Mode & Beauty alle pijlers

Broeken met wijde pijpen

26-01-2008 21:41 19 berichten
Waar vind ik leuke broeken met wijde pijpen,jaren'60 en '70 stijl?En wat voor schoenen passen er het beste bij?Wie weet wat winkels in Rotterdam?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
Cheap Fashion, op de Meent.

En Very Cherry, op de Botersloot :-]

O ja, en natuurlijk bij Knetter, op de Nieuwe Binnenweg.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
sleehakken plateau zolen ...
Bedankt voor jullie reacties!

Staan pumps of larzen dan niet gewoon wat leuker daarbij?Ben namelijk niet zo van die plateau zolen...
sja je gaat jaren 60 /70 of niet ....
schoenen met spekzolen mogen ook
Bij H&M heb je ze ook.
Ik zie ze overal opduiken, loop maar gewoon een rondje door de stad. Jammer, enorme skinnyjeans vond ik niks maar deze tegenhanger vind ik zo mogelijk nog lelijker. Ik hou het nog maar even bij gewone, rechte pijpen.
Ik zag ze bij de Zara in de etalage.
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Bedankt voor jullie tips!Misschien probeer ik de plateauzolen toch maar eens...we zullen zien...
Haha, je hebt een vooruitziende blik, want het komt weer in de mode, dus binnenkort weer overal verkrijgbaar. Ben er zelf geen fan van trouwens.
Dan heb ik gelijk nog een vraag:Kennen jullie ook schoenenwinkels in Rotjeknorr die plateauzolen verkopen?Dan ga ik het gelijk ff proberen in de winkel hoe het loopt...heb thuis namelijk een boek over de jaren '70 waarin er mooie plaatjes met plateauzolen instaan.
Gewone laarzen of pump vind ik ook kunnen hoor.

Zelf vind ik dit soort broeken ook geweldig!!
Geraldine schreef op 27 januari 2008 @ 20:46:

Dan heb ik gelijk nog een vraag:Kennen jullie ook schoenenwinkels in Rotjeknorr die plateauzolen verkopen?Dan ga ik het gelijk ff proberen in de winkel hoe het loopt...heb thuis namelijk een boek over de jaren '70 waarin er mooie plaatjes met plateauzolen instaan.

Grote kans bij Betsy Palmer, in de Witte de Withstraat,

en waarschijnlijk ook wel bij Shoebaloo, aan de Kruiskade.

Cheap Fashion (Meent) heeft ook veel tweedehands schoenen uit de jaren zeventig. Maar daar moet je van houden, van tweedehands schoenen

http://modulo6.rendered.hyves.org/46100001-46150000/46115501-46115600/46115597_4_kTQd.jpeg
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry schreef op 28 januari 2008 @ 22:31:

[...]

Grote kans bij Betsy Palmer, in de Witte de Withstraat,

en waarschijnlijk ook wel bij Shoebaloo, aan de Kruiskade.

Cheap Fashion (Meent) heeft ook veel tweedehands schoenen uit de jaren zeventig. Maar daar moet je van houden, van tweedehands schoenen

[afbeelding]

Grappig plaatje!!!

:rolling:

Bedankt voor je tips!Ik ga de volgende keer kijken als ik in Rotterdam ben.Heb al een paar schoenen gescoord in stijl van de jaren '60 en '70. :-]

De rest hier ook bedankt voor je reacties!!!Nu weet ik waar ik kijken kan...iemand al iets voor zichzelf gevonden?
Geraldine, ging je carnavallen ;)
Nee heb geen carnaval gevierd,misschien volgende keer wel en jij?De kleding is trouwens niet voor carnaval bedoeld en de schoenen al helemaal niet hoor. ;-] Maar vind de stijl van deze 2 decenias gewoon mooi.
Ik kan er nog niet warm van worden van die wijdepijpen broeken.. Ik vind het nog niet echt flatteus..
Als eind februari mijn salaris weer gestort is dan ga ik lekker shoppen en naar zo een broek kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven