Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
dinsdag 5 februari 2008 om 16:55
Joranesk gaat een écht woord worden, dat zweer ik je.
En : een Joran doen.
Ik ken iemand die Joran heet. Denk dat die naam wel enige populariteit zal verliezen, voor nieuwe babies.
Of je zult net de geboortekaartjes hebben laten drukken, ben je mooi klaar mee.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
dinsdag 5 februari 2008 om 17:17
dinsdag 5 februari 2008 om 18:35
dinsdag 5 februari 2008 om 18:57
Ik zit even bij te lezen op Fok en wat iemand daar zegt, en wat wel enigszins hout snijdt (ik vind het zelf een beetje zwak, maar goed, ter uwer lering ende vermaeck dan maar) is het volgende:
Joran belt gister Pauw en Witteman en zegt "met die telefoon kun je alleen naar het buitenland bellen." Daar zou je uit kunnen concluderen dat hij a) de telefoon kent en b) er kennelijk mee gebeld heeft.
Zou er dus op kunnen wijzen dat hij weer een klein foutje maakt.
Imo: het kan ook gewoon betekenen dat hij van zijn pa de opdracht heeft gekregen dat even te zeggen omdat die dat gisteren is gaan checken ofzo. Dus mij zegt het niet zoveel.
Wat het me wél zegt: kennelijk zit die telefoon en de reportage Joran nogal dwars, dwars genoeg om naar P&W te bellen terwijl hij niet meer in de media zou verschijnen én het hele land naar hem op zoek is.
Joran belt gister Pauw en Witteman en zegt "met die telefoon kun je alleen naar het buitenland bellen." Daar zou je uit kunnen concluderen dat hij a) de telefoon kent en b) er kennelijk mee gebeld heeft.
Zou er dus op kunnen wijzen dat hij weer een klein foutje maakt.
Imo: het kan ook gewoon betekenen dat hij van zijn pa de opdracht heeft gekregen dat even te zeggen omdat die dat gisteren is gaan checken ofzo. Dus mij zegt het niet zoveel.
Wat het me wél zegt: kennelijk zit die telefoon en de reportage Joran nogal dwars, dwars genoeg om naar P&W te bellen terwijl hij niet meer in de media zou verschijnen én het hele land naar hem op zoek is.
Am Yisrael Chai!