Mode & Beauty
alle pijlers
Tips voor het verwijderen van Waterproof mascara?
donderdag 31 januari 2008 om 20:49
HELP!
IK heb écht hulp nodig! Ik heb laatst waterproof mascara gekocht (om precies te zijn Lóreal volume shocking waterproof volume mascara). Staat echt heel mooi, blijft ook heel goed zitten maar dat is gelijk het probleem. Ik krijg het er niet meer af! Ik gebruik nu gewone oogmake up reiniger (lotion op een watje en zachtjes wrijfen). Dat werkt dus niet! Daarna nog geprobeerd met een gezichtsreinigingsdoekje, geen succes. De volgende dag onder de douche, geen effect.
Wie o wie heeft voor mij de oplossing???
IK heb écht hulp nodig! Ik heb laatst waterproof mascara gekocht (om precies te zijn Lóreal volume shocking waterproof volume mascara). Staat echt heel mooi, blijft ook heel goed zitten maar dat is gelijk het probleem. Ik krijg het er niet meer af! Ik gebruik nu gewone oogmake up reiniger (lotion op een watje en zachtjes wrijfen). Dat werkt dus niet! Daarna nog geprobeerd met een gezichtsreinigingsdoekje, geen succes. De volgende dag onder de douche, geen effect.
Wie o wie heeft voor mij de oplossing???
donderdag 31 januari 2008 om 21:38
Heb ooit Clorane gebruikt, dat is ook remover voor watervaste make up. Het zorgde alleen voor een waas voor mijn ogen die minstens een half uur aan bleef. Flesje Clorane dus weggegooid. Ik gebruik nu de reinigers van L'oreal demaq' expert, zuiver elixir, Cashmere melk of "Melk wordt tonic", met alledrie gaat de waterproof mascara er goed vanaf, maakt niet uit welke.
donderdag 31 januari 2008 om 21:50
vrijdag 1 februari 2008 om 00:19
Je hebt een speciale reiniger nodig als je waterproof make-up gebruikt.
Ik gebruik altijd l'oreal oogmake-up remover; speciaal voor de waterproof make-up en voor de longlasting make-up.(bijv. Max factor lipfinity)
Het is een lotion en olie in 1.Even schudden,klaar.Je hoeft niet te wrijven, het gaat er supermakkelijk af.Het is niet supervet door de lotion/olie.
Alleen olie vind ik niet fijn; je krijgt zo'n waas voor je ogen en als je lenzen draagt is dat helemaal een ramp.
Ik gebruik altijd l'oreal oogmake-up remover; speciaal voor de waterproof make-up en voor de longlasting make-up.(bijv. Max factor lipfinity)
Het is een lotion en olie in 1.Even schudden,klaar.Je hoeft niet te wrijven, het gaat er supermakkelijk af.Het is niet supervet door de lotion/olie.
Alleen olie vind ik niet fijn; je krijgt zo'n waas voor je ogen en als je lenzen draagt is dat helemaal een ramp.
vrijdag 1 februari 2008 om 00:43
klorane gebruik ik al jaren en werkt perfect, je moet alleen niet de hele boel op een watteschijfje denderen, omdat als je het in je ogen krijgt ga je idd wazig zien.
Ik maak het wattenschijfje eerst een beetje vochtig, doe klorane er op, wrijf het uit op het wattenschijfje en haal het van mijn ogen....gaat perfect.
Klorane heeft speciaal voor waterproof make-up en normaal, die van waterproof vind ik sowieso prettiger.
Ik ben het juist gaan gebruiken omdat ik bij andere make-up removers snel huidirritatie tot huiduitslag kreeg rondom mijn ogen, bij klorane niet, is ook hypoallergeen....nou ja of dit verder boeiend is voor dit topic weet ik niet maar wou het toch even kwijt, want ik zweer erbij
zaterdag 2 februari 2008 om 14:57
Deze gebruik ik ook!
En wat mensen zeggen over het vettige laagje wat de olie inderdaad wel een beetje achterlaat: je wast daarna toch nog altijd je gezicht?!?! Dan is het er toch af, of ben ik nou gek? (bij mij in elk geval wel)
Voor in mijn toilettas gebruik ik trouwens de pads gedrenkt in lotion, ook van de etos. ook die met olie gebruikt, ze zijn allebei voor waterproof maskara, dan heb ik toch liever die zonder de olie.
zaterdag 2 februari 2008 om 16:07
Ik gebruik ook die oogmakeupreinigingspads van de Etos. Die zijn idd met olie en speciaal voor waterproof makeup. Werkt errug goed. Het lijkt me logisch dat je na het verwijderen van je oogmakeup je gezicht nog reinigt, dus dan is het toch niet zo'n probleem om op reinigingsmiddel oliebasis te gebruiken? En als ik even snel moet, dan is een watje met tonic ook effectief na die pads met olie.
woensdag 6 februari 2008 om 18:48
Ik gebruik ook hema oogmake up remover op oliebasis. Eerst even tegen je oog aandrukken met een wattenschijfje zodat het ergste vuil al losweekt. Daarna zachtjes de rest verwijderen. Soms gebruik ik ook babyolie, ondanks dat ik al een paar keer gelezen heb dat dit infecties kan veroorzaken. Ik blijf erbij dat dit geen kwaad kan zolang de olie niet in je oog komt.
woensdag 13 februari 2008 om 15:43