Mode & Beauty
alle pijlers
een beetje kleur op je gezicht...
zaterdag 26 januari 2008 om 22:16
Voel je je niet lekker? Begin je ziek te worden ?
Wat zie je wit.... gaat het wel goed met je ?
Begin er een beetje moe van te worden....
Heb een redelijk licht huidje en zou best wel eens wat meer kleur op mn snoetje willen. Een zonnebankje doet wonderen, maar heb ik ook niet altijd zin in.
Hebben jullie ervaringen met een gekleurde dagcreme of andere alternatieven voor een gezond kleurtje !!!!! ?????
Wat zie je wit.... gaat het wel goed met je ?
Begin er een beetje moe van te worden....
Heb een redelijk licht huidje en zou best wel eens wat meer kleur op mn snoetje willen. Een zonnebankje doet wonderen, maar heb ik ook niet altijd zin in.
Hebben jullie ervaringen met een gekleurde dagcreme of andere alternatieven voor een gezond kleurtje !!!!! ?????
zaterdag 26 januari 2008 om 22:27
Als je geen zin hebt om elke dag make up op te doen zou je ook een dagcreme kunnen gebruiken met een tintje. Estee Lauder heeft ereen die zich aan jou gezichtskleur aanpast daardoor wordt je niet te bruin maar het geeft echt wel een kleurtje.
Ook zou je een bronzing poeder kunnen gebruiken voor een zomers kleurtje.
Wat ik van veel mensen hoor is dat een dagcreme waarmee je na een paar dagen wat bruiner word bijv. van dove dat het ook werkt.
Alleen als je pigmentvlekken hebt moet je hiermee oppassen omdat door de stof die erin zit je de pigmentvlekken donkerder maakt.
Ook zou je een bronzing poeder kunnen gebruiken voor een zomers kleurtje.
Wat ik van veel mensen hoor is dat een dagcreme waarmee je na een paar dagen wat bruiner word bijv. van dove dat het ook werkt.
Alleen als je pigmentvlekken hebt moet je hiermee oppassen omdat door de stof die erin zit je de pigmentvlekken donkerder maakt.
zaterdag 26 januari 2008 om 22:51
ik heb er zelf ook veel last van en ik gebruik met succes de tip van NiceValerie. Door er maar een beetje van op je wangen, kin en midden van voorhoofd te gebruiken zie je er meteen een stuk gezonder uit. ik merk het zelf heel erg aan de reacties van mensen om me heen.
bij de hema kun je heel makkelijk online bestellen, vind ik een aanrader!
succes
bij de hema kun je heel makkelijk online bestellen, vind ik een aanrader!
succes
zaterdag 26 januari 2008 om 23:28
zondag 27 januari 2008 om 09:35
zondag 27 januari 2008 om 10:08
Volgens mij heeft de la poche lijn inderdaad een creme met een kleurtje die aan je gezichtskleur aanpast maar die heeft een hele hoge uv bescherming , en is volgens mij meer voor de zonnige dagen, maar wieweet bevalt jou dat juist wel een hoge bescherming.
En van vichy heb je wel dagcreme met een tintje maar die kleuren zijn best wel donker waardoor je het wel gauw ziet zitten.
En van vichy heb je wel dagcreme met een tintje maar die kleuren zijn best wel donker waardoor je het wel gauw ziet zitten.
zondag 27 januari 2008 om 10:46
zondag 27 januari 2008 om 10:54
Helemaal geen foundation of poeder gewoon elke ochtend en avond smeren met nivea dag en nachtcreme sunhine... werkt fantastisch en ik krijg nooit meer de vraag of ik misschien ziek ben en staat ook niet onnatuurlijk of zo... en voordeel je doet er zeer lang mee.. zo'n tubetje nivea summerbeauty doe ik nu al zo'n 4,5 maand mee...
succes!
toevoeging; ik smeer in de ochtend met nivea summerbeauty en in de avond met oil of olaz sunshine nachtcreme, niet elke huid wil dat.. maar mijn huid is van nature vrij droog...
succes!
toevoeging; ik smeer in de ochtend met nivea summerbeauty en in de avond met oil of olaz sunshine nachtcreme, niet elke huid wil dat.. maar mijn huid is van nature vrij droog...
zondag 27 januari 2008 om 13:10
Taylor je bent op zoek naar een foundation die je niet ziet wat ik een hele mooie vind en die mooi dekt en wat ik begrijp heb je een vrij lichte huid is die van de Body Shop , het voordeel hiervan is dat hij ook in lichte kleuren te krijgen is, het is de Moisture Foundation met spf 15 .
Ik heb kleur 02 en hij is er nog lichter (deze is al vrij licht)
Ik heb al heel wat merken geprobeerd ook duurdere maar ik ben hier heel tevreden over de prijs is ook leuk rond de 15 euro, en je hebt er niet veel van nodig.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb kleur 02 en hij is er nog lichter (deze is al vrij licht)
Ik heb al heel wat merken geprobeerd ook duurdere maar ik ben hier heel tevreden over de prijs is ook leuk rond de 15 euro, en je hebt er niet veel van nodig.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
zondag 27 januari 2008 om 15:51
dinsdag 29 januari 2008 om 18:57
zaterdag 9 februari 2008 om 15:42
Ik heb ook een nogal witte huid van nature en ga nooit onder een zonnebank en weinig in de zon. Dus vooral in de winter erg bleek. Nu gebruik ik sinds een jaar een goede blusher in een, voor mijn huid, natuurlijke kleur en dat scheelt enorm. Het is een kleur van de Bodyshop, een soort natuurlijk roze.
Ik zie er echt beter uit, zonder dat het er nep of opgemaakt uitziet!
Ik zie er echt beter uit, zonder dat het er nep of opgemaakt uitziet!