Actueel
alle pijlers
De bekentenis van Joran van der Sloot
dinsdag 5 februari 2008 om 21:21
dinsdag 5 februari 2008 om 21:23
Ik heb niet het idee dat dat de verkozen optie is, Minny. Ik heb meer het idee dat er verschillende mensen zijn die vinden dat het bewijs die richting opwijst en ik snap dat wel, gezien het bewijs dat men denkt te hebben. Zo hebben de Kalpoe broers bijvoorbeeld hun auto op 31 mei met bleek uitgewassen, zowel de bekleding als de kofferbak. Is op zijn minst opvallend, zo'n dag na de verdwijning terwijl Natalee als laatste in hun auto heeft gezeten.
en vlak na Natalees verdwijning schijnt er ook beton in de tuin van de Van der Sloots gestort te zijn en hebben die oa een nieuw matras aangeschaft en is er in hun huis geschilderd.
Let wel: dit is info die ik oa van scaredmonkeys heb waar ik het waarheidsgehalte niet van kan controleren, maar ik kan me voorstellen dat als het om jouw dochter gaat en je hoort dergelijke dingen over de hoofdverdachten én diezelfde hoofdverdachten hebben alles in het werk gesteld om jou te verbieden in diezelfde auto naar sporen te zoeken, dat je gaat denken dat je dochter weleens in die auto verkracht kan zijn.
en vlak na Natalees verdwijning schijnt er ook beton in de tuin van de Van der Sloots gestort te zijn en hebben die oa een nieuw matras aangeschaft en is er in hun huis geschilderd.
Let wel: dit is info die ik oa van scaredmonkeys heb waar ik het waarheidsgehalte niet van kan controleren, maar ik kan me voorstellen dat als het om jouw dochter gaat en je hoort dergelijke dingen over de hoofdverdachten én diezelfde hoofdverdachten hebben alles in het werk gesteld om jou te verbieden in diezelfde auto naar sporen te zoeken, dat je gaat denken dat je dochter weleens in die auto verkracht kan zijn.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 februari 2008 om 21:27
dinsdag 5 februari 2008 om 21:27
Wie zijn vader is is onduidelijk. De officiele lezing is geloof ik dat zijn vader iemand anders is die een aantal jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. Maar naar wat ik uit de blogs begrijp is het op Aruba al jaren, al ver voor de verdwijning van Natalee, een gerucht dat zijn vader Paul van der Sloot is. En wat denk ik wel waar is, is dat Joran en hij elkaar van kinds af aan kennen, dat zeggen alle bronnen, ook die die zeggen dat ze geen broers zijn.
Hij is gearresteerd als vijfde, na een anonieme tip dat de kleding van Natalee in zijn kelder te vinden zou zijn, maar hij is vreemd genoeg dezelfde dag of een dag later alweer vrijgelaten zonder dat er een huiszoeking in zijn huis is verricht. Dat wijst toch enigszins op lange armen, wat mij betreft is dat net zo vreemd als het feit dat het huis van de ouders van der Sloot pas vorig jaar eens onderzocht is. Ook bij zijn huiszoekingen was namelijk sprake van beperkingen, men mochtw el zijn moeders huis onderzoeken en zijn boot, maar niet zijn eigen huis ( en dus ook niet de kelder).
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 februari 2008 om 21:31
Het is een beetje moeilijk om op scaredmonkeys het kaf van het koren te scheiden, er worden daar ook heel veel uitzinnige conspiracy theories gepost, dus ik kan hun bewijzen niet beoordelen op "gerucht" of "bewijs". Er zitten daar veel mensen die op Aruba zelf wonen of connecties hebben met journalisten die net als Peterrr heel diep in de zaak zitten, maar er zitten ook wel veel conspiracy freaks.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 februari 2008 om 21:39
Volgens ene Myriam op Xa4a.net heeft de politie uitgezocht dat Lorenzo niet een zoon van van der Sloot is maar in hoeverre datklopt, geen idee.
Ze komt nogal kwaad over in haar betoog en heeft duidelijk een hekel aan Peter en vindt alles onzin wat hij doet, zegt en uitzendt.
Ze komt nogal kwaad over in haar betoog en heeft duidelijk een hekel aan Peter en vindt alles onzin wat hij doet, zegt en uitzendt.
Het is mij: shaHla (Iranian version)
dinsdag 5 februari 2008 om 21:59
en toen ging ze wellicht in coma/trippen (of er was alsnog moord in het spel?) en omdat joran haar net verkracht had durfde hij niet de politie of ambulance te bellen. Dan begrijp ik in ieder geval iets meer (voor zover dat te begrijpen is..is het niet) het rare feit dat ie geen politie of ambulance heeft gebeld
--> want dan had hij dus wél iets te verbergen.
--> want dan had hij dus wél iets te verbergen.
anoniem_40386 wijzigde dit bericht op 05-02-2008 22:05
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 5 februari 2008 om 22:28
Ik zie dat toch anders. Je kan ook het ergste senario voor je zien "zelfs al vinden ze dat wijf met mijn sperma in haar dan nog.... )
Ik zag het dus helemaal niet als een feit dat hij geneukt heeft met haar maar eerder als het slechtste senario dat je je kon voorstellen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
dinsdag 5 februari 2008 om 22:29
Ik geloof helemaal geen zak van deze bekentenis. Volgens mij neemt die Joran iedereen in de maling en geniet hij stilletjes van alle bekendheid. Het is voor mij duidelijk dat ie niet spoort, misschien heb ik het mis maar ik vind het verhaal niet overtuigend. Ik denk wel dat ie het gedaan heeft maar niet zoals hij het uitlegd. Een bootje??? Alsof iemand zich daarvoor leent, 'm even helpt...yeah right!!