Hotmail onbereikbaar?

18-01-2008 15:28 14 berichten
Sinds gisteren kan ik niet in mijn account van hotmail en ik verwacht een belangrijke mail. Ben ik de enige zonder hotmail of hebben andere mensen er problemen mee?
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen hier.
Hotmail doet het gewoon bij mij
Dan is het een probleem van mijn account. >-D
Ik had het gisteren rond een uur of 23:30 - 24:00 uur. Lag echt aan hotmail. Nu werkt het weer.
bij mij doet ie het om onverklaarbare reden ineens niet meer met Safari maar wel met Firefox.
ik heb er ook regelmatig last van. wat bij mij dan vaak helpt is even alle hotmail/live/msn gerelateerde cookies (en dat zijn er nogal wat!!!) weggooien. opeens doet hij het dan weer.
Mijn hotmail doet het altijd.
yoyo2 schreef op 18 januari 2008 @ 16:11:

Mijn hotmail doet het altijd.
Ja tuurlijk, maar je hebt een steuntje van de andere wereld, tocht?
andere wereld?

Zit je als BN'er in een andere wereld dan? ;-)
MEFS schreef op 18 januari 2008 @ 15:28:

Sinds gisteren kan ik niet in mijn account van hotmail en ik verwacht een belangrijke mail. Ben ik de enige zonder hotmail of hebben andere mensen er problemen mee?
Hee, ik heb juist problemen om er mailtjes naar toe te sturen! Gisteravond en vanochtend had ik twee verschillende mensen een mail gestuurd en die zijn beide niet overgekomen (kreeg een melding van mijn server). Wanneer ik naar andere, niet-hotmail adressen, toe mail komen ze gewoon over, dus ik zat me net af te vragen waar dit aan zou kunnen liggen.
weet iemand hoe je emails direct zonder te lezen kunt verwijderen?
Rosylla schreef op 18 januari 2008 @ 22:57:

[...]

Hee, ik heb juist problemen om er mailtjes naar toe te sturen! Gisteravond en vanochtend had ik twee verschillende mensen een mail gestuurd en die zijn beide niet overgekomen (kreeg een melding van mijn server). Wanneer ik naar andere, niet-hotmail adressen, toe mail komen ze gewoon over, dus ik zat me net af te vragen waar dit aan zou kunnen liggen.
Mailbox van ontvanger vol?
Festen schreef op 21 januari 2008 @ 12:46:

weet iemand hoe je emails direct zonder te lezen kunt verwijderen?
In Live kun je het blokje voor de mail aanklikken (waar het envelopje overheen zit zeg maar) en dan boven in de balk op verwijderen klikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven