Mode & Beauty alle pijlers

Tips gevraagd. Dikke buik verhullen...

21-06-2013 22:54 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,



Mijn zus gaat trouwen in augustus. Ik zou graag wat moois aantrekken. Vriend heeft een sportief lichtgrijs pak aangeschaft met een zwarte blouse.

Maar ik heb echt een dikke buik. Ik ben 81 kilo bij 1.81 cm.

Dus ook een aardige lengte.



Ik zou best een jurk ofzo aan willen al heb ik nooit jurken aan.

Maar wil best investeren want zus trouwt als het goed is maar 1x :-)

Hakken draag ik nooit. Eigenlijk door mijn lengte maar zou best een klein hakje of sleehak willen.



De vraag is hebben jullie tips. Met googlen kom ik vaak uit op een a-lijn jurk. Vind ik niet zo heel mooi als ik eerlijk ben.



Of is een mooi pak wat?

Ik zie door de bomen het bos niet meer Maar ik heb nog even de tijd.



Ik heb wel een jurk gezien maar geen idee of dat kan?

Site: http://www.dressesonly.nl/jurk-amer-butterfly.html



Verder ben ik een sportief typje. Draag vaak spijkerbroeken met leuke shirtjes/vestjes. Gympen of lange laarzen zonder hak.



Zus trouwt in het wit en is erg slank.

Als er vragen zijn stel ze gerust.



Groetjes Deana
-
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 21 juni 2013 @ 23:15:

[...]





Ja, niet het beste voorbeeld. Kon zo snel niks vinden.

Maar als TO vooral buik heeft (en verder weinig andere probleemzones), lijkt een strakke jurk me juist nog meer zwangerig overkomen.Ik heb zelf een effen jurk met plooien zoals in de OP en het werkt echt wel goed hoor.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Mila, zelfs dat model lijkt dik met die jurk





Jij bedoelt meer zo iets.





http://topvintage.nl/nl/v ... st-lady-swing-dress-black



Ook supermooi en de site heeft ook mooie jurken!
-
Alle reacties Link kopieren




36,95
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
@miladila: als het een goede jurk is drukt hij die buik juist plat. Echt, TO, ga gewoon jurken passen want een à-lijn (ik vind het helemaal niks, alleen die paarse van Steps is nog wel oke) is niet je enige optie. Een goede jurk doet wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weeg 10 kg meer bij 15 cm minder, en weet uit ervaring dat iets aangerimpelds zoals jouw jurk ideaal kan verhullen.

De zwarte babydoll die even later gepost werd is echt gru-we-lijk. Hooguit geschikt voor een melig slaapkamertoneelstukje.
South, het is echt veel te gewoontjes voor de bruiloft van je zus. En zwart kan in augustus echt niet!



Tickel, vooruit, die goedkope zijn best leuk, en die rode ook.
South, en 100% polyester... Zal het 30 graden zijn: loopt je daar rond in een plastic jurk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 21 juni 2013 @ 23:20:

South, het is echt veel te gewoontjes voor de bruiloft van je zus. En zwart kan in augustus echt niet!



Tickel, vooruit, die goedkope zijn best leuk, en die rode ook.U is te goed
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik snap helemaal dat het niet feestelijk genoeg is. Maar qua polyester; ik heb het jurkje al meerdere keren met superwarm weer aangehad en het is juist heerlijk luchtig. Maar dit is idd niet het juiste jurkje voor deze gelegenheid.



Ik vind zelf jurkjes van Dept erg leuk en vrolijk en zij hebben ook vaak verhullende jurkjes.

Succes!
Heeft Claudia Strater niks dat je aanspreekt?
Ja, Dept valt vaak leuk inderdaad!
quote:sassafras schreef op 21 juni 2013 @ 23:19:

Ik weeg 10 kg meer bij 15 cm minder, en weet uit ervaring dat iets aangerimpelds zoals jouw jurk ideaal kan verhullen.

De zwarte babydoll die even later gepost werd is echt gru-we-lijk. Hooguit geschikt voor een melig slaapkamertoneelstukje.Hoe kan dat nou verhullen? Heb je EN een buik EN nog rimpelige stof erover heen. Dat wordt toch alleen maar groter en meer?
Volgens mij heb ik al twee keer uitgelegd dat dubbele stof de boel fijn plat kan drukken mits het een goede jurk is...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik ook leuke tips gegeven, maar TO is slapen of zo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 21 juni 2013 @ 23:31:

[...]





Hoe kan dat nou verhullen? Heb je EN een buik EN nog rimpelige stof erover heen. Dat wordt toch alleen maar groter en meer?Probeer het eens uit in een winkel. En de gerimpelde stof is dun hoor.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:Tickel schreef op 21 juni 2013 @ 23:39:

[...]



Probeer het eens uit in een winkel. En de gerimpelde stof is dun hoor.Ik heb geen bol buikje dus kan het niet testen :( Maar vooruit, ik geloof het dan maar.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



De laptop deed even niet wat ik wilde



Maar ik ben blij dat jullie mij weer aan het lachen hebben gemaakt. Ik voelde me echt even zielig met die bolle buik.



Zo'n baby doll jurk is helemaal niks voor mij. Als zou ik er slank in lijken :-)

Maar ik heb de jurk gewoon besteld! Klaar...passen en is of vind ik het niks stuur ik hem weer terug. Ik heb nog even de tijd.

En ik kom vast iets moois tegen.



Maar tips blijven welkom. Ik laat nog wel horen of het iets was.



Gr. Deana



Ps ik heb iets stoms gedaan ps niet qouten dit stukje.

Ik heb een ander land ingevuld (per ongeluk?) dan Nederland. Ik snapte niet dat ik verzendkosten moest betalen en toen zag ik dat ineens? Dom dom...

Ik heb een contactformulier ingevuld en een mail naar de klantenservice gedaan. En ik ga maandag gelijk bellen...

Dit komt ook wel goed toch?
Ik heb ook een buikje en ik draag juist veel tops of jurken met zo'n plooipatroon over mijn buik. Hoe gek het ook klinkt, het ziet er wel slanker uit dan gladde stof die strak over mijn buik valt of een A-lijn.



Bovendien vind ik het ook vrouwelijker en meer sexy om iets te dragen wat aansluit, ook al heb je geen platte buik.



Ga gewoon eens zo'n model jurk aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn tips voor schoenen:



- Geen sleehak

- Rond de 8 cm hoog omdat je nooit op hakken loopt

- Geen houten of anderskleurige hak onder de pump (gewoon in dezelfde kleur als de pump dus)

- Een T-strap om het lopen op pumps makkelijker voor je te maken.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Had je al een mail binnen met ordernummer Deana?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Sowieso pluspunten accentueren. Ik ben ook gezegend met een Buik, maar door benen en/of borsten te etaleren haalt dat de aandacht weg. Mooie make-up en kapsel doen ook al heel veel natuurlijk, als je er gewoon mooi en verzorgd uitziet denken mensen echt niet 'wat een buik!' maar: 'wat een stralende vrouw, die zus!'
Alle reacties Link kopieren
Ja ordernummer binnen via de mail. Die ook genoemd in mail.



Zal de tips voor de hakken meenemen.



Kan niks zonder hak? Haha...

Misschien slippers/ballerina's in de tas gooien als het echt niet gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat de jurk het hem helemaal is, aangezien het een glad stofje is. Dat laat elk bobbeltje/bollinkje nog eens extra uitkomen. Ik zou iets van een wikkeljurk proberen in een wat dikkere stof, of misschien iets met wat plooien op de zij.

Als je normaal altijd op platte schoenen loopt zou ik sleehakken nemen, loopt lekkerder en makkelijker (zeker als je ze de hele dag aamoet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven