Mode & Beauty alle pijlers

een jaar geen kleding kopen

24-12-2014 16:08 2698 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



2 Jaar geleden was er een groep mensen met het voornemen om in heel 2013 geen kleding te kopen (free fashion Challenge).

Ze mochten wel lenen of ruilen maar niks nieuws in de winkel aanschaffen.

Eigenlijk lijkt het me wel wat om dit in 2015 ook te gaan doen.

Het scheelt met tijd, geld en ik hoop er wat creatiever van te worden door dingen te combineren.

Zijn er hier mensen die dit toen ook gedaan hebben..................en hoe is dat bevallen?
mieke1966 wijzigde dit bericht op 24-12-2014 16:39
Reden: 2014 gewijzigd in 2015
% gewijzigd
Ik doe ook mee met een jaar geen kleding kopen.
Grappig zit net te bedenken dat mijn pyama doorgesleten is aan de achterkant en ik eigelijk een nieuwe wilde kopen, nou ja dan naai ik daar maar een lapje op
Alle reacties Link kopieren
quote:aife schreef op 07 januari 2017 @ 16:41:

Grappig zit net te bedenken dat mijn pyama doorgesleten is aan de achterkant en ik eigelijk een nieuwe wilde kopen, nou ja dan naai ik daar maar een lapje op Yep. Zo gaan we dat nu oplossen
quote:novelle schreef op 07 januari 2017 @ 20:27:

[...]





Yep. Zo gaan we dat nu oplossen
@Aife WELKOM!



Laat je even weten hoe het geworden is? Welke lapjes gecombineerd kunnen worden

Ik lees het nog wel, want ik mag niet meedoen hier.Het is alles of niets. Nuttige tips kan je er niet uit halen.

Ik ga ook lekker anoniem proberen te zijn. Er is trouwens een speciale klik topic behind the elle bogen.

Daar zetten ze ook wel eens lapjes op.
Ik doe mee. ..Al twijfel ik wel een beetje of mijn tas het nog een jaar volhoudt.
Ik heb vandaag mijn pyjama broek gerepareerd, met een stuk van het pyjama hesje, dat hesje heb ik toch nooit aan. Ik heb namelijk een nachthempt over mijn pyjamabroek aan.
quote:Pumps_italiaans schreef op 08 januari 2017 @ 12:34:

@Aife WELKOM!



Laat je even weten hoe het geworden is? Welke lapjes gecombineerd kunnen worden

Ik lees het nog wel, want ik mag niet meedoen hier.Het is alles of niets. Nuttige tips kan je er niet uit halen.

Ik ga ook lekker anoniem proberen te zijn. Er is trouwens een speciale klik topic behind the elle bogen.

Daar zetten ze ook wel eens lapjes op.Hoi Pump_italiaans, jammer dat je niet mee mag doen
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook weer mee. Vorig jaar heb ik me er redelijk aan gehouden. Ik had een lijstje gemaakt met dingen die ik van mezelf mocht kopen, zoals eindelijk een keer een spijkerjasje, een nieuwe paardrijbroek en een zwart jurkje (is een supermooi donkerblauw jurkje geworden ). Voor dit jaar heb ik eigenlijk niks nodig, hooguit nieuwe spijkerbroeken omdat die van mij door de zadelkrukken op het werk nogal snel in het kruis doorslijten. Maar net vorige week 2 nieuwe broeken besteld, dus wat dat betreft moeten we er wel weer een tijd tegenaan kunnen.

Succes allemaal!
quote:Dymphnatam schreef op 06 januari 2017 @ 11:47:

[...]





Ik probeer ook wel een paar kilo kwijt te raken. Maar dat was toch niet het onderwerp van dit topic?Niet teveel afvallen anders moet je toch weer nieuwe kleren kopen..
quote:sabrina73 schreef op 08 januari 2017 @ 20:26:

[...]





Niet teveel afvallen anders moet je toch weer nieuwe kleren kopen..Je kan de meeste kleding wel laten vernaaien bij de kledingmaker, of zelf doen.
Zelf doen valt in mijn geval af :-) Al ben ik zelf niet zo bang voor afvallen, eerder het omgekeerde..
quote:sabrina73 schreef op 08 januari 2017 @ 20:29:

Zelf doen valt in mijn geval af :-) Al ben ik zelf niet zo bang voor afvallen, eerder het omgekeerde..Stabiel gewicht is wel fijn als je een jaar lang geen kleding wil kopen
quote:aife schreef op 08 januari 2017 @ 20:48:

[...]





Stabiel gewicht is wel fijn als je een jaar lang geen kleding wil kopenDat is zeker zo, het is bijna een voorwaarde
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik ben af



Ik ging gisteren even met mijn schoonmoeder mee naar de winkels (kruidvat, bart smit en ah), en toen was het even snel de mango in. En daar zag ik zo'n mooie winterjas, en nog afgeprijsd ook



Eigenlijk wou ik van mijn winterjas de voering laten maken, maar nu heb ik een nieuwe gekocht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely_Meghan schreef op 09 januari 2017 @ 16:11:

Oke, ik ben af



Ik ging gisteren even met mijn schoonmoeder mee naar de winkels (kruidvat, bart smit en ah), en toen was het even snel de mango in. En daar zag ik zo'n mooie winterjas, en nog afgeprijsd ook



Eigenlijk wou ik van mijn winterjas de voering laten maken, maar nu heb ik een nieuwe gekocht.



Aghhhhhh! Je moest ook niet gaan shoppen he







Begin je weer opnieuw? Mag he?!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evda2016 schreef op 07 januari 2017 @ 14:59:

Wow 54 jurkjes..

Ik vind mijn 10 jurkjes al genoeg .

Pfff het is echt even afkicken van mijn internet-shopverslaving.

Steeds denk ik dat ik iets nodig heb, maar dat is niet zo.

De pakjesman zal het een stuk rustiger krijgen hier in de straat.



Hier ook, afkicken

Alhoewel...de pakjes stromen wel binnen hier. (Ali-meuk )
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Wat is Ali-meuk?
Alle reacties Link kopieren
quote:novelle schreef op 10 januari 2017 @ 12:42:

Wat is Ali-meuk?Aliexpress koopjes. (Geen kleding)
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:sabrina73 schreef op 08 januari 2017 @ 20:29:

Zelf doen valt in mijn geval af :-) Al ben ik zelf niet zo bang voor afvallen, eerder het omgekeerde..



Kijk eens naar hip voor nop. Is voor kinderen, maar soms leuke ideeën. Ook voor volwassenen.

Verder ga ik niet, want dat mag niet van de mensen hier. Dat wil ik ook niet meer.
quote:novelle schreef op 10 januari 2017 @ 12:42:

Wat is Ali-meuk?



Illegaal gekopieerde rommel uit de Aziatische gebieden.

Coogle er zelf maar eens op.
quote:Lovely_Meghan schreef op 09 januari 2017 @ 16:11:

Oke, ik ben af



Ik ging gisteren even met mijn schoonmoeder mee naar de winkels (kruidvat, bart smit en ah), en toen was het even snel de mango in. En daar zag ik zo'n mooie winterjas, en nog afgeprijsd ook



Eigenlijk wou ik van mijn winterjas de voering laten maken, maar nu heb ik een nieuwe gekocht.Waarom niet allebei? Als de oude nog goed was. Heb je van de nieuwe nog langer plezier.
Ik heb sinds oktober niets meer gekocht. Wilde wel, maar ze hadden niets in de winkel.

Ik heb "high standards". Alleen als het goed en duurzaam is. Meuk is voor gebrek aan beter.

Ik haat het als ik iets moois heb gekocht en het na drie keer wassen en dragen niet meer mooi zit.

Ontbreekt er weer een onmisbaar kledingstuk



Succes aan iedereen verder. Ik ga verder zoeken nar warme winterschoenen.

Had er even geen zin in. Schoenmaker heeft het hier maar een klein jaar vol gehouden.

De vorige was prima, maar gestopt voordat ik ze kon brengen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het was ook niet de bedoeling erinte gaan. Ik begin niet opnieuw, maar hoop dat het hier bij blijft. En de oude jas laat ik inderdaad maken
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, jij bent af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven