Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:



Poederachtige parfum



Top-3 van jullie favoriete geuren



Veel plezier!







Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.



Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.



Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Alle reacties Link kopieren
Ha, Gloria Vanderbilt...nee, die trek ik echt niet meer..die is hier alleen ter referentie, om af en toe eens te ruiken wat er vroeger werd gemaakt.... wist niet dat Sophia Grozjman die gemaakt had trouwens! Zij heeft toch ook Tresor gemaakt?

Ik was vandaag in Xerjoff, Esquel trouwens. Heerlijk kruidig en vol, beetje in de sfeer van Shalimar vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Steph, fijn om te horen dat jullie avondje zo leuk was! Ik ga ook graag naar het theater, altijd gezellig!



Vandaag in Chia - Farmacia SS. Annunziata.



Fijne dag!



anoniem_11555 wijzigde dit bericht op 13-11-2011 23:09
Reden: //
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in YSL Opium Fleur de Imperiale!



Dalida, mag ik de vraag stellen of je de de echte pure parfum hebt, want ik heb de eau de parfum en zou graag willen dat hij wat langer bleef hangen!

Het maakt altijd wel verschil met de layering van de body lotion en de andere bijbehorende produkten, maar zelf denk ik dat de geur wat licht is, maar mijn man rook hem s´avonds toch nog wel bij binnenkomst!

Bij deze dus de vraag of er ook pure parfum van is, misschien een leuke optie voor de toekomst!



Gezellig weekend!
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
Love van Cloe.



Fantastisch
Alle reacties Link kopieren
Dag dag,



Vandaag in mijn nieuwste aanwinst: Acqua Viva van Profumum.

Een heerlijke realistische en opwekkende citrusgeur met een vleugje zoet erin. Hoofdnoten zijn Citroen, Cipres en Ceder. (Ook van Profumum gister gekocht: Arso. Een prachtige kampvuurgeur met Leer, Wierrook en Hars. Celeste is een Profumum-paradijs. Nog verlokt en verleid om Mukhalat van Montale te kopen. Suikerzoet met Aardbeien, over de topgeur....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)



De Vanille Absolu van Montale begint me steeds meer te bekoren. Heerlijk voor in de avond, zacht en niet te opdringerige Vanille met houttonen op de achtergrond. Soms zijn Vanille geuren net van die chemische roze/gele suikerspekken. Deze Vanille heeft de juiste balans.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,hoi ,



Even een kort berichtje ,mn laptop gaat meer kuren vertonen en nieuwe pc komt gelukkig volgende week .



Steph ,wat fijn dat je avondje zo leuk was !Ben al jaren niet meer in het theater geweest ,krijg er weer zin in .



Vandaag gehuld in Chanel nr 5 EDP met bodylotion .



fijne dag !

Plom
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag dames,



Vandaag in J'adore.



Dakini-fee, gefeliciteerd met je nieuwste geurtje. Ruikt lekker.



Plom, hoe komt het dat je al jaren niet meer bent geweest?

as vrijdag gaan we weer, dit keer een cabaretier.



Morgen word eindelijk ons dak helemaal gemaakt, gelukkig geen lekkage meer gehad. Dus morgen vroeger op dan normaal omdat de mannen 'vroeg' komen.



Fijne zondag nog,

Alle reacties Link kopieren
Dakini, leuk zeg dat je i.p.v. Iglo-siast bent, super Parfum-siast bent, krijg ik er weer de juiste parfum-aanschaf kriebeltjes bij.

Deze vanille geuren vooral voor de Sint, en Kerstviering, echt de tijd van het jaar om weer van deze geuren te genieten, en zeker te waarderen!

Klasse vooral warme geuren, en ik ken deze niet allemaal, wordt weer een mooie ontdekkingsreis voor de toekomst!

Geweldig spekkies,

Gr. 007.
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
007, parfum-aanschaf kriebeltjes zijn hele fijne kriebeltjes



Heerlijk je nieuwe aanwinst Dakini fee en Mukhallat van Montale is zo'n heerlijke knuffelgeur, echt zo'n zoete poederige sensatie die je elke dag wel wil dragen. Vorige week heb ik deze gekocht samen met Hanbury van Maria Candida Gentile bij Parfumaria. Vrijdag besteld en zaterdag binnen,geweldig



Ben vandaag in Les Secrets de Sophie van Guerlain, zulke mooie flessen vind ik:







Super vrouwelijke geur en een echte Guerlain.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Wat is het koud he, niks aan!



Plom, balen van je laptop, gelukkig komt je nieuwe pc al snel!



Steph, succes/sterkte vandaag, met de klussers in huis!



Vandaag in Méchant Loup - L'Artisan Parfumeur (proefje).



Prachtige geur, met honing, hazelnoot en mirre, staat hoog op mijn verlanglijst.



Fijne dag!



Alle reacties Link kopieren
Beauties prachtige verstuivers,en die flessen zeg!

Deze heb ik trouwens helemaal nog niet gezien, je bent goed

up to date Beauties, blijft een heel mooi merk Guerlain.



Vandaag in Moschino Couture.
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalida schreef op 14 november 2011 @ 11:02:

Goedemorgen,



Wat is het koud he, niks aan!



Plom, balen van je laptop, gelukkig komt je nieuwe pc al snel!



Steph, succes/sterkte vandaag, met de klussers in huis!



Vandaag in Méchant Loup - L'Artisan Parfumeur (proefje).



Prachtige geur, met honing, hazelnoot en mirre, staat hoog op mijn verlanglijst.



Fijne dag!







Goedemiddag,



Ik werd vanochtend uit bed gebeld Of het erg was dat ze over twee dagen kwamen. Jaaaa dat is erg. omdat ze ergens anders nog niet klaar waren (dat heeft plannen mannen). Ik maar gezegd dat ik vandaag en vriend morgen vrij hebben genomen, maar nu komen ze dus morgen, mag ik voor ze hopen. Ik werk niet maar dat weten zij niet.



Vandaag in DKNY-women.



Alle reacties Link kopieren
Lady million!!
Alle reacties Link kopieren
Beauty van Calvin Klein
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in Do-Re Reminicence, voel mij net een wandelend cupcakje, zo lekker zoet met de amandeltjes geurnoot.



Fijne dag, 007.
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:007parfum schreef op 14 november 2011 @ 11:05:

Beauties prachtige verstuivers,en die flessen zeg!

Deze heb ik trouwens helemaal nog niet gezien, je bent goed

up to date Beauties, blijft een heel mooi merk Guerlain.



Mooi he 007 Ik geloof dat deze geur is van eind 2009, een paar maanden later heb ik hem gekocht. Maar hij is alleen verkrijgbaar (als ze hem nog hebben) bij winkels waar ze exclusieve Guerlains verkopen,het is een geur die in heel erg gelimiteerde oplage is gemaakt.



Je ruikt erg lekker!



Vandaag in La Fumée van Miller Harris,heerlijke nieuwe geur
Alle reacties Link kopieren
Chanel No 19 Poudre





Wel even wennen, het lijkt idd namelijk of je een poedertje op je hals spuit. Maar voor de rest, heerlijke geur
Alle reacties Link kopieren
Jolieh1981, zelf vindt ik de spray van Chanel No 19 Poudre zo mooi doseren, want met de meeste sprays schiet je zo gauw uit.

Op zich niet altijd erg, maar met zwaardere geuren wil ik het zelf in de hand hebben.

Dus een mooie uitvinding dat vernieuwde pompje!

Deze geur heeft wel veel weg van Prada infusion d' Iris, en vooral van de EDT variant.

Allemaal goeie geuren, maar iris is wel een favoriete trend momenteel, ik hou ervan!



Beauties kan mij de verleiding voorstellen om zoiets moois in bezit te willen hebben.

Als ik zoiets in de etalage zie staan, draai ik eerst tien rondjes, en wandel tenslotte bijna altijd gehypnotiseerd naar binnen!

Fijne avond, 007.
Weet wat je ruikt, ruik wat je weet.
Alle reacties Link kopieren
De 'oude garde' heeft besloten om dit topic elders voort te zetten.

Wij proberen zoveel mogelijk dames per e-mail te benaderen voor ons nieuwe parfumforum.



Fijne avond!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven