Mode & Beauty alle pijlers

wallen en of kringen onder ogen

03-02-2008 12:44 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van de dames en of heren weet hoe je dit het beste weg kan werken met make-up? Ik heb er niet altijd last van maar soms... en dan zou ik het heel graag wegwerken met make-up zodat het minder te zien is. Ik weet alleen niet hoe je dat nou doet.....

Any one????
je hebt van maybelline zo'n stick, het heet 'hide the blemish' of zoiets (ben te lui om te gaan kijken)

Beetje uitsmeren, poedertje er over heen en klaar ben je :)
Hé... ik blijf dit topic even volgen. Heb er zelf ook last van, maar dan standaard kringen onder m'n ogen. Die zijn donkerder als ik vroeg op moet staan.

Ik ben alleen wel van de dierproefvrije make-up of middeltjes. Dus maybelline e.d. zijn niet aan mij besteed.

Ik heb trouwens wel een coverstick van de Etos, maar heb het idee dat dat nooit lang blijft zitten. Ook ben ik niet het type voor allerlei foundations e.d.

Ik gebruik al zo'n oogcontourcrème. Het is fijn om een crème rond je ogen te smeren, maar het helpt niet tegen kringen of wallen helaas... :-(
Ik heb hetzelfde probleem, en heb toen zo'n stick van Dior gekocht. Is met een penseeltje, vraag het eens bij de douglas.

Kost 30 euro en gaat ongeveer 5 weken mee, maar het werkte fantastisch, je zag niks meer van de kringen!
Ik gebruik Touche Magique van l'Oréal. Heb veel van dat soort camouflagesticks geprobeerd, maar kom toch steeds weer op deze uit. Hij is ook lekker betaalbaar, ¤9,95 geloof ik.
...
Helaas allemaal op dieren getestte producten.

Heeft iemand nog een diervriendelijke oplossing?

En ik heb ooit ook eens een tip gelezen over een aambeiencreme. Weet iemand nog hoe dat precies zat?
Hoi, op Lijf & Lijn heb ik 2 topics omhoog gehaald. Wellicht hebben jullie er iets aan? En als de gouden tip langs komt, hoor ik 'm graag :).
Agent , clinique heeft de beste concealer ever!!

hij heet de line smoothing concealer , die werkt t blauw heel goed weg.
alle fotomodellen hebben aambeizalf in dr tassie, het onttrekt het vocht onder je ogen vandaan.
voor wallen is het ook handig om oogcreme met cafeïne te gebruiken, dat ontzwelt ook lekker en trekt lekker strak.

Je kunt ook kiezen dan voor groene thee crème.
Er schijnen ook tabletjes voor te zijn, namelijk

Oeno-B capsules!

Moet je maar even googlen.

Genoeg drinken is ook heel belangrijk, veel voeding kan namelijk een bepaalde zuur aanmaken die de vochtophoping veroorzaakt.
Sarah hier ben je dus! wat hebbie een mooi kapsel! het staat je goehoed zeg, festvent vind dat je op vitoria beckham lijkt... :heart:
aaaaaaaaaaaaah, ik vind victoria nie zo mooi awaaaaaaaaaaaah.

maar mijn haar is exact zo , idd, leuk he.

voelt goed hoor.

sarahman vind t sexy.
AgentL schreef op 03 februari 2008 @ 13:13:

Hé... ik blijf dit topic even volgen. Heb er zelf ook last van, maar dan standaard kringen onder m'n ogen. Die zijn donkerder als ik vroeg op moet staan.

Ik ben alleen wel van de dierproefvrije make-up of middeltjes. Dus maybelline e.d. zijn niet aan mij besteed.

Ik heb trouwens wel een coverstick van de Etos, maar heb het idee dat dat nooit lang blijft zitten. Ook ben ik niet het type voor allerlei foundations e.d.

Ik gebruik al zo'n oogcontourcrème. Het is fijn om een crème rond je ogen te smeren, maar het helpt niet tegen kringen of wallen helaas... :-(

Hoi,

van dermalogica heb je oogcreme met een lichte tint. is niet op dieren getest dit merk.

gr angelina
ik heb de concealer van Collistar. Retegoed!

weet allen niet of het op dieren gestest is.
Touche eclat van Yves Saint Laurent!! De klassieker. Absoluut de beste. Al jaren gebruikt door modellen en visagisten. Ik ben zelf een groot fan van dit product, net als de vriendinnen om mij heen.

Succes!
AgentL schreef op 03 februari 2008 @ 18:54:

Helaas allemaal op dieren getestte producten.

Heeft iemand nog een diervriendelijke oplossing?

En ik heb ooit ook eens een tip gelezen over een aambeiencreme. Weet iemand nog hoe dat precies zat?

Bij de Body Shop hebben ze een zeer uitgebreide make-up afdeling met goede producten. Ik meen dat ik daar ook weleens camouflage met een penseeltje heb gezien.

Dat van die aambeiencreme is waar. Het is inderdaad een veel gebruikt middeltje om wallen snel mee weg te krijgen.

Ik heb dat zelf ook weleens uitgeprobeerd en het helpt echt.

Het schijnt echter niet zo goed te zijn om vaak onder je ogen te smeren, omdat het vrij dikke creme is die de dunne huid onder de ogen 'verstikt' en dat weer bla, bla, bla, bla, dus niet zo goed is......, maar het werkt dus wel. :-d
De magic concealer van Helena Rubenstein vind ik super werken.
sarah2ndlife schreef op 03 februari 2008 @ 19:06:

Agent , clinique heeft de beste concealer ever!!

hij heet de line smoothing concealer , die werkt t blauw heel goed weg.
Is deze beter dan de touche eclat? Ik heb momenteel deze en ik vind dat deze nou niet echt de blauwe kringen weghaalt. Als highlighter is de touche wel mooi.
Wat ik een hele goede vind is die van biotherm hij dekt mooi en blijft lang zitten,maar als je zeker wilt zijn dat die diervriendelijk is dan heeft de Body Shop er inderdaad ook eentje .

Mij viel de touche eclat erg tegen zeker als je ziet wat die kost .
De prijs/ kwaliteit verhouding viel mij van de Touche Eclat ook tegen.

Heb nu die van L'Oreal en die bevalt goed.
Superhuisvrouw schreef op 09 februari 2008 @ 19:41:

De magic concealer van Helena Rubenstein vind ik super werken.
Die werkt inderdaad erg goed want ik heb hem ook!
Ik heb er een van PHAS (enkel in apotheek te verkrijgen, in ieder geval in B).

Het noemt 'S.O.S. Cernes' en is dus (voor degene die de vertaling nuttig vinden ;) ) speciaal bedoeld voor 'cernes' (wallen en kringen). Bestaat in verschillende tinten en ziet eruit als een lippenstift. Het is behoorlijk prijzig, maar ik doe denk ik al meer dan een jaar met dat ene stiftje, je hebt er telkens maar een heel klein beetje van nodig. Geen idee of dit ook in NL te verkrijgen is, maar anders zeker de moeite waard om even de grens over te steken :)
supermuis schreef op 09 februari 2008 @ 18:25:

ik heb de concealer van Collistar. Retegoed!

Helemaal mee eens!
Touche eclat van Yves Saint Laurent, ook ik zweer daarbij. Na jarenlange omzwervingen toch weer bij deze 'stick' terug gekomen. Ooit mee gestopt omdat ie niet in mijn studenten budget paste, maar nu kan ik niet meer zonder. Ik smeer 'm trouwens niet alleen op mijn wallen. Kreeg de tip om 'm ook op mijn lachrimpels rond mijn mond te smeren en op je oogleden. Inderdaad sinds ik 'm weer gebruik zeggen mensen dat ik er beter uitzie maar ze kunnen de vinger er niet op leggen waar het aan ligt!

Heb btw 5 jaar geleden wel chirurgisch al wat aan mijn wallen laten doen, toen was ik 30 en de vragen "heb je soms slecht geslapen" echt zat. Bij mij veroorzaakten verdikkingen onder mijn ogen de schaduw/blauw effect. Heb ze toen via een zeer eenvoudige ingreep laten verwijderen. Ben nog steeds erg tevreden en krijg geen opmerkingen meer!

Gr Yvette

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven