Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
maandag 4 februari 2008 om 20:18
Vond het, wat ik eerder ook ergens schreef, vooral erg onhandig overkomen. Hij lijkt mij het type die (/dat ? schaamsmily ook al onvindbaar) niet weet hoe je invoelend over kan komen, maar het in werkelijkheid wel is. En dat weet Beth ook.
anoniem_58180 wijzigde dit bericht op 04-02-2008 20:25
Reden: menomen wat een taalverarming
Reden: menomen wat een taalverarming
% gewijzigd
maandag 4 februari 2008 om 20:18
Wat een grote onzin! Die moeder leeft al 3 jaar in een ware hel. Hoe kan JIJ nou inschatten hoe zij zou moeten reageren. Ze is begrijpelijk verbitterd, haar tranen zijn op. Ik vond haar heel echt en voelde haar verdriet.
Tsja wat psychologen en advocaten ook zeggen, gewoon als mens ben ik zo blij, bijna opgelucht dat er iemand bestaat Als Peter R de Vries. Een charismatische man die ik nu alle aandacht en geluk van de wereld gun (!) Iemand met ruggengraat. Al die mensen langs de zijlijn weten het allemaal zo goed, maar zelf oplossen doen ze niet.
Peter krijgt trouwens geen cent voor interviews in de USA. Al zou hij dat wel krijgen, dan gun ik hem dat van harte.
maandag 4 februari 2008 om 20:25
Yep, vond ik ook opvallend. Doodslag kan ik nog 'beredeneren': iemand die in coma is, in zee kiepen = de kans op de koop toenemen dat ze overlijdt = voorwaardelijk opzet op de dood = doodslag. Maar voor moord moet je voorbedachte rade hebben, dus tevoren er over hebben nagedacht (de letterlijke term uit dagvaardingen: "na kalm beraad en rustig overleg") en dat haal ik totaal niet uit wat nu bekend is. Ergo: er is kennelijk veel meer aan de hand.
maandag 4 februari 2008 om 20:26
Peterrrr zat bij Boulevard en vertelde dat Patrick al jaren zelfstandig ondernemer is. "Hij is een jongen van de straat die vroeger wel eens met de politie in aanraking is geweest, maar zeker de afgelopen 10 jaar al niet meer".
Daarnaast is ie eerst naar de politie gestapt met het verhaal dat hij contact had met JvdS en of ie misschien iets voor de politie kon betekenen, toen het antwoord nee was, is ie naar PrdV gestapt.
Daarnaast is ie eerst naar de politie gestapt met het verhaal dat hij contact had met JvdS en of ie misschien iets voor de politie kon betekenen, toen het antwoord nee was, is ie naar PrdV gestapt.
maandag 4 februari 2008 om 20:26
Zijn er nu werkelijk zoveel mensen die echt denken dat Beth niet vantevoren voorbereid was op wat ze ging zien? Denk toch na, zelfs als je alleen maar je moeder de groeten wil doen op tv word je vantevoren uitgebreid voorbereid en begeleid door een redactielid. En het was niet live, dus er is ook nog eens gemonteerd. For all we know heeft Beth daar keihard staan gillen en jankend over de grond liggen rollen en heeft Peterrrr alleen die delen uitgezonden waarin ze enigszins together was. Of heeft hij pas bij de derde keer kijken de camera mee laten lopen ofzo. Ze heeft die beelden heus niet maar 1 keer gezien hoor.
Am Yisrael Chai!
maandag 4 februari 2008 om 20:29
Ja, want Peterrr en SBS en Endemol zijn zo dom om over bedrijfsgeld te liegen en eigenlijk iemand voor de spectaculairste tv-uitzending ever 3 miljoen te betalen maar on camera te zeggen dat het maar 25.000 euro is. Want Endemol heeft geen boekhouders, SBS ook al niet, en fraude is schering en inslag bij die bedrijven.
Om Lindy te citeren: men-o-men.
Am Yisrael Chai!
maandag 4 februari 2008 om 20:31
Ehm, is dit nog een reactie op mij?
Zo ja dan geloof ik dat je mij niet begrijpt. Ook al is hij de president van Amerika, maakt hem voor mij niet meer fris. Kan me niet schelen wat hij doet en over onfrisse zaken onder de vlag van zijn bedrijf en complotten heb ik het helemaal niet gehad.
Maar ws reageer je dan ook niet op mij..
maandag 4 februari 2008 om 20:31
Mag ik even heel hard lachen?
Ze wilde hem wel!!!
Ze is ALLEEN met hem meegegaan naar het strand, ookal moest ze de volgende dag weer terug naar de US, als je logischerwijs 1+1=2 kan doen, denk ik ook dat als reeel bent dat je er op kan wachten dat er MEER gebeurt dan kussen alleen. DOH!!!
Ik ben overigens WEL een vrouw en ook 18 geweest, maar een bodyshot geven kwam niet in me op...
Overigens zou mij dat als VROUW zijnde wel een bepaalde indruk geven van de betreffende dame die ervoor gaat liggen (tenzij het professioneel is)
Sorry, maar in mijn ogen, Natalee had geen GHB nodig, zoals verklaard, had ze de hots al voor Joran, en dat is NIET alleen door Joran verklaard!
maandag 4 februari 2008 om 20:33