Mode & Beauty alle pijlers

Hulp gezocht; bruiloft in film-thema

18-05-2014 09:32 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hulp gezocht; bruiloft in film thema

Vrienden van ons gaan binnenkort trouwen en hebben een thema feest met als thema film. 'Dress to impress' staat er op de kaart. We hebben al zitten brainstormen, maar komen er niet echt uit. Iemand leuke ideeën?

Er zijn natuurlijk heel veel films met mooie vrouwen in mooie jurken; zo wil ik niet.. Dan ga ik nog liever al shrek (maar dat is dan wel heel veel gedoe..). Ik wil er liever niet al te veel geld aan uitgeven.
Alle reacties Link kopieren
Maar echt een budget heb ik niet in mijn hoofd. Iemand zin om mee te denken?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als Mr and Mrs Smith gaan. Hij in een mooi pak en jij in een elegante jurk. Net als de filmposter. Ik zou er ook niet erg veel geld tegenaan gooien, zonde vind ik dat.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Maffia: Een mooi pak aantrekken. En dan een hoed, pistooltje en holster vd feestwinkel erbij kopen.
Alle reacties Link kopieren
Echt low budget: outfit van Bo Derek in Blue Lagoon.







Als je de vlechtjes maar hebt, ieder goedkoop jurkje met wat scheuren/bikini met wat schelpen is voldoende.



Ook low budget: pak een wit laken en drapeer dat om je heen. Haar in Romeinse stijl en klaar.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een theaterwinkel instappen. Kijken wat er te huur is
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee Djin. Eventueel zo'n neppistool erbij . Maar dan moet je het ook echt goed doen. Dus echt mooi slankmakend pak. Mooie jurk, de goeie schoenen!!! Vooral de schoenen, vaak hebben mensen best wel een mooie jurk aan en dan steken en van die facepalmwaardige lompe dingen onderuit....



Anders misschien thema Mad Men. Daar hadden de vrouwen ook leuke jurken aan. Beetje vintage.
Gewoon een hele mooie jurk aantrekken net alsof je bij de uitreiking van de Oscars bent. Dan hoef je niet 'verkleed' als een specifiek iemand, maar dan zie je er wel Dressed TO impress uit. Je zou voor de gein nog een plastic Oscar in je tas kunnen stoppen en zo af en toe kunnen laten zien.
Ik zou de rode loper als inspiratie nemen, dus gewoon een mooie galajurk aan en je haar mooi op laten steken! Als je geen type bent voor een jurk doe dan een broekpak in Austin Powers style. Mooi mantelpak of iets dergelijks en verzin er dan maar wat bij. Ga als piraat, kun jij als Keira Kneigtly en hij als Orlando Bloom of Johnny depp uit de derde Pirates film. Daar heeft zij geen jurk aan maar een broek met laarzen!



Maar voordat jullie jezelf uitdossen als piraat, check even of dat inderdaad de bedoeling is. Ik zou met dit thema namelijk rode loper outfit bedoelen..



Vind het sowieso vreselijk als mensen hun gasten willen verplichten met zoiets...
De keuze is hier reuze: http://www.1001feestartik ... ed-als-filmster.html?pn=1
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk hoor: er is genoeg in het thema film te bedenken, maar het blijft ook nog een bruiloft natuurlijk. Kan me zo voorstellen dat op komen dagen als Batman & the Joker dan ook niet de bedoeling is. Je kunt volgens mij niet veel anders doen dan in een filmsterwaardige jurk op komen dagen?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook als crew gaan, dus als camera man/vr en geluidsman, of als regisseur en cameraman/vr.



Denk zo klap bordje, action roepen en iets wat op een camera lijkt.



Props heb je al voor een paar euro. Een film klapbord kost tussen de 4 en 8 euro en een plastic camera kost 10/12 euro.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Dat met die Oscar vind ik ook een leuk plan. Mooie jurk, goede make-up, en poseren met die oscar. Ik hou trouwens ook niet van dit soort themafeesten, maar ieder hun ding.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk zeg! Ik zou juist lekker uitpakken haha.

Je kunt als in grease, of marlyn monroe, of tarzan & jane haha. Kun je echt vanalles mee bedenken! Jullie komen zeker niet uit het zuiden? Anders kon je vast iets van iemand lenen van carnaval ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen: James Bond. Elegant en toch spannend.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Met " dress to impress " is het vast niet de bedoeling dat je je verkleedt als Shrek oid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie tips! Het is volgens mij wel de bedoeling dat we verkleed gaan, er staat letterlijk: verkleed in het thema 'movie madness'. Het woordje verkleed betekent dat je als iemand uit een film komt, toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt niet blij zijn met zo'n uitnodiging; moet je voor één dag je helemaal in het nieuw steken, wat een dure aangelegenheid. Ik snap niet dat je als bruidspaar het durft om je gasten zo op kosten te jagen.

Maar on TO, ik zou inderdaad een carnavalswinkel binnenlopen en wat kopen. Of kijken of je iets van iemand kan lenen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik zou bij een verhuurbedrijf gaan kijken voor een mooie gala jurk en een black tie pak voor hem. Met een paar tientjes ben je klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 18 mei 2014 @ 09:39:

Echt low budget: outfit van Bo Derek in Blue Lagoon.



[afbeelding]



Als je de vlechtjes maar hebt, ieder goedkoop jurkje met wat scheuren/bikini met wat schelpen is voldoende.



Ook low budget: pak een wit laken en drapeer dat om je heen. Haar in Romeinse stijl en klaar.Je bedoelt Ten. In Blue Lagoon droeg Brooke Shields alleen een lendendoekje. Nog goedkoper. Moet je wel lang haar hebben.
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ga in therapie!
Uma Thurman in Pulp Fiction? Witte blouse, zwarte broek. Moet je haar wel meezitten anders komt het niet over, een pruik lijkt me niet echt prettig de hele avond...
Alle reacties Link kopieren




Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het even vragen aan het bruidspaar,misschien bedoelen zij juist wel dingen als Shrek,Grease of Pirates of the Carribean..

Of juist het tegenovergestelde.. Komt iedereen op chic en komen jullie aanzetten als een Disney karakter..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven