Mode & Beauty alle pijlers

Show hier wat BEO's vandaag dragen

21-06-2013 01:13 103 berichten
Wat draag je zoal als je een BEO bent, de BR spreekt voor zich, maar wat doe je er op? Een polo of een linnen tuniekje? En welke BEO draagt er eigenlijk een Bermuda. Een kameellederen rugzak is dat hip of sip?

Je bent een BEO als je je een BEO voelt dus dit is geen besloten ledentopic, wat niet wegneemt dat we wel nieuwe leden zoeken. De gemiddelde leeftijd van de BEO is namelijk hoog.

Omdat ik geen plaatjesrecht heb en weiger deze aan te vragen moet BGB haar eerste outfit plaatsen. Hier mag je alleen opbouwend reageren op elkaars outfit en geen commercieel gedoe. Dus Knippie, miss Etam en andere potentials kssssssst wegwezen
Die penispendelmiddag in Kockengen was zo leuk. We zouden er toen een jaarlijks evenement van maken maar de tweede editie haakten alle mannen af. Toen nam Star nog haar Poolse bouwvakkers mee maar die hielden het ook snel voor gezien. Typisch hoe mannen dan weer de spelbreker kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet vandaag de vloeren dweilen dus dan loop ik de hele dag op deze







Ja, al die uurtjes voor de tv tijdens de Tell Sell reclames werpen zijn vruchten af. Ik heb ook een BH van Tell Sell aan vandaag; houdt de dames mooi bij elkaar. Vandaag heb ik er heel kek twee over elkaar gedaan voor het kleureffect.



Alle reacties Link kopieren
Ik draag die dingen natuurlijk zelf niet maar ik heb de buurvrouw gevraagd of ze even voor dit topic wilde poseren. Foto is een beetje knullig want dat kutkind van haar staat nooit een minuut stil. Te veel kleurstof denk ik.



óu sont les neiges d'antan

lijkt wel een konijn joh
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 11:20:

lijkt wel een konijn johIs het geen konijn dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
nee een verransde onderbroek
Sopsie, mooie sokken, zelf gebreid?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 11:23:

nee een verransde onderbroekMét hoedje?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 juni 2013 @ 11:24:

Sopsie, mooie sokken, zelf gebreid?



Probeerde ze eerst van gevilt lamahaar te breien maar daar kreeg ik jeukvoeten van. En talkpoeder met lamahaar gaat niet samen ben ik toen achter gekomen.



Dus via Hans Textiel heb ik ze op de kop weten te tikken. Maar ben wel bezig een patroon te tekenen voor de sokken. Je mag ze hebben als je wil, maar ik raad je aan om ze dan niet met gevilt lamahaar te breien.
BGB, wanneer is die regendans van je uitgewerkt? Mijn gazon is genoeg gesproeid nu.
Maar Beeldig, ik moet. Manlief verwacht eten vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
Peacy, heb je geen macaroni, ketchup en een blikje smac in de voorraadkast?
Ja! Dat wel! Maar mn mannetje heeft geen zin in Italiaans.

Ik kan wel zeggen dat het fijngesneden sardappeltjes zijn :-). Denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een feestje!



Alle reacties Link kopieren
Eeeenig Elynn! Waar heb je die outfit bij elkaar gesprokkeld? Duur?
Bah Ordi
Alle reacties Link kopieren
Tsss, Meds, laten we het vooral positief houden hier en elkaar niet de grond in boren. Dat het je smaak niet is, oké, dat kan, maar kom dan met tips hoe je het zelf zou stylen of welke schoenen jij erbij zou dragen.



En lekker makkelijk, zo'n botte opmerking. Laf hoor. Laat maar eens een foto van jezelf zien. Geen rechten? Laat me niet lachen. Daar heb je anders ook maling aan. Alsof je met de elektrische grasmaaier op de Autobahn mag rijden. En dat je laatst, toen we een hooisaunaparty hadden, onze onfrisse slips uit de kluisjes van het clubhuis hebt gestolen, dat was ook verre van rechtmatig. Om het maar niet te hebben over het feit dat je ze voor exorbitante bedragen op Marktplaats hebt aangeboden onder de noemer 'geil in een wip met een lang gedragen BEO-slip'.



Gelukkig is Sopsi wel opbouwend. Bedankt voor het compliment. En om antwoord te geven op je vraag: ik heb alles zelf gemaakt van lapjes die ik bij de braderie van het plaatselijke verzorgingstehuis op de kop hebt getikt.
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg trouwens om vanavond tijdens het feestje deze hoed erbij te dragen. Wat vinden jullie? Doen?



Alle reacties Link kopieren
Staat je goed Elynn,heb je wel bijpassende make-up en nagellak?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil jullie meteen ook even mijn nieuwe outfit laten zien.



Alle reacties Link kopieren
Oh excuus dat het paard er niet helemaal opstaat maar hij is nogal op zijn privacy gehecht.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg Elynn, je hoeft niet direct te pronken hoor met de hoed die ik speciaal voor jou heb gebreid. Ik wil ook weer niet té erg in de spotlights staan, maar leuk dat je 'm gaat dragen.



Dolfje, persoonlijk zou ik dat harnas andersom dragen. Dat houdt de meisjes wat beter in bedwang, als je snapt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga bijna op vakantie en voor de gelegenheid heb ik een naaicursus van broekrok --> broekrokjurk gevolgd.



Wat vinden jullie van het resultaat? Ik denk erover om er een witte legging bij aan te doen, of zal ik toch voor een paarse gaan?



Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter kwam hiermee aanzetten vanochtend.









Heb haar maar even naar boven gestuurd. Omkleden. Veel te veel decolete.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker een paarse legging aandoen Sopsi dat kleurt nl zo mooi bij je haar!



Harnas andersom kan natuurlijk,dat ik daar zelf niet opgekomen ben zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven