem ik aan, destijds had je waarschijnlijk veel minder (goede) producten daarvoor). Idd ook wegens matchen met hoofdhaar.

Marilyn Monroe: Bleached Pubic Hair
Deze TO verdient een koninklijke onderscheiding. ZE SCHEERT NIET ZE VERFT. Meid, ik verf niet, maar dank zij jou durf ik nu te zeggen: HET SCHAAMHAAR IS HELEMAAL 2009
meds schreef op 16 mei 2008 @ 02:17:

Deze TO verdient een koninklijke onderscheiding. ZE SCHEERT NIET ZE VERFT. Meid, ik verf niet, maar dank zij jou durf ik nu te zeggen: HET SCHAAMHAAR IS HELEMAAL 2009

Ja Meds, het klopt, je bent helemaal bij de tijd ;-) : het schaamhaar wordt weer helemaal in, tenminste als we de hoofdredacteur van Playboy mogen geloven.

Weg met de haarloze vagina op pootjes en welkom natuurlijke vrouw.

klik hier voor hele artikel!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ik zou voor highlights gaan...harstikke hip.

Door het gebruik van nuance-kleuren krijg je dan veel meer "diepgang" in je schaamhaar waardoor de levendigheid wordt benadrukt. Dit is trouwens alleen mooi bij een vollere bos vind ik. Voor dames onder ons met een streepje of een toefje denk ik persoonlijk dat 1 kleur mooier is...anders valt het hele effect van de highlights in het niet.

Weet niet hoe oud de TO is maar ik zou uitkijken met fel roze etc...vind ik meer iets voor hele jonge meiden.

En als ik nog een tip mag geven: mocht je het willen straighten...doe dit dan pas na het verven. Er zijn speciale stijltangetjes in de handel voor schaamhaar. Als je het wil straigten wel eerst kortwieken..daarna opkammen. Gooi er vervolgens nog een schaamlipcorrectie en een anus-bleek tegenaan en je hebt dé IT-vagina van 2008.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
In baarle-nassau of baarle-hertog (weet niet meer welke haha) verkopen ze het bij de sexwinkel! Stond toen een bord voor de deur met reclame voor schaamhaarverf hihi. Hebben toen echt vreselijk gelachen toen we dat zagen. Snap het idee erachter echt niet. Hou het gewoon lekker bij en dan heb je nergens last van. Overigens, dat je hoofdhaar met je schaamhaar moet matchen :S Wat een rare gedachte...waarom? Je loopt toch niet de hele dag met je doos buiten boord over straat. Niemand die het ziet hoor...Overigens had ik 3 jaar terug die roze dan goed kunnen gebruiken :D
Voor mensen die niet gezegend zijn met een volle haardos...

http://content.answers.com/main/content/wp/en-commons/thumb/8/81/180px-Merkinlight.jpg
He, Meds, moet je nou overal die privefoto's van mijn poes rondstrooien? Het is nog steeds een teer punt voor mij dat ik een pruikje nodig heb na die fatale poging mijn -fris strogeel geverfde- schaambos met een stoomstrijkijzer te straightenen... :'-(
MissMara: ik ben al blij dat je van die rasta's af bent gestapt! ;-)
Zet er rastavlechtjes in altijd makkelijk tegen het IN regenen

Ongelovelijk he waar mensen niet al de ideeen vandaan halen tjonge daar zakt mijn broek vanaf!!

Ik zelf vind schaamhaar een bron van bacterieen, dus scheren die handel!! geld trouwens ook voor mannelijk schaamhaar ik hoef geen Flosdraad hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven