Mode & Beauty alle pijlers

Show hier wat BEO's vandaag dragen

21-06-2013 01:13 103 berichten
Wat draag je zoal als je een BEO bent, de BR spreekt voor zich, maar wat doe je er op? Een polo of een linnen tuniekje? En welke BEO draagt er eigenlijk een Bermuda. Een kameellederen rugzak is dat hip of sip?

Je bent een BEO als je je een BEO voelt dus dit is geen besloten ledentopic, wat niet wegneemt dat we wel nieuwe leden zoeken. De gemiddelde leeftijd van de BEO is namelijk hoog.

Omdat ik geen plaatjesrecht heb en weiger deze aan te vragen moet BGB haar eerste outfit plaatsen. Hier mag je alleen opbouwend reageren op elkaars outfit en geen commercieel gedoe. Dus Knippie, miss Etam en andere potentials kssssssst wegwezen
gewaagd hoor, maar not done voor een vrouw op de rijpe leeftijd van 87 (ik ga er tenminste van uit dat je geboortejaar 1926 is?)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben pas 26 maar sinds ik de BEO's ontdekt dolgelukkig, eindelijk mensen van mijn niveau
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ach.. Itsme, je hebt een oude ziel.. welkom
Later is nu
Maar goed. Vanavond heb ik een uitje van de kaatsbalclub, dit heb ik klaargelegd. Wat vinden jullie? Te fleurig of kan dit nog op mijn leeftijd?







en anders deze?





kleedt wel af, vinden jullie niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een BEO een bloemetjes jurk witte legging er onder en die medicinale slippers (binkerstock) weet ik veel hoe het schrijft draagt ! Jak jak ...
Alle reacties Link kopieren
quote:lislislislis schreef op 21 juni 2013 @ 10:25:

Ik denk dat een BEO een bloemetjes jurk witte legging er onder en die medicinale slippers (binkerstock) weet ik veel hoe het schrijft draagt ! Jak jak ...Het is geen jurk maar een jasschort!
quote:lislislislis schreef op 21 juni 2013 @ 10:25:

Ik denk dat een BEO een bloemetjes jurk witte legging er onder en die medicinale slippers (binkerstock) weet ik veel hoe het schrijft draagt ! Jak jak ...ja klopt, ook een vlot jakje erop, voor als het fris wordt tijdens het nordic walken.
Alle reacties Link kopieren
Medicinale slippers tssssk crocs zul je bedoelen



Starshine doe die onderste maar. Die knieeen van je zijn niet meer wat ze geweest zijn. Doe je je nieuwe laarzen eronder
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wij hadden het was frisjes vandaag en hebben dus maar een trui aan gedaan.



Zoals jullie kunnen zien hebben we het heel gezellig, nadat we eerst allemaal ons haar hebben laten doen gaan we nu een kopje kruidenthee drinken.
Alle reacties Link kopieren
een BEO draagt toch geen jurk?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 juni 2013 @ 01:25:

Broekrok Er Onder. Dat heb ik me nou ook al altijd afgevraagd, wat BEO betekent. Wat een opluchting om dit nu eindelijk te weten.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat vinden jullie van

Mijn outfit



Ik ga de deur niet uit voor ik jullie goedkeuring heb!
Alle reacties Link kopieren
Met dit weer blijf je toch beter binnen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry mensen ik dacht dat het BEO verhaal voor de gein was , maar het bestaat serieus , en ik vind het hilarisch , ik lig krom van het lachen , en ik heb nog zo veel werk te doen ... Hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:Vinyl schreef op vrijdag 21 juni 2013 10:44 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lislislislis in "Ben jij een BEO in bed?"" class="messagelink">lislislislis schreef op 21 juni 2013 @ 10:41</a>:</b>

Graag niet , dat snap ik , maar het oerwoud daar beneden en het seks met licht uit , heel grappig en het kwam van jouw af en je heb zo veel humor in je Posts dus ik dacht geintje ...</div></blockquote>BgB heeft helaas geen humor meer sinds het ongeluk met de elektrische grasmaaier vorig jaar. Maar ze kan sindsdien wel wonderbaarlijk goed ceinturen haken. Met glitterdraad erin voor speciale gelegenheden. (..) jahahhahanhahhaha
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter mag graag in mijn kledingkast snuffelen.

Vandaag draagt ze mijn nieuwste "stelletje "











Dit heb ik aan:





Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik draag vandaag mijn lievelingssnuggie. BGB ik heb je net een foto gemaild, wil jij hem even plakken? Op de achtergrond zie je mijn dierbare verzameling
quote:lislislislis schreef op 21 juni 2013 @ 10:51:

Sorry mensen ik dacht dat het BEO verhaal voor de gein was , maar het bestaat serieus , en ik vind het hilarisch , ik lig krom van het lachen , en ik heb nog zo veel werk te doen ... HahahaGein??? Ben je gek geworden? Ken je de Beo Monde niet? Wie plakt er even de cover?
quote:Starshine schreef op 21 juni 2013 @ 10:18:

Maar goed. Vanavond heb ik een uitje van de kaatsbalclub, dit heb ik klaargelegd. Wat vinden jullie? Te fleurig of kan dit nog op mijn leeftijd?

[afbeelding]





en anders deze?

[afbeelding]



kleedt wel af, vinden jullie niet?star dit is leuk als je petiet bent, en jij lieverd, ben alles!!! Maar niet petiet. Neem iets gekleder, dikkere stof, bootkut model
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje; dit droeg de moeder van mijn schoondochter op de bruiloft van mijn zoon en haar dochter. Het mens noemt zichzelf ook een BEO, maar ik vond dat ze vals speelde. Dit is toch geen broekrok?







Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nee man dat is een KEUKENSCHORT.
Hoe kan het BGB dat als ik op jouw foto's klik ik steeds op de webshop van de Miss Etam kom?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 10:59:

Ik draag vandaag mijn lievelingssnuggie. BGB ik heb je net een foto gemaild, wil jij hem even plakken? Op de achtergrond zie je mijn dierbare verzameling
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 11:03:

Hoe kan het BGB dat als ik op jouw foto's klik ik steeds op de webshop van de Miss Etam kom?





Goh.

Ehhh....

Tsja.

Geen idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 11:00:

[...]



Gein??? Ben je gek geworden? Ken je de Beo Monde niet? Wie plakt er even de cover?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven