Ik open even een nieuw topic, omdat het andere topic zo vol is. Er zal ongetwijfeld nog genoeg na te praten zijn en genoeg in het nieuws komen, dus fire away!
Maricke, we zullen kijken. Aan de andere kant; ergens in de loop van de dag verschijnt op de site van netwerk (netwerk.tv) toch wel de informatie waar het over gaat. Dus over een uur ofzo, weten het toch wel.
Nou ja, dat kan ik me ook wel voorstellen trouwens. En ik denk dat hij ook naar programmas gaat die Beth's goedkeuring kunnen wegdragen.
peter zei op rtl boulevard juist dat hij voor Oprah een uitzondering zou maken en wel zou gaan als ie werd uitgenodigd.. Lijkt me echt bizar en heel leuk peter op de bank bij Oprah Twee total opposite cultures
Joran van der Sloot zal waarschijnlijk deze week nog bij de politie een verklaring afleggen over zijn betrokkenheid bij de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway. Zondag zond Peter R. de Vries opnames uit waarin Van der Sloot bekent dat hij betrokken was bij de verdwijning van Natalee. Inmiddels is Van der Sloot ondergedoken. Vooralsnog is hij niet opnieuw opgepakt.
Hier hebben we niet veel aan.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Joran van der Sloot zal waarschijnlijk deze week nog bij de politie een verklaring afleggen over zijn betrokkenheid bij de verdwijning van het Amerikaanse meisje Natalee Holloway. Zondag zond Peter R. de Vries opnames uit waarin Van der Sloot bekent dat hij betrokken was bij de verdwijning van Natalee. Inmiddels is Van der Sloot ondergedoken. Vooralsnog is hij niet opnieuw opgepakt.
Dat joch is trouwens echt gek. Gister dat verhaal over jorans character op internet, dat blonde meisje, nu lees ik weer dat Joran als nickname op MSN heeft:
Joran Forc@ Barc@!! Schaak Master altijd 1 stap voor