Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Plom, nee, geen idee van de kosten...



Isabelle, ziet er leuk uit, de Parade (heb het even opgezocht), nogmaals veel plezier!



Vandaag in Intrigant Patchouli - Parfumerie Générale.



Fijne dag!



anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 22:42
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oja Dalida ,gelijk heb je !!!!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Nou eindelijk eindelijk deel ik jullie het review toe!



Ik had he gisteren na het douchen al opgedaan en heb op fragantica al mijn review meegedeeld.



Wel.... Ik kan maar 1 ding zeggen heel erg lekker! maar het moment toen ik hem opspoot, tot een kwartier later kreeg ik een geur herinnering, ik dacht al het lijkt op een parfum waar ik ook zo gek van ben, ik zat aan de telefoon, maar ik was helemaal niet bij het telefoon gesprek, dus ik zei van ik moet even ophangen ik moet nu wat uitzoeken.

Ik fragantica op maar voordat ik er was schoot mij het ter binnen, presies Nina Richi Nina! Enigste vershil wat ik opmerk is dat bij SJP er een vleug komkommer ruikt, zit er wel niet in, maar ik ruik het wel. Nina blijft meer gecarmaliseerde appel, met wat aardbei siroop.



Iig geen recrets, ik ben er blij mee, ben nu alleen een beetje bang dat hij te snel op is en dan... wat? is hij echt discounted of niet... word hij wel uitgebracht in andere landen? Echt niet te geloven er zijn zoveel heerlijke geuren die eruit vliegen, wat over blijft.... tsja?



Nou igg jullie hebben verslag



Vandaag dus in, SJP hahahha.



Fijne avond.

X
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,



Hier in rituals.



Dalida, wij moeten wel vanwege de lekkage. Helaas is de offerte er nog niet, als straks de post komt en hij zit er nog niet bij dan gaan we bellen.
Girl ik ruik er meloen in

Maar het is een lekkere geur he! Hij is iig nog wel in Soest te krijgen en vlgs mij ook nog wel op de internet parfumerieën.

Ja jammer dat geuren er soms weer uitvliegen..ik baal daar ook van.



Ben vandaag in Ambra del Nepal.



Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Girl, dank je voor je verslag, goed om te lezen dat de geur bevalt, hij lijkt inderdaad op Nina!



Vandaag in Diaghilev - Roja Dove (proefje).



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Karl Lagerfeld Karleidoscope ~ new fragrance.



Karl Lagerfeld will launch Karleidoscope, a new fragrance for women, in September.

It is the designer's first release since 2008's Kapsule trio. The scent will be fronted by Italian model Bianca Balti.



Karleidoscope is reportedly noble and passionate; the notes include violet, angelica, heliotrope, freesia, patchouli, benzoin and tonka bean.



Karl Lagerfeld Karleidoscope will be available in 30 and 60 ml Eau de Parfum.



http://www.nstperfume.com ... leidoscope-new-fragrance/
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,



In Magnetim-Escada
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,



Steph,balen hoor ,dat je het huis uit moet ,hoop dat je gauw meer weet !



Dalida,weer lekker bezig ,mooie link !



Girl,wat grappig en herkenbaar dat je een telefoongesprek afrond om even wat te checken .Fijn dat je geur prima bevalt.

Ja het is balen dat zoveel mooie geuren verdwenen zijn of wel erg moeilijk verkrijgbaar zijn .Heel erg jammer .



Vandaag in Poeme van Lancome EDP met de bodylotion .



Fijne vrijdag !

Plom
Alle reacties Link kopieren
quote:plompiedom schreef op 19 augustus 2011 @ 14:30:

Goedemiddag allemaal,



Steph,balen hoor ,dat je het huis uit moet ,hoop dat je gauw meer weet !



Dalida,weer lekker bezig ,mooie link !



Girl,wat grappig en herkenbaar dat je een telefoongesprek afrond om even wat te checken .Fijn dat je geur prima bevalt.

Ja het is balen dat zoveel mooie geuren verdwenen zijn of wel erg moeilijk verkrijgbaar zijn .Heel erg jammer .



Vandaag in Poeme van Lancome EDP met de bodylotion .



Fijne vrijdag !

PlomLieverd, we moeten het huis niet uit. De lekkage is gemaakt door een noodreparatie. Hopelijk blijft het droog, ook als we op vakantie zijn.
Alle reacties Link kopieren
Stom,stom ,beetje blonttt Steph ,zo af en toe
Alle reacties Link kopieren
Niet zo'n goedemorgen dames,



Ik kom even meedelen dat gisteravond om 23.30 Dipdap m'n hamstertje is overleden. Ik wilde hier niet komen klagen, maar ik was al een maand bezig met dierenarts bezoeken, haar wangzak kwam eruit wat ze terug konden plaatsen, ik heb haar anti-biotica moeten geven, en ze had minigezwelletjes aan haar pootjes die eraf werden geknipt. Ze was erg mager helemaal niet de Dipdap die zo lekker dik was.



Ik ben er echt kapot van, ik was zo blij met haar, ze is maar 1 jaar geworden.



Rust zacht lieve Dipdap!



Dit wilde ik even kwijt.



Liefs,
Alle reacties Link kopieren
Oh wat erg voor je Girl, we weten hoeveel je van je diertjes hield! Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Girl, lieverd, wat ontzettend verdrietig.

Afscheid moeten nemen van een huisdier is zo triest, heel veel sterkte!



Vandaag in Baume du Doge - Eau d'Italie.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Oscar de la Renta Live in Love ~ new perfume.



Oscar de la Renta will launch Live in Love, a new fragrance for women, in October. The name is taken from a tattoo on his atelier director's arm.



This is about how you embrace life - you live in love.

It's not a person, it's loving life, it's loving the life you live, what you give, what you have received.



Live in Love is a green floral developed by perfumers Jean Marc Chaillan and Carlos Benaïm. Notes include bergamot, ginger orchid, hyacinth, muguet, galbanum, jasmine Sambac, orange blossom, rose, white woods, musk, amber, sandalwood and cedar.



Oscar de la Renta Live in Love will be available in 30, 50 and 100 ml Eau de Parfum ($58-98).



http://www.nstperfume.com ... live-in-love-new-perfume/
Ach Girl...wat ontzettend verdrietig meissie, sterkte





Vandaag in een proefje van Intrigant Patchouli - Parfumerie Générale.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
ah, echt triest Girl, voor jou en Voor Dipdap!!! Sterkte!



Je bent echt een schat voor je beestjes!



vandaag in Solar Expertise (factor 10)
Alle reacties Link kopieren
Ach Girl, wat verschrikkelijk verdrietig Vreselijk om een huisdier te verliezen. Zo sneu Sterkte lieverd! Je hebt echt gedaan wat je kon doen en soms is het niet tegen te houden. Dikke knuffel



Ik ben vandaag in Myrrhe Ardente van AG, de pure parfum. Heerlijk!



Verder uitpakken en bijkomen van een weekje vakantie
Alle reacties Link kopieren
Lieve Girl, heel veel sterkte met het verlies van je hamster



Vandaag in DKNY-be delicious.

Ik ga straks kijken waar mijn andere DKNY blijft.



zonnige dag gewenst
Alle reacties Link kopieren
Goeiemidag allemaal ,



Een hele dikke knuffel Girl ! Wat een ellende voor je ,wat sneu meissie ! Zal wel even verdrietig voor je blijven komende tijd .Ga je nog wel wat doen dit weekend ?Eventjes er lekker uit ?

Wees lief voor jezelf !



Steph ,je ruikt delicioushoor !



Berteke ,welkom terug ,beetje redelijk weer gehad ?



Vandaag in Sun van Jill Sander .



fijne dag

liefs

Plom

Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel meiden! !



Mijn beste vriend en mijzelf hebben haar vanmiddag om 16.00 begraven in het beatrixpark. We hebben haar bij het water en een brug begraven, diep genoeg en daarna een boomstam gevonden en die erop gelegd.



Ze had in haar eigen kooitje ook een regenboog brugje waar ze heel vaak onder lag, daaronder heb ik haar ook dood gevonden op haar zijkantje in foetushouding. Ze is heel vredig ingeslapen en glukkig had ze die ochtend nog van haar favorite yoghurt drops gekknaagd.



Ik heb bij thuiskomst een kaarsje gebrand, en weet dat het goed zo is. ze is nu in een betere wereld.



Ik had bij het afscheid wel een geurtje opgedaan, ze hield van zoet,dat merkte ik sommige geuren ging ze van weg en sommige vond ze blijbaar wel lekker want dan bleef ze zitten, was wel een diva hoor die Dipdapke!



Vandaag dus in: Dior- Addict.



nogmaals dank jullie wel voor de steun en sterkte wensen.



Tot morgen.

Liefs

X
Alle reacties Link kopieren
Girl, mooi verhaal!



Berteke, welkom terug, hopelijk hebben jullie een fijne week gehad!

Succes met uitpakken, de was en het bijkomen!



Vanavond in Miel de Bois - Serge Lutens.



Fijne avond, welterusten!



Alle reacties Link kopieren
Girl ,dat is mooi en in het juiste geurtje !



Enigma,ben je een beetje bij getint ,was heerlijk he.



fijne avond,net onder de douche en in de body en parfum van Chanel nr 5
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer een paar parfums besteld, puur op de revieuws af dus ben reuze benieuwd!



Marc Jacobs Daisy

Jessica Simpson Fancy Love

Britney Spears Radiance
Goedemorgen,



Girl mooi verhaal!



Vandaag in She - Armani



Fijne zondag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven